#1
Elke 3 uur ongeveer pak ik toch wel 1/2 lijnen erbij hoor.. Om die rush weer even te krijgen en wat strakker te staan.. Maar opgevenmoment is er wel een limiet natuurlijk. Overdag werkt dit gewoon niet goed, of je moet geen behoefte hebben een slaap dan is het geen probleem.

