zit er nu tijdje aan,, naja,, niet egt aan zitten maar merk wel hoeverslavend die troep is
![:smilingimp:]()
en die benauwdheid en heel erg (soort van ofgefokt van binnen,, maar dan erger soms (wat meer grammen en dagen) ) dat kan leiden in een soort paniek zeker incombi metteweinig slaap endus pepparra
zelf ook wel eens gehad,, egt kut,, maarja..
tis ook klote rommel maar dat is nou eenmaal een bijwerking dat negatief is,, en met al het positieve zit er minstens een evengrootnadeel aan vast,.. zonder het goeden is het slechte niet mogenlijk en ook andersom,, wilje een avond heerlijk uit je plaat gaan en een geweldige avond dan ben je bij pep zeker aan het goede adres maar accepteer ook de negatieve (metpepvaak uitwerkingen) (soms ook totaal geen last van maar soms tog wel wat sneller aangebrand enzo.. als ik een paar dagen nuchteren ben,, maarja,, het is en blijft harddrugs
