Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Maar hoeveel pillen neem je dan elke keer? Als je deftige pillen hebt en gewoon je dosis verhoogt met 20-50% dan ga je toch ook wel hard?"
"psychopsychedelic zei: Love_Fulfilled zei: Daarnaast was dit ook m'n laatste keer Speed. Het was een eerste keer om het uit te proberen, maar het effect, naar mijn idee alleen het actief-zijnde, vind ik te matig t.o.v. van de nadelen en bijwerkingen. Klik om te vergroten... beginners nadeel Klik om te vergroten... Jah, ga echt wel volledig akkoord ! Het feit is gewoon dat speed _BETER_ wordt elke keer je het gebruikt... Maarja het is dan ook ongelooflijk verslavend, je houdt het idd beter bij X! Maar ik vind dat je de "echte" effecten van speed pas merkt na een paar keer het te gebruiken... (note ik bedoel dan dus wel SPEED en niet caffeine brol...) /F"
"Debris zei: Van speed denk je dat je alles bent. Van coke weet je dat je alles bent. Groot verschil. Klik om te vergroten... Leg uit dan! Van speed wordt je toch wel lekker"
"Bijslikken ?"
"Oké dus, nu is er een feestje in Bobbejaanland deze zondag 31/08 (genaamd: Adrenaline, is een gewoon Hardstyle/Tek/Hardcore/... feestje, maar dan IN Bobbejaanland zelf )! Was dus bezig met een maat van me en hij zei: ja je moet zeker geen pillen pakken want als je dan in één van die rollercoasters stapt ga je echt fout en ongelooflijk hard gaan blablabla... Maarja nu vroeg ik me af is dit nu waar? En als ik dan iets zou willen nemen om strak te staan is het dan beter om speed te nemen Grtz, -F"
"MetaalKonijn zei: Als je dat niet voor jezelf kan bepalen, zou je wellicht beter met de hele teringzooi kunnen ophouden, in plaats van dergelijke achterlijke vragen op een forum te plaatsen, sherlock. Klik om te vergroten... WTF bedoel je daar nou mee? Ik weet ook wel amfetaminen en XTC je hartslag verhogen maar nu vraag ik me af of dat nu zo erg is als je in een rollercoaster stapt, echte 'schrik' heb ik niet maar het kan toch dat om een of andere reden je het toch niet zou mogen doen?"
"Heb even snel een vraagje over het serotine gehalte en het gebruik van mdma: Ik had zaterdag wat pillen gekocht enja ik dacht ik test ze eff dus direct eentje gepakt... was wel een grote fout want had pas 2min erna door dat ik fkn stoned was en heb de rest van de dag nog gepaft! Die avond steek ik er nog 2 om het effect eens deftig te zien enja ik voelde het wel maar niet zo hard. Zondag: 2 pilletjes ook amper effect.... Nu deze middag eentje genomen enja daar voelde ik dus echt NIETS van... En nu heb'k er 3 in en nu twijfel ik toch wel, heb ik nu brol pillen? Of is m'n zo genaamde serotine gewoon WEG en heb ik geen effect meer van MDMA? Alvast bedankt voor diegenen die zo snel mogelijk antwoorden!! ps. Voor de geintresseerden ik kom van Antwerpen en de pillen zijn Groene Appel's"
"Ja nu heb ik dus af en toe hevige spierpijn in mijn kuiten, heb dit ook zonder speed maarja met speed bijna elke keer! Nu vroeg ik mij af, zou magnesium helpen? Heb hier 30 pillen liggen en de aanbevolen dosis is 2x per dag in de morgend (2x capsules = 180mg magnesium) [het is een kuur voor 15 dagen] Maarja ik kan dit nu natuurlijk niet heel m'n leven lang blijven slikken ofwel soms? En nu dacht ik eraan om het gwn te nemen voor een feestje ofzo of een paar dagen ervoor om de pijn tegen te gaan! Hoeveel zou ik dan moeten nemen? (mg) Graag antwoord ASAP want moet zaterdag eigenlijk al naar een feest grtz. F"
"ExceptionalInsight zei: Verander eerst je instelling maar, de rest volgt vanzelf. Klik om te vergroten... Ja oké, weer zo'n nutteloze reactie op het DF... Waarom bol je het niet gewoon even af? Doe aub geen moeite meer om hier te antwoorden!"
"Is dit een grap? Of ben je nu serieus? Als je ADHD hebt en je pakt even je medicatie niet zullen er niet al te slechte dingens gebeuren, of begin jij soms te hallucineren en vanalles te zien dat er niet is? Paddo's + weggebruik = één van de domste dingen die je kunt doen... Zelfs onder invloed van alcohol kan je beter rijden dan wanneer je aan het trippen bent van de paddos Om het kort te zeggen: NIET DOEN! Als je paddo's wilt nemen doe het dan chill thuis of met vrienden in een parkje ofzo, zeker als je het nog nooit hebt gedaan! (Zorg er ook voor dat je een tripsitter hebt die al wat ervaring heeft met paddo's...!)"