Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums14 procent

14 procent

25 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
K
KatatoniaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik had het destijds gratis toegestopt gekregen. Dus twijfelde ik vanaf het begin al aan de kwaliteit, en heb het in de lade geflikkerd.

Daar vond ik het toevallig terug, 8 jaar later.

En omdat ik toch onderweg was naar het testcentrum, heb ik het meegepakt. Vandaar.

*Edit: Ow, sorry. Je had het misschien tegen TS. Naja...
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Katatonia zei:
Ik had het destijds gratis toegestopt gekregen. Dus twijfelde ik vanaf het begin al aan de kwaliteit, en heb het in de lade geflikkerd.

Daar vond ik het toevallig terug, 8 jaar later.

En omdat ik toch onderweg was naar het testcentrum, heb ik het meegepakt. Vandaar.

*Edit: Ow, sorry. Je had het misschien tegen TS. Naja...
Klik om te vergroten...

Wel apart de het percentage na 7 jaar dus nog 10% is.
Is het dan zo dat het percentage amfetamine hetzelfde blijft, maar dat het niet meer werkzaam is??? (lijkt me vreemd)
Dit vraag ik me af, omdat er menig topic is geplaats met "hoe bewaar ik mijn pep het beste" vragen.
d
dosisLid
01-01-2024, 00:00
#3
dag lieve kindertjes
toen de amerikanen Hiroshima verrasten met een atoombom verklaarde de japanse keizer onverstoorbaar: de situatie ontwikkeld zich niet noodzakelijkerwijs in ons voordeel.
dit noemen wij een understatement.
zoals het ook vrij zwak is uitgedruk als ik vertel dat de kwaliteit van mijn speed een beetje tegenvalt.
ik heb gister een testuitslag gekregen en er zat 14 procent amf in.
verder geen werkzame stoffen.
aangezien er verder geen troep in zit zou je kunnen stellen dat je gewoon wat extra s kan nemen om een aanvaardbaar effect te bewerkstelligen.
toch is het jammer dat de speed zo versneden is.
awel iemand de zelfde ervaringen?
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mooie inleiding :grin: Verder kan ik je niet helpen, nooit pep gedaan. :)
9
982Lid
01-01-2024, 00:00
#5
klopt wat je zegt.. hogere dosis nemen
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#6
Meer snuiven om hetzelfde effect te krijgen... of je neus daar zo blij van wordt is een ander verhaal :)
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#7
Fatsoenlijke speed kopen. Sterker nog, voortaan alleen Dexedrine kopen :) Kost niet eens zo heel veel meer, en dat werkt wél :wink:
d
dosisLid
01-01-2024, 00:00
#8
dexedrine heb ik wellis gehad ja.
maar oei oei komt er maar eens aan.
K
KomeetmanLid
01-01-2024, 00:00
#9
rilatine is ook wel eens leuk om te proberen :)
e
erwin krolLid
01-01-2024, 00:00
#10
Goeie quote van die keizer! Ik weet niet wat ik vroeger allemaal naar binnen geduwd heb, dat testen is toch pas iets van recent, nu ik er wat wijzer mee omga.

60% min. en ik vond dat nog tegenvallen, maar na wat verder inlezen is dat een puike neusprikker :wink:
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#11
DreamWeaver zei:
Fatsoenlijke speed kopen. Sterker nog, voortaan alleen Dexedrine kopen :) Kost niet eens zo heel veel meer, en dat werkt wél :wink:
Klik om te vergroten...
Voor als je een week lang wakker wilt blijven enzo
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#12
Supervlieg zei:
DreamWeaver zei:
Fatsoenlijke speed kopen. Sterker nog, voortaan alleen Dexedrine kopen :) Kost niet eens zo heel veel meer, en dat werkt wél :wink:
Klik om te vergroten...
Voor als je een week lang wakker wilt blijven enzo
Klik om te vergroten...

kwestie van wennen ...

