Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsbenauwdheid en paniekaanval na gebruik speed

benauwdheid en paniekaanval na gebruik speed

31 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
V
VidaLoCaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hm klinkt me raar hoor. Misschien zit er een ander stofje door die Speed heen.
Probeer andere Speed of laat deze testen.
D
DebrisLid
01-01-2024, 00:00
#2
Uppers en downers niet door elkaar gebruiken.
Als ik speed gebruik moet ik me wel heel goed voelen anders combineer ik niet.
Nog nooit slecht gegaan op speed behalve toen ik er vanalles doorheen begon te gebruiken.
j
jelliesLid
01-01-2024, 00:00
#3
nou mensen het werkte niet eens echt een giller dus.
nee ik hou niet van nasaal maar ja uitgeprobeerd en klar het was gewoon rommel hebben het weggerot :wave:
moet gewoon iets zuivers hebben volgens mij zat er gewoon ietsheel bizars door want mn vriend kreeg net dus ook een soort paniekaanval :kots:
was weer leuk :angry:
vroeger had je dat niet.
en idd 10 jaar tijd hebben me een watje gemaakt geloof ik haha :flushed:

fijne avond allemaal nog!!

:wave: :wave:
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#4
dan heb je inderdaad troep gekocht jah,, nasaal vind ik een wat vriendelijkere werking hebben, van bommetjes word ik veeels te wazig soms!!.. dus mischien dat het alleen maar beter is om nasaal te nuttigen,, dat branden is juist lekker en die smaak wen je wel aan :sunglasses:
drop je volgende pepervaring ook maar int forum :wink: eens kijken wat DF allemaal voor goeds kan doen :hearteyes: :wave:
p
pretenderLid
01-01-2024, 00:00
#5
koop goede dex en drop een 100 mg cappie...ik wil je verhaal wel horen... :openmouth:

ciao
j
jelliesLid
01-01-2024, 00:00
#6
pretender zei:
koop goede dex en drop een 100 mg cappie...ik wil je verhaal wel horen... :openmouth:

ciao
Klik om te vergroten...
zou mn god niet weten waar ik dat vandaan moet halen... :confused:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#7
Klinkt ook een klein beetje als hyperventilatie...
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#8
al goede amfetamine gevonden?? :wink:
P
PaiNandPleasurELid
01-01-2024, 00:00
#9
volgens mij zit je dan iets niet lekker in je hoofd,misschien moet je eens naar een psycholoog gaan :confused:
denk dat je te angstig bent om het te gruiken en je hersenen zich daar naar gaan gedragen..
ik hoor wel vaker dat mensen para van speed worden,naar mijn mening komt dat niet door de speed maar je geestesgesteldheid..
het ligt je of niet..
T
TaatLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik ben een keer een paar uur fout gegaan op speed..

Was de 3e keer ofzo dat ik speed nam..
Ik had 2 dikke lijnen genomen omdat ik het een keer écht goed wilde doen..
Had dikke hartkloppingen en raakte ook een klein beetje in paniek, ik moest zelfs overgeven en heb toen 2 uur mezelf met moeite op bed gelegd, daarna ging het weer lekker en heb ik een heerlijk nachtje gehad gelukkig
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#11
Taat zei:
Ik ben een keer een paar uur fout gegaan op speed..

Was de 3e keer ofzo dat ik speed nam..
Ik had 2 dikke lijnen genomen omdat ik het een keer écht goed wilde doen..
Had dikke hartkloppingen en raakte ook een klein beetje in paniek, ik moest zelfs overgeven en heb toen 2 uur mezelf met moeite op bed gelegd, daarna ging het weer lekker en heb ik een heerlijk nachtje gehad gelukkig
Klik om te vergroten...

gekke shit :confused:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#12
PaiNandPleasurE zei:
volgens mij zit je dan iets niet lekker in je hoofd,misschien moet je eens naar een psycholoog gaan :confused:
denk dat je te angstig bent om het te gruiken en je hersenen zich daar naar gaan gedragen..
ik hoor wel vaker dat mensen para van speed worden,naar mijn mening komt dat niet door de speed maar je geestesgesteldheid..
het ligt je of niet..
Klik om te vergroten...

