#1
Hm klinkt me raar hoor. Misschien zit er een ander stofje door die Speed heen.
Probeer andere Speed of laat deze testen.
Probeer andere Speed of laat deze testen.


zou mn god niet weten waar ik dat vandaan moet halen...pretender zei:koop goede dex en drop een 100 mg cappie...ik wil je verhaal wel horen...![]()
ciao
Taat zei:Ik ben een keer een paar uur fout gegaan op speed..
Was de 3e keer ofzo dat ik speed nam..
Ik had 2 dikke lijnen genomen omdat ik het een keer écht goed wilde doen..
Had dikke hartkloppingen en raakte ook een klein beetje in paniek, ik moest zelfs overgeven en heb toen 2 uur mezelf met moeite op bed gelegd, daarna ging het weer lekker en heb ik een heerlijk nachtje gehad gelukkig
PaiNandPleasurE zei:volgens mij zit je dan iets niet lekker in je hoofd,misschien moet je eens naar een psycholoog gaan![]()
denk dat je te angstig bent om het te gruiken en je hersenen zich daar naar gaan gedragen..
ik hoor wel vaker dat mensen para van speed worden,naar mijn mening komt dat niet door de speed maar je geestesgesteldheid..
het ligt je of niet..
.. 

jellies zei:ik vermoed eigenlijk ook dat het tussen mn oren zit want ik nam /neem dan bommen. en dan zit ik al te denken hoe zo n ding uit elkaar gaat barsten tegen mn maagwand en of dat eventueel schadelijk is en dat mn maag het niet trekt echt raar.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."