Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSteken in hartstreek

Steken in hartstreek

27 antwoorden
19 weergaven
18-5-2026
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#1
^ach.. af en toe moet je het ook echt 50 X zeggen voordat sommige het begrijpen :tearsofjoy:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#2
psychopsychedelic zei:
^ach.. af en toe moet je het ook echt 50 X zeggen voordat sommige het begrijpen :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Ja, ik las dus nog verder en toen zag ik dat bijna iedereen ongeveer dezelfde reactie had gegeven als ik... :rolleyes:

Lekker vlot weer! Dat krijg je ook als je al bijna 2 nachten wakker bent.... Ondertussen wacht ik gedwee tot de slaap mij te pakken krijgt.
c
coudiLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ja, zeer herkenbaar...was laatst aan het voetballen , kreeg enorme pijn!Heb me dan maar laten wisselen! Ik gebruik laatste 3maand dagelijks , lijntjes net iets langer dan een bankkaart!
Enkele dagen later heb ik nu constant last van zuur die naar boven komt!Heeft iemand een verklaring hiervoor...mss even stoppen , maar dat zie ik niet zitten!
grtz
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#4
coudi zei:
Ja, zeer herkenbaar...was laatst aan het voetballen , kreeg enorme pijn!Heb me dan maar laten wisselen! Ik gebruik laatste 3maand dagelijks , lijntjes net iets langer dan een bankkaart!
Enkele dagen later heb ik nu constant last van zuur die naar boven komt!Heeft iemand een verklaring hiervoor...mss even stoppen , maar dat zie ik niet zitten!
grtz
Klik om te vergroten...

Zou toch maar even stoppen als ik jou was.... Je bent riskant bezig nu! Dagelijks snuiven en daarnaast ook nog sporten is een dubbele belasting voor je hart. De steken die je nu kreeg, kunnen in jouw geval dus ook echt een voorbode voor iets anders zijn dan alleen wat "onschuldige" spiertjes die te lang strak staan.

Dagelijks gebruiken is uberhaupt niet heel goed voor je hoor! Voor je er zelf erg in hebt, begin je steeds verslaafder te raken en geloof maar, het is niet zo makkelijk om daar even snel uit stappen. Je moet het verder allemaal zelf weten natuurlijk, maar ik weet waar ik over praat en heb je in iig even gewaarschuwd. Misschien ook nog handig om te weten: als je nog van plan bent om een sportieve voetbalcarriere op te bouwen, gaat dat je sowieso niet lukken als je een wandelende skelettenzombie bent. Gaat sneller dan je denkt ook. Good luck!
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#5
^ inderdaad en wat dat maagzuur betreft.. daar heb ik ook wel eens last van.. melk drinken helpt vaak wel.. :wink:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#6
Rennies tegen het maagzuur!
Vrij verkrijgbaar bij de apotheek
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#7
:rock:
c
coudiLid
01-01-2024, 00:00
#8
Nou , heeft me toch geholpen...Ben nu toch al lang bezig en hard , laatste keer maand op reis zonder speed dus...en had het helemaal niet nodig dus ik ben wel safe denk ik nog niet super addict natuurlijk ben ik nu wel hard aan het gaan laatste dagen , maar nu iets rustiger!maar wat brengt morgen?tegen 10 30 ligt der hier al zeker al weer een lijn...mss es dagje of 3stoppe es zien wat dat teweeg brengt...wss niks alleen wat extra gewicht
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#9
Volgens mij snapt hij het allemaal niet zo goed wat we hier allemaal schrijven, maar laat het hem maar lekker zelf uitvinden... Iedere zware speedgebruiker komt er vroeg of laat echt wel een keertje achter!
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#10
3 dagen stoppen en dan alweer doorgaan?
watvoor n toekomst beeld heb jij dan :confused:
s
strawberry_coladaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Die pijn in de hartstreek heb ik ook regelmatig en mijn hartslag zelf is dan helemaal ontregeld (heel vlug, paar keer heel traag)
Dit gaat meestal gepaard met kortademigheid en zweetaanvallen.

Ik gebruik nu al een dik jaar maar ervaar dit pas de laatste maand.
Door regelmatig te slapen en regelmatig te eten kan ik die symptomen beperken.

Ik heb wel een heel arbeidsintensieve en stresserende job dus misschien heeft het jouwe daar ook mee te maken?
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#12
pijn in hartstreek,, alsje diezelfde pijn ook wel eens hebt gevoeld aanje andere kant is t zoizo je longen of spieren,, maar ik voel m ook bijna altijd bij mn hart aan de linker zijde^^
S
ShermanLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dit is gewoon borst kramp ..