En mijn eerste ladingen speed waren slechts 5% en toch had ik het gevoel redelijk goed spul te hebben. Deels veroorzaakt door de 85% coffeïne waar het mee versneden was denk ik.
M
MaikelkLid
01-01-2024, 00:00
#13
DreamWeaver zei:
Fatsoenlijke speed kopen. Sterker nog, voortaan alleen Dexedrine kopen :) Kost niet eens zo heel veel meer, en dat werkt wél :wink:
Klik om te vergroten...
zou het persoonlijk ook graag eens willen binnenkort, maarja zoals eerder gezegt.. zie er maar eens aan te komen.
Is via mijn 'connecties' niet aan te komen, en ben een ventje die niet zomaar nieuwe connecties krijgt :openmouth: :(
g
getitd0n3Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Is tegenwoordig wel de normaalste zaak van de wereld “effe testen” ? Kan me dat zelfs niet voorstellen. Is dit in België nu ook al zo dat je het kan laten testen? Is dit dan anoniem?
Stelt er in Nederland dan niemand vragen als je 100 gr neergooit en zegt kijk: je even of ie goed is?(sarcasme)voor_de_zalige_van_geest) Of hoe werkt het precies?
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#15
Je legt een kleine portie in van je drögen, en dat word getest. Simpel toch.
g
getitd0n3Lid
01-01-2024, 00:00
#16
No shit, wat moet ik me daar dan bij voorstellen? Als een ontvangstbalie of ergens in een achterhoekje van een smartshop? Of hebben ze neonreclame tegen de gevel? Is het als een kantoor met een bediende die je verder help? Kan me geen beeld vormen. Google ik weet het.
En iemand weet of dit in België ook bestaat? Link miss.
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#17
Hi-la-risch!

:grin:

Ik heb het nog nooit bij een écht testcentrum meegemaakt, maar wel de nodige my-own-experience tests waarbij dezelfde quote uit de kast gehaald kon worden. Maar ik was er nog nooit op gekomen. Erg sterk.
K
KatatoniaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Re:

getitd0n3 zei:
No shit, wat moet ik me daar dan bij voorstellen? Als een ontvangstbalie of ergens in een achterhoekje van een smartshop? Of hebben ze neonreclame tegen de gevel? Is het als een kantoor met een bediende die je verder help? Kan me geen beeld vormen. Google ik weet het.
En iemand weet of dit in België ook bestaat? Link miss.
Klik om te vergroten...

Zojuist mijn eerste testervaring:
Telefoonnummer via de site drugs-test gebeld.
Ik kon langskomen en vragen naar Piet.
Loket van Tactus Verslavingszorg, ik vraag naar Piet.
Piet wordt gehaald.
Piet verwelkomt mij hartelijk, we gaan naar zijn kantoortje.
Piet neemt een beetje van mijn 2 produktjes (mdma-kristallen- hier ging het me om) en een twijfelachtige zak speed uit 2001 (onderin mijn kast gevonden, destijds gekregen- ik heb vrijwillig de hele zak ingeleverd. Voorgevoel: troep.)
Leuk gesprekje met Piet, informele sfeer. Piet stelt zich spontaan maar neutraal op.
Piet noteert: o.a. wat het zou moeten zijn, wanneer ik het gekocht heb, in welke stad, wat ik ervoor betaald heb. Ik krijg een nummertje mee. Geen persoonlijke gegevens worden gevraagd.

Een weekje later: ik mag bellen, vragen naar Piet. Aan de hand van mijn nummertje krijg ik de uitslag.

Piet vertelt mij dat mijn mdma 78% zuiver is (jummm...) en mijn speed 10% (Jakkiebah! Gelukkig heb ik die troep geloosd.)
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#19
oke mooi van je mdma(Y) maar was die pep van 2001 :openmouth:
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Als die speed van 2001 is dan is het redelijk normaal dat het maar 10% amf bevat denk ik :tongueout:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."