Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBrandende vraag aan de diehards

Brandende vraag aan de diehards

34 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
A
AlbinoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Elke 3 uur ongeveer pak ik toch wel 1/2 lijnen erbij hoor.. Om die rush weer even te krijgen en wat strakker te staan.. Maar opgevenmoment is er wel een limiet natuurlijk. Overdag werkt dit gewoon niet goed, of je moet geen behoefte hebben een slaap dan is het geen probleem.
M
Meta4Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Blackout zei:
Dus jij kan prima tukken als je hebt geblowed, terwijl je een uurtje daarvoor nog een paar sleuteltjes hebt gepakt?

Dat lijkt mij een hele opgave. Denk dat alleen dronkenschap mij die vaardigheid geeft :wink:
Klik om te vergroten...

Na 9 uur in de ochtend niet meer bijpakken, beginnen met blowen en dan in de avond slapen.
Dat bedoelde ik meer.
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#3
dat vind ik nou het jammere aan speed dus...daarom doe ik het ook bijna nooit. het echte lekkere gevoel duurt niet zo lang. het gevoel wat daarna komt moet je misschien leren waarderen, maar ik denk dat je (ik dan, tenminste) daarvoor vaker speed moet gebruiken ofzo.
M
Meta4Lid
01-01-2024, 00:00
#4
nicolai zei:
dat vind ik nou het jammere aan speed dus...daarom doe ik het ook bijna nooit. het echte lekkere gevoel duurt niet zo lang. het gevoel wat daarna komt moet je misschien leren waarderen, maar ik denk dat je (ik dan, tenminste) daarvoor vaker speed moet gebruiken ofzo.
Klik om te vergroten...


Sorry hoor maar is dit niet bij de meeste drugs het geval?
Maar je hebt wel een punt, het duurde bij mij ook meerdere speed-sessies (:P) om het echt te gaan waarderen. Meestal zat er wel een paar weken tussen dus verslaving is dat niet.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Blackout zei:
Hoe ervaren jullie de 6-8 uren na de snuif rush….en pakken jullie nog bij?

Thanks
Klik om te vergroten...

Deze Die Hard neemt 's ochtends 1 bom van 100 mg en slaapt 's avonds als een roosje.

:hearteyes:
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#6
Meta4 zei:
nicolai zei:
dat vind ik nou het jammere aan speed dus...daarom doe ik het ook bijna nooit. het echte lekkere gevoel duurt niet zo lang. het gevoel wat daarna komt moet je misschien leren waarderen, maar ik denk dat je (ik dan, tenminste) daarvoor vaker speed moet gebruiken ofzo.
Klik om te vergroten...


Sorry hoor maar is dit niet bij de meeste drugs het geval?
Maar je hebt wel een punt, het duurde bij mij ook meerdere speed-sessies (:P) om het echt te gaan waarderen. Meestal zat er wel een paar weken tussen dus verslaving is dat niet.
Klik om te vergroten...
in principe is dat wel bij elke drugs het geval ja. maar niet bij elke drugs is het zo slopend voor je lichaam als je "bijpakt". en dat was mijn punt. ik kan speed niet zo goed controleren omdat ik het gevoel na de rush niet zo boeiend vind.
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Petrovic zei:
Snap niet echt dat mensen het nou zo lekker vinden als je het vergelijkt met de rush van bijv MDMA.
Klik om te vergroten...

Ik snap niet dat mensen de mdma rush lekkerder vinden, in het begin van m'n gebruik vond ik die mdma rush veel lekkerder maar dat gevoel voelt nu gewoon zo fake aan. Neppe blijschap ofzo. Geef mij maar een lekkere speed rush. :)
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#8
nicolai zei:
dat vind ik nou het jammere aan speed dus...daarom doe ik het ook bijna nooit. het echte lekkere gevoel duurt niet zo lang. het gevoel wat daarna komt moet je misschien leren waarderen, maar ik denk dat je (ik dan, tenminste) daarvoor vaker speed moet gebruiken ofzo.
Klik om te vergroten...

moet je betere speed regelen, van echt goede speed heb je van 150mg een rush van 8 tot 12 uur, dus spreek je dealer aan :grin:

het slapen kun je iig wel vergeten
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#9
maar 1 uurtje op 3-5 nakkies is wel erg afgezet hoor
B
BlackoutLid
01-01-2024, 00:00
#10
Zoals ik al meer hier hoor en zelf ook uit ervaring weet...bijpakken nekt je gewoon. Nachten niet slapen is echt vreselijk. Zeker als je nog dingen moet doen etc. Beter indd gewoon op het begin knallen...en vervolgens er afblijven:wink:
V
Vrouwtje_AmsterdamLid
01-01-2024, 00:00
#11
Immo zei:
Petrovic zei:
Snap niet echt dat mensen het nou zo lekker vinden als je het vergelijkt met de rush van bijv MDMA.
Klik om te vergroten...

