Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBrandende vraag aan de diehards

Brandende vraag aan de diehards

34 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
A
AlbinoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Elke 3 uur ongeveer pak ik toch wel 1/2 lijnen erbij hoor.. Om die rush weer even te krijgen en wat strakker te staan.. Maar opgevenmoment is er wel een limiet natuurlijk. Overdag werkt dit gewoon niet goed, of je moet geen behoefte hebben een slaap dan is het geen probleem.
M
Meta4Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Blackout zei:
Dus jij kan prima tukken als je hebt geblowed, terwijl je een uurtje daarvoor nog een paar sleuteltjes hebt gepakt?

Dat lijkt mij een hele opgave. Denk dat alleen dronkenschap mij die vaardigheid geeft :wink:
Klik om te vergroten...

Na 9 uur in de ochtend niet meer bijpakken, beginnen met blowen en dan in de avond slapen.
Dat bedoelde ik meer.
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#3
dat vind ik nou het jammere aan speed dus...daarom doe ik het ook bijna nooit. het echte lekkere gevoel duurt niet zo lang. het gevoel wat daarna komt moet je misschien leren waarderen, maar ik denk dat je (ik dan, tenminste) daarvoor vaker speed moet gebruiken ofzo.
c
chrzzLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dit heb ik ook, na een lijn krijg ik voor ongeveer 1-2 uur een heel lekkere speedrush. Hierna zwakt dit uit, en alhoewel ik de speed nog steeds goed voel, is de echte lekkere rush (bijna) weg. Dit zorgt er meestal voor dat ik weer bijpak, wat er natuurlijk voor zorgt dat ik niet kan slapen 's avonds. Is soms best irritant, maarja, speed is en blijft mijn favoriete drugs. :hearteyes:
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik snuif zelf niet, maar ik pak altijd bommetjes. Bij mij duurd de rush meestal een uur of 3 tot 5. Daarna krijg ik altijd wel de behoefte om bij te pakken, maar dit doe ik heel zelden. Ik proberen het idee om bij te pakken uit mijn hoofd te zetten en ga door met het genieten van mildere speed effect wat daarna nog een uurtje of 3/4 duurd. Vroeger pakte ik vaak wel bij als ik merkte dat het effect begon af te nemen, maar dat ik ik mezelf een beetje afgeleerd. Ik die tijd snoof ik het ook altijd mischien is de behoefte om bij te pakken minder als je bommetjes neemt ik weet het niet. Ik heb ook altijd in mijn achterhoofd zitten dat ik niet kan slapen als ik nog bij pak dat is ook een goede reden voor mij om niet bij te pakken. :)
i
ikpiknietallesLid
01-01-2024, 00:00
#6
Immo zei:
Ik snuif zelf niet, maar ik pak altijd bommetjes. Bij mij duurd