Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumseerste keer speed, maar tog wel wat vraagjes

eerste keer speed, maar tog wel wat vraagjes

34 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
k
kleinemarcoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ja ik weet niet wat t is maar ik heb er egt zin in man :beer: Meschien iets te nieuwschierig?

Okee en dan deze vraag he:

Als ik een pilleke had gesnuupt ( op z'n nijmeegs :rock: ) dan gebeurde er iets grappigs.

Ik werd gewoon groter en breder weetje, jullie begrijpen me vast wel dat Huge gevoel dat je automatisch breed loopt,

Is dat ook met speed bijv:openmouth:?
:rock:
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#2
ja, juist,.. ''je staaat strak''
maar met goeie mdma, sta ik niet strak meer, (wel klappertanden wat je nuchter niet na kan doen :xtc: ) maar dan zit ik helemaal in de 8e hemel,,
:rock:

maar mdma niet te vaak doen, het love effect gaat ervandoor
k
kleinemarcoLid
01-01-2024, 00:00
#3
jhaa dat weet ik daarom doe ik ook geen pillen meer, maar aangezien jij beetje weet wat ik bedoel stel ik de vraag anders:P

Krijg je het "king of the world " gevoel ervan snapjewat ik bedoel?
D
DebrisLid
01-01-2024, 00:00
#4
Van speed denk je dat je alles bent.
Van coke weet je dat je alles bent.
Groot verschil.
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Debris zei:
Van speed denk je dat je alles bent.
Van coke weet je dat je alles bent.
Groot verschil.
Klik om te vergroten...

Ik hoor ook wel eens iemand het andersom zeggen.
En als het uitgewerkt is weet je bij allebei dat je niets bent :P
F
FlashhLid
01-01-2024, 00:00
#6
Debris zei:
Van speed denk je dat je alles bent.
Van coke weet je dat je alles bent.
Groot verschil.
Klik om te vergroten...

Leg uit dan! Van speed wordt je toch wel lekker :smilingimp: :hearteyes:
D
DebrisLid
01-01-2024, 00:00
#7
Flashh zei:
Debris zei:
Van speed denk je dat je alles bent.
Van coke weet je dat je alles bent.
Groot verschil.
Klik om te vergroten...

Leg uit dan! Van speed wordt je toch wel lekker :smilingimp: :hearteyes:
Klik om te vergroten...
Bij coke mensen (zelf geen ervaring met coke), zie je gewoon aan hun manier van praten en doen dat ze zichzelf gewoon serieus geweldig(!!) vinden. Zij zijn de man! Niemand is belangrijker dan hun! Je moet niet komen zeiken, hun zijn toch belangrijker!

Van speed ga ik me niet anders gedragen enz, maar stiekem diep van binnen voel me ik me toch wel ietjes beter dan de rest :).
T
TaatLid
01-01-2024, 00:00
#8
Gewoon een lijn snuiven van 3/4 lengte van een pasje
Je voelt dan vanzelf de pep rush als je goeie hebt..
Je gaat vanzelf wel aanvoelen als je meer nodig hebt, eerste keren is bij goeie pep bijnemen niet vaak nodig en kan tot een ultrahoge hartslag leiden, dus pas wel een beetje op dat je geen gram van 70% amfetamine opsnuift binnen 4 uur :beer:

Voor de rest: Pep moet je waarderen en leren gebruiken, na 1 keer kun je geen goed oordeel geven..
Bovendien zijn de eerste keren het meest katergevoeligste en zul je mss meer last hebbe..
Drink veel water, eet wat en probeer toch als het écht tijd is wat te slapen
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#9
tomz0r zei:
Bij Speed wordt het effect niet minder bij vaak gebruik
Klik om te vergroten...

Yeah right
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#10
Het effect wordt echt behoorlijk minder bij frequent gebruik en die tolerantie is ook al vrij snel opgebouwd. Het beste voor mij is gewoon om het niet vaker dan 1 weekend per maand te doen. Heb inmiddels ontdekt dat ik er dan niet zo resistent tegen word.
c
coudiLid
01-01-2024, 00:00
#11
Immo zei:
tomz0r zei:
Bij Speed wordt het effect niet minder bij vaak gebruik
Klik om te vergroten...

