#1
Ik zit altijd me tijd uit tot ik kan slape. Blowen zodra ik niks meer bijpak helpt hier goed bij.
Blackout zei:Dus jij kan prima tukken als je hebt geblowed, terwijl je een uurtje daarvoor nog een paar sleuteltjes hebt gepakt?
Dat lijkt mij een hele opgave. Denk dat alleen dronkenschap mij die vaardigheid geeft![]()
Immo zei:Ik snuif zelf niet, maar ik pak altijd bommetjes. Bij mij duurd de rush meestal een uur of 3 tot 5. Daarna krijg ik altijd wel de behoefte om bij te pakken, maar dit doe ik heel zelden. Ik proberen het idee om bij te pakken uit mijn hoofd te zetten en ga door met het genieten van mildere speed effect wat daarna nog een uurtje of 3/4 duurd. Vroeger pakte ik vaak wel bij als ik merkte dat het effect begon af te nemen, maar dat ik ik mezelf een beetje afgeleerd. Ik die tijd snoof ik het ook altijd mischien is de behoefte om bij te pakken minder als je bommetjes neemt ik weet het niet. Ik heb ook altijd in mijn achterhoofd zitten dat ik niet kan slapen als ik nog bij pak dat is ook een goede reden voor mij om niet bij te pakken.![]()
nicolai zei:dat vind ik nou het jammere aan speed dus...daarom doe ik het ook bijna nooit. het echte lekkere gevoel duurt niet zo lang. het gevoel wat daarna komt moet je misschien leren waarderen, maar ik denk dat je (ik dan, tenminste) daarvoor vaker speed moet gebruiken ofzo.
Meta4 zei:Meestal zat er wel een paar weken tussen dus verslaving is dat niet.
Snuifdoos zei:Meta4 zei:Meestal zat er wel een paar weken tussen dus verslaving is dat niet.
altijd gevaarlijke uitspraken =) Frequentie van gebruik is bijlange niet het enige waar je rekening mee moet houden bij verslavingen.
ikpiknietalles zei:Immo zei:Ik snuif zelf niet, maar ik pak altijd bommetjes. Bij mij duurd de rush meestal een uur of 3 tot 5. Daarna krijg ik altijd wel de behoefte om bij te pakken, maar dit doe ik heel zelden. Ik proberen het idee om bij te pakken uit mijn hoofd te zetten en ga door met het genieten van mildere speed effect wat daarna nog een uurtje of 3/4 duurd. Vroeger pakte ik vaak wel bij als ik merkte dat het effect begon af te nemen, maar dat ik ik mezelf een beetje afgeleerd. Ik die tijd snoof ik het ook altijd mischien is de behoefte om bij te pakken minder als je bommetjes neemt ik weet het niet. Ik heb ook altijd in mijn achterhoofd zitten dat ik niet kan slapen als ik nog bij pak dat is ook een goede reden voor mij om niet bij te pakken.![]()
3-5 uur? hoeveel neem je dan per bommetje? En hoeveel bommetjes neem je in die 3-5 uur?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."