Re:
getitd0n3 zei:
No shit, wat moet ik me daar dan bij voorstellen? Als een ontvangstbalie of ergens in een achterhoekje van een smartshop? Of hebben ze neonreclame tegen de gevel? Is het als een kantoor met een bediende die je verder help? Kan me geen beeld vormen. Google ik weet het.
En iemand weet of dit in België ook bestaat? Link miss.
Zojuist mijn eerste testervaring:
Telefoonnummer via de site drugs-test gebeld.
Ik kon langskomen en vragen naar Piet.
Loket van Tactus Verslavingszorg, ik vraag naar Piet.
Piet wordt gehaald.
Piet verwelkomt mij hartelijk, we gaan naar zijn kantoortje.
Piet neemt een beetje van mijn 2 produktjes (mdma-kristallen- hier ging het me om) en een twijfelachtige zak speed uit 2001 (onderin mijn kast gevonden, destijds gekregen- ik heb vrijwillig de hele zak ingeleverd. Voorgevoel: troep.)
Leuk gesprekje met Piet, informele sfeer. Piet stelt zich spontaan maar neutraal op.
Piet noteert: o.a. wat het zou moeten zijn, wanneer ik het gekocht heb, in welke stad, wat ik ervoor betaald heb. Ik krijg een nummertje mee. Geen persoonlijke gegevens worden gevraagd.
Een weekje later: ik mag bellen, vragen naar Piet. Aan de hand van mijn nummertje krijg ik de uitslag.
Piet vertelt mij dat mijn mdma 78% zuiver is (jummm...) en mijn speed 10% (Jakkiebah! Gelukkig heb ik die troep geloosd.)