Herken t probleem en ben er wel eens mee naar de dok geweest.. niks om je zorgen over te maken

Een periode tijdens regelmatig speed gebruik kreeg ik t vooral vaak tijdens t blowen waarschijnlijk omdat je spieren zich dan ineens gaan onstpannen, vooral je borstspieren schijnen dan nogal gevoelig te worden als die hele tijd strak hebben gestaan.. wat ik zelf altijd deed was zo lang mogelijk mn adem inhouden totdat t weg trok, adem halen deed namelijk vooral veel pijn (aangezien je borst zich dan uitzet)
m
mattskovicLid
01-01-2024, 00:00
#14
wat voor pijn voel je dan als je inademt ?
(zo'n gevoel van dat de lucht te koud is ?)
of meer een verkramping rond de hartstreek?
k
kildeerLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dat je hart protesteert bij amfetaminegebruik is logisch, maar ik heb soms last van een heel typische pijn bij wanneer ik een nakkie heb gepakt. Als ik me rustig houd is er niets aan de hand, maar wanneer ik diep inadem en/of mijn linkerarm uitstrek krijg ik een gemeen steekje precies in het midden van mijn linkerborst. Hierbij is mijn hartslag normaal, zo'n 70/80 slagen per minuut.

Ik hoorde van een verpleegkundige dat pijn in de hartstreek in 90% van de gevallen niet zozeer te maken heeft met de hartspier zelf maar met de spieren rondom je hart en tegen je ribbenkast aan. Met speed verkrampen die spieren dan ook. Wat denken jullie, is het mijn arme hartje zelf dat oproept om te stoppen met die belachelijk heerlijke pep of een simpele algemene verkramping van spiertjes? Ben benieuwd wie hier ook ervaring mee heeft.

Toodles!
p
pretenderLid
01-01-2024, 00:00
#16
ik heb er gelukkig geen ervaring mee.... stop anders met gebruiken of vraag het je huisarts even...

sterkte
T
TaatLid
01-01-2024, 00:00
#17
Heb daar héél soms last van als ik veel op heb/lang wakker ben en als ik dan iets inspannends doe..
Is ook zo weer over verder, denk toch dat het puur van de pep komt..
Misschien ben jij er gewoon wat gevoeliger voor, dat het ongezond is moge duidelijk wezen
k
kildeerLid
01-01-2024, 00:00
#18
Dank voor de reacties! Ik snap dat dit medisch gemier niet voor iedereen interessant is, maar ik wilde het gewoon even delen.

mattskovic zei:
wat voor pijn voel je dan als je inademt ?
(zo'n gevoel van dat de lucht te koud is ?)
of meer een verkramping rond de hartstreek?
Klik om te vergroten...

Als ik scherp inadem en daarbij mijn spieren rond de borst oprek (door mijn linkerarm uit te strekken bijvoorbeeld) voel ik een aanzwellende steek. Niet verschrikkelijk veel pijn, en als ik vervolgens ontspan en normaal adem voel ik niets. Heb het ook niet altijd, maar wel af en toe en dan onregelmatig, als in, ik kan er geen peil op trekken (gebeurt bij grote en kleine dosissen, na lang of kortere tijd). Het gekke is dat ik het vroeger, zonder drugs, ook had. Dat je even een tijdje oppervlakkig moet ademen omdat het anders een beetje pijn in je linkerborst doet.
Nouja.
Misschien sowieso even een hartfilmpje laten maken, daar ik geloof ik wel aanleg heb voor hartritmeshizzles :( better safe than sorry, waar betaal ik anders die maandelijkse torenhoge premie voor! :beer:
s
sp0rxLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik gebruik zelf geen speed , maar toch heb ik ook zo'n steek daar als ik diep inadem.
Volgens mij is het wel normaal , ga anders naar de huisarts.
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#20
het is met speed ook erg gebruikelijk dat je steken krijgt op je borst/in je borst omdat je met speed je spieren spant en als die dan weer ontspannen kanje een druk of steekende pijn krijgen,, is erg normaal,., ikzelf ben dan ook wel eens parra dat het mischien mn hart wel is, maarja.. ik leef nog en denk dat het de spieren zijn,, je hart zit ook niet int midden van je borst dus :smoke: niet gelijk van het ergste uitgaan.. als het je hart is dan merk je dat egt wel volgens mij :rock:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."