Hoi, ik ben een kleine jongen van (bijna) 17 jaar.
Ik weeg ong. 50 kilo en ben 165 cm hoog.
Aanstaande vrijdag ga ik speed uitproberen met een vriend van mij.
Ik weet 100% zeker dat het goede speed is want ik ken de dealer ook
Nu zit ik tog wel met een dringende nieuwschierigheid en vragen, dus als jullie mij willen helpen zou ik jullie daar egt dankbaar voor zijn.
oke, om bij t begin te beginnnen, blow ik best wel vaak en heb ik ook nog een xtje coke op gesnoven en 4 of 5 keer xtc. Ook heb ik een bad trip een x gehad met paddo's.
Toen ik voor de eerste x xtc gebruikte vond ik dat egt gewoon mega te gek
![:grin:]()
ik voelde me de beste, ik voelde me blij goed zelfvertrouwen alles ( sommigen herkennen dit vast wel denk ik
![:wink:]()
) Maar toen ik t voor de 2e, 3e, en 4e keer ging doen was t saai weetje niet zoals toen, toen was t meer zovan klappertande heel raar niet erg ofzo maar niet zoals eerst
![:wink:]()
.
Nu ben ik dus nieuwschierig naar speed omdat ik daar vaak goede verhalen over hoor.
Nu ga ik dus Vrijdag avond speed gebruiken. Ik heb al rondgelezen op dit forum en ik las dat sommigen met 4 á 5 gram een avond doen. dus moet ik voor een leuke avond/nacht/morgen 5 gram halen voor de eerste x? En kan je snel overdosis krijgen? enne zou ik erbij mogen blowen wat voor een effect krijg ik dan? enne de laatste vraag:
Ik zie sommige mensen op dit forum schrijven "the good old first gram".
Krijg ik dan bijvoorbeeld het zelfde effect als xtc, dat ik me egt goed voeld enzo zoals hierboven beschreven staat:
voor de mensen die egt reageren, dankjewel