Ik snap niet dat mensen de mdma rush lekkerder vinden, in het begin van m'n gebruik vond ik die mdma rush veel lekkerder maar dat gevoel voelt nu gewoon zo fake aan. Neppe blijschap ofzo. Geef mij maar een lekkere speed rush. :)
Klik om te vergroten...

Vind ik ook!! De M rush is zoo fucking aanwezig. Ik merk het nu nog veeeeel meer dan "vroeger" toen ik geen speed gebruikte omdat bijna niemand in mijn omgeving speed gebruikt maar M. Ja en dan valt het met je scherpe kop het nog meer op hoe verkankert iedereen is, en eruit ziet ook by the way...mijn god...echt heel erg om te zien eigenlijk maar goed iedereen zijn eigen drugs uiteraard. (iedereen denkt trouwens dat ik dan dus nuchter ben haha) Met speed zie je het tenminste niet aan me. Met M kreeg ik zo'n verschrikkelijke grafkop zoals deze smiley :cry: (zonder het huilen dan) maar wel met mondhoeken op half 7 wat echt niet charmant is voor een vrouw noch man...
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hmm toen ik nog speed gebruikte snoof ik gewoon tot de pep op was en tegen die tijd was ik al zo lang wakker dat ik vanzelf wel een keer kon slapen.

Niet aan te raden overigens :P
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#13
[SF] Safiertje zei:
Niet aan te raden overigens :P
Klik om te vergroten...

Niet? :rolleyes:
V
Vrouwtje_AmsterdamLid
01-01-2024, 00:00
#14
lysergine25 zei:
eerste pognig is altijd meer een coma uurtje .....
Klik om te vergroten...

Ja idd!!! Maarr je hebt het gevoel alsof je echt 10 uur hebt geslapen, tenminste zo voelt het voor mij. Is dat ook echt zo in je hoofd denken jullie? Of toch maar echt één uurtje? Als je begrijpt wat ik bedoel... :mrgreen:
M
Meta4Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik zit altijd me tijd uit tot ik kan slape. Blowen zodra ik niks meer bijpak helpt hier goed bij.
c
chrzzLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dit heb ik ook, na een lijn krijg ik voor ongeveer 1-2 uur een heel lekkere speedrush. Hierna zwakt dit uit, en alhoewel ik de speed nog steeds goed voel, is de echte lekkere rush (bijna) weg. Dit zorgt er meestal voor dat ik weer bijpak, wat er natuurlijk voor zorgt dat ik niet kan slapen 's avonds. Is soms best irritant, maarja, speed is en blijft mijn favoriete drugs. :hearteyes:
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik snuif zelf niet, maar ik pak altijd bommetjes. Bij mij duurd de rush meestal een uur of 3 tot 5. Daarna krijg ik altijd wel de behoefte om bij te pakken, maar dit doe ik heel zelden. Ik proberen het idee om bij te pakken uit mijn hoofd te zetten en ga door met het genieten van mildere speed effect wat daarna nog een uurtje of 3/4 duurd. Vroeger pakte ik vaak wel bij als ik merkte dat het effect begon af te nemen, maar dat ik ik mezelf een beetje afgeleerd. Ik die tijd snoof ik het ook altijd mischien is de behoefte om bij te pakken minder als je bommetjes neemt ik weet het niet. Ik heb ook altijd in mijn achterhoofd zitten dat ik niet kan slapen als ik nog bij pak dat is ook een goede reden voor mij om niet bij te pakken. :)
S
SnuifdoosLid
01-01-2024, 00:00
#18
Meta4 zei:
Meestal zat er wel een paar weken tussen dus verslaving is dat niet.
Klik om te vergroten...

altijd gevaarlijke uitspraken =) Frequentie van gebruik is bijlange niet het enige waar je rekening mee moet houden bij verslavingen.

Misschien niet voor iedereen bestemd, maar ik vind dat als ik speed plug, ik een véél langere, maar wat mildere rush heb, waar je je plots niet zo "leeg" van voelt, Het gaat veel trager uitwerken, en je hebt maar de helft nodig. Zin om bij te nemen is er ook niet. Slapen is natuurlijk not an option.
Maar ik beperk dat pluggen omdat 't nu eenmaal het gevoel geeft dat je drugs daar niet hoort te steken. Lang over nagedacht vooraleer ik het probeerde. Komt ook nog eens bij dat frequent pluggen van speed gewoon niet gezond kàn zijn.
M
Meta4Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Wel toepasselijk... dat je een BRANDENDE vraag heb :P
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#20
Die lekkere rush die je hebt, is puur het "overgangsgevoel" van nuchter naar speedy. Dat gevoel heb je dus vooral bij de eerste goede lijn (bom). Als je weer bijneemt heb je die rush veel minder, omdat je dan al in het speedgevoel zit. Mensen die overigens vaak speed gebruiken, bouwen een tolerantie op en ervaren de rush veel minder. Dat komt omdat het speedgevoel ze dan niet zoveel meer doet. Alleen een grotere dosis geeft dan nog die rush.....

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."