Ik adem verkeerd (vooral met pep), daar ligt mijn oorzaak van hyperventilatie. Angst om drugs te gebruiken heb ik zelden tot nooit.
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#13
onder de pep heb ik ook vaak last van inademen,, komt mischien door dat als je het snuift je waarscheinlijk ook wat je luchtpijp binnenkrijgt,,
g
gtjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
die reactie die jij hebt gehad ..krijg ik nu ook altijd ..alles leuk totdat ik tot rust kom dan begin/begon het pas ... nee ik durf het niet meer ... ik kreeg die verschijnselen al naar fucking lijntje van 3 cm ( lang ) en 2 mm (breed) eigenlijk niets duzzz...

ik ben er zelf maar mee gestopt ( eigenlijk nooit echt aan gezeten ) ...
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#15
alle uppers die je met downers combineerd is eigenlijk geen goede combi, ik denk dat als je na je pep gaat blowen het wel minder erg is dan benzo`s, maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen, ik blow ook altijd gewoon tijdens en na pep,, krijg wel eens beetje hartkloppingen maar ik voel me dan vaak wel gelijk een stuk relaxter,, mijn hart is me ook lief en daarom neem ik altijd visolie in na pep,, omega 3 shit, goed voor je hart en bloedvaten!!,, is zeker aan te raden!!.. ik weet niet precies hoe zwaar je hart leid onder pep, als ik mensen om me heen zie die er wel degelijk verslaaft aan zijn kan ik soms niet begrijpen dat hun hart dat zo lang volhoud
maargoed,,
je moet gewoon een beetje oppassen,, mn nachtappotheker die doet het al 18 jaar, ja hij is nog maar 28 :P hij is er gewoon mee opgegroeit,, en dat zijn hart nog niet is opgeblazen of dat hij niet zwaar parra/psycho is is voor mij nog steeds een wonder,, maargoed,,
ik zelf heb niet het idee dat speed fout kan gaan,, ik kan er altijd wel van genieten,, natuurlijk als het gaat uitwerken dan kan je je wel eens zwaar naar de kanker voelen, maar daar valt ook wel aan te wennen/accepteren, het is tenslotte minder erg dan een drankkater!!, vind ik dan persoonlijk,, en benauwdheid is erg normaal, speed warmt je lichaam stevig op, terwijl ik het vrijwel altijd koud krijg in mn kamer :P
maargoed, als je te benauwd word moet je je gewoon ffkes naar buiten verkassen, (het liefst savonds of middennacht in je t-shirt,, midje zomer overdag helpt niet erg veel natuurlijk, in dat geval gewoon ff koud douchen ofzo, zodat je lichaam voldoende afkoeling krijgt)
ik hoop dat je hier wat aan hebt :wink:
ik ben ook lekker bezig vanacht vandaag vanavond tot morgen :wink: dus ik ga nog even wat visolie slikken!!.. rode wijn is trouwens ook goed voor hart en bloedvaten, maar das natuurlijk weer alcohol :rolleyes: ..
owjah,, en ik ken iemand die een hartpacient is, en hij had laatst iets te veel pep op.. en hij begon vet te trippen na een tijdje,, hij zag aliens door de tuin lopen,, en dat kwam niet door pepparra, gewoon omdat zn hart niet goed is, en die fase die hij had bereikt was al op de grens :openmouth: :wink: dus kijk altijd goed uit!!.. sos en mdma kan hij trouwens wel zonder problemen nuttigen!..
raar maar waar :wave:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#16
Het klopt dat veel mensen slaapmedicatie nemen na het gebruik van pep. Men wilt slapen, men kan niet slapen en wat is dan gemakkelijker om een benzo'tje te nemen. Er wordt echter niet nagedacht over de gevolgen van deze combinaties en idd vaak gebruikt.
Een ander gevaar is dat je teveel benzo's gaat nemen. Bij pep ben je wakker, opgepept etc en je hebt het gevoel dat bv een nitrazepam niet goed werkt. Dus dan neem je nog maar een tweede, een derde, een vierde ...... Met alle gevolgen van dien!
Inprincipe is het nooit goed om een upper en downer te combineren. Wat die upper ook is, wat die downer ook is.
j
jelliesLid
01-01-2024, 00:00
#17
ik vermoed eigenlijk ook dat het tussen mn oren zit want ik nam /neem dan bommen.
en dan zit ik al te denken hoe zo n ding uit elkaar gaat barsten tegen mn maagwand en of dat eventueel schadelijk is en dat mn maag het niet trekt echt raar.
vroeger gebeurde er echt nix maar iig bedankt voor de tip van geen benzo meer erbij dat doe dus ni,ga zo is de proef op de som nemen om gewoon ff iets te snuiven ipv te slikken :sunglasses: eigenwijs he
maarja ik heb ook nog een lading visoliecappies liggen dus dat moet dan wel goedkomen lijkt me :grin:
ik heb zelf ook nooit wat raars gehoord van pep ofzo dat het fout ging bij gewoon gebruik
maarreh als je hartpatient bent dan ben je wel bizar zeg dattie dat durfde :confused:
rook ik vv gewoon een blow ofzo
zal is kijken of het nasaal beter werkt,ben niet zo kapot van die luccht en dat gebrand :kots:
maargoed,dan hebbie toch het idee dat het niet in een orgaan zit wat kan ontploffwen hihi
of heel mn kop moet uitelkaar barsten :wink: :P
verders ga ik veel water drinken en gewoon wat fruit tussendoor.
ik vind speed altijd zo gezellig je heb zoveel te bespreken en je bent blij etc!
dus vandaar dat ik het toch weer ff probeer heb toch vrij dus.
ik heb geen zin om pillen ofzo te slikken en dat je dan weer zo n leipe kop krijg en zo eng lief bent,is wel leuk hoor soms maar nu wil ik gewoon de controle.
ik zie hier vaak drugs en speedsoorten voorbijkomen die ik totaal niet ken.

