#1
^ach.. af en toe moet je het ook echt 50 X zeggen voordat sommige het begrijpen ![:tearsofjoy:]()
psychopsychedelic zei:^ach.. af en toe moet je het ook echt 50 X zeggen voordat sommige het begrijpen![]()
coudi zei:Ja, zeer herkenbaar...was laatst aan het voetballen , kreeg enorme pijn!Heb me dan maar laten wisselen! Ik gebruik laatste 3maand dagelijks , lijntjes net iets langer dan een bankkaart!
Enkele dagen later heb ik nu constant last van zuur die naar boven komt!Heeft iemand een verklaring hiervoor...mss even stoppen , maar dat zie ik niet zitten!
grtz

mattskovic zei:wat voor pijn voel je dan als je inademt ?
(zo'n gevoel van dat de lucht te koud is ?)
of meer een verkramping rond de hartstreek?

niet gelijk van het ergste uitgaan.. als het je hart is dan merk je dat egt wel volgens mij 
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."