Yeah right
Klik om te vergroten...

bah, ik gebruik nu toch al lang...en 2dagjes stoppen en dan 2stevige lijnen en Boem vollledig aan het trippen...hemels toch die speedo's!?
D
DebrisLid
01-01-2024, 00:00
#12
coudi zei:
Immo zei:
tomz0r zei:
Bij Speed wordt het effect niet minder bij vaak gebruik
Klik om te vergroten...

Yeah right
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
+999999
Was 't maar zo gelijk eerst.
Denken dat je 100% helder bent, een jointje opsteken en BOEM!
Nu is 'helder' zijn van speed ongeveer 'tzelfde als nuchter zijn.
De eerste 2 maanden zijn 't leukste.
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Als je het eens per maand doet is iig het eerste jaar leuk. En ik heb het gevoel dat het nog wel een paar jaar leuk kan blijven zo.
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik moet zeggen dat ik speed toch wel boeiend blijf vinden(Doe het meestal 1/2 keer per maand). In tegenstelling tot bijvoorbeeld mdma, dat heb ik niet eens zo vaak gedaan en ben er al helemaal op uitgekeken.
D
DebrisLid
01-01-2024, 00:00
#15
Immo zei:
Ik moet zeggen dat ik speed toch wel boeiend blijf vinden(Doe het meestal 1/2 keer per maand). In tegenstelling tot bijvoorbeeld mdma, dat heb ik niet eens zo vaak gedaan en ben er al helemaal op uitgekeken.
Klik om te vergroten...
Daarom is mdma niet verslavend (voor mij athans).
En speed is zo'n sneaky dingetje dat je stiekem toch wel heel erg leuk blijft vinden.
Tegen de tijd dat je 't niet meer leuk vind is 't vaak al te laat.
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#16
Debris zei:
Immo zei:
Ik moet zeggen dat ik speed toch wel boeiend blijf vinden(Doe het meestal 1/2 keer per maand). In tegenstelling tot bijvoorbeeld mdma, dat heb ik niet eens zo vaak gedaan en ben er al helemaal op uitgekeken.
Klik om te vergroten...
Daarom is mdma niet verslavend (voor mij athans).
En speed is zo'n sneaky dingetje dat je stiekem toch wel heel erg leuk blijft vinden.
Tegen de tijd dat je 't niet meer leuk vind is 't vaak al te laat.

't Leukste gedeelde is gedaan hier, maar toch gaat er elk weekendje nog wel een lijn doorheen. Maar ben nu stilletjes aan aan 't afbouwen, en stoppen.
Gebruik 't alleen nog maar om wakker te blijven.
Klik om te vergroten...

succes met stoppen! :smoke:
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#17
ja dat is het probleem van speed...je wordt er op een bepaalde manier afhankelijk van. want je wilt wakker blijven en je wilt vooral niet de volgende dag, waardoor 4 dagen 1 dag is. tenminste zo zie ik om me heen, heb het zelf niet heel erg vaak gedaan, vind dat er veel leukere dingen zijn waar je wakker van blijft.
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#18
nicolai zei:
vind dat er veel leukere dingen zijn waar je wakker van blijft.
Klik om te vergroten...

vertel :rock:
D
DebrisLid
01-01-2024, 00:00
#19
psychopsychedelic zei:
nicolai zei:
vind dat er veel leukere dingen zijn waar je wakker van blijft.
Klik om te vergroten...

vertel :rock:
Klik om te vergroten...
LSD! MDMA!

Ketamine houdt je ook wel wakker.
En kleine porties dmt puur roken houdt ook wel even wakker (geen speed effect)
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Debris zei:
psychopsychedelic zei:
nicolai zei:
vind dat er veel leukere dingen zijn waar je wakker van blijft.
Klik om te vergroten...

vertel :rock:
Klik om te vergroten...
LSD! MDMA!

Ketamine houdt je ook wel wakker.
En kleine porties dmt puur roken houdt ook wel even wakker (geen speed effect)
Klik om te vergroten...

Ja, je kan ook heel je "did" lijst noemen hoor.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."