MOD EDIT
: FOEI!
T
TheAgeOfMenLid
01-01-2024, 00:00
#18
10 jaar, in die tijd verander je goed, misschien kan je er niet zo goed meer tegen :xtc:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#19
jellies zei:
ik vermoed eigenlijk ook dat het tussen mn oren zit want ik nam /neem dan bommen. en dan zit ik al te denken hoe zo n ding uit elkaar gaat barsten tegen mn maagwand en of dat eventueel schadelijk is en dat mn maag het niet trekt echt raar.
Klik om te vergroten...

Wat je denkt komt vaak uit in de vorm van angsten, dus het kan goed mogelijk zijn dat je daarom ook angstig wordt.
Ik hoef je denk ik niet te vertellen dat speed nasaal nemen ook verreweg van gezond is (denk aan je neustussenschot, en je slijmvliezen etc). Maargoed als jij plezier met pep kan beleven, zal ik de laatste zijn die je tegen houdt :)
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#20
zit er nu tijdje aan,, naja,, niet egt aan zitten maar merk wel hoeverslavend die troep is :wink: :smilingimp: en die benauwdheid en heel erg (soort van ofgefokt van binnen,, maar dan erger soms (wat meer grammen en dagen) ) dat kan leiden in een soort paniek zeker incombi metteweinig slaap endus pepparra
zelf ook wel eens gehad,, egt kut,, maarja..
tis ook klote rommel maar dat is nou eenmaal een bijwerking dat negatief is,, en met al het positieve zit er minstens een evengrootnadeel aan vast,.. zonder het goeden is het slechte niet mogenlijk en ook andersom,, wilje een avond heerlijk uit je plaat gaan en een geweldige avond dan ben je bij pep zeker aan het goede adres maar accepteer ook de negatieve (metpepvaak uitwerkingen) (soms ook totaal geen last van maar soms tog wel wat sneller aangebrand enzo.. als ik een paar dagen nuchteren ben,, maarja,, het is en blijft harddrugs :rock:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."