#1
Hartkloppingen (dus ook benauwdheid) kunnen ontstaan door pep. Je bloeddruk zal vele malen hoger liggen dan normaal, en dat merk je dus aan je hartkloppingen. Niks bijzonders, wel niet gezond.
Als je je dan ook nog eens angstig gaat maken dan werkt het allemaal nog wat krampachtiger daar door, en dat maakt je dus ook angstig. Als je met pep op angstig gaat denken dan wordt je dat vanzelf. Dus niet doen, werkt nl alleen maar averechts.
Daarbij raad ik je af om uppers (pep) en downers (nitrazepam, valium) etc door elkaar te gebruiken. Dit geeft met name je hart een behoorlijke klap, en is dus ook heel slecht.
Het vergt ontzettend veel van het hart, en je zal niet de eerste zijn die hierdoor serieuze (hart) klachten krijgt.
Last but not least: Tis jou feestje, tis jou drugs, maar er is veel meer leuks op de markt dan pep. Believe me![:grin:]()
Als je je dan ook nog eens angstig gaat maken dan werkt het allemaal nog wat krampachtiger daar door, en dat maakt je dus ook angstig. Als je met pep op angstig gaat denken dan wordt je dat vanzelf. Dus niet doen, werkt nl alleen maar averechts.
Daarbij raad ik je af om uppers (pep) en downers (nitrazepam, valium) etc door elkaar te gebruiken. Dit geeft met name je hart een behoorlijke klap, en is dus ook heel slecht.
Het vergt ontzettend veel van het hart, en je zal niet de eerste zijn die hierdoor serieuze (hart) klachten krijgt.
Last but not least: Tis jou feestje, tis jou drugs, maar er is veel meer leuks op de markt dan pep. Believe me
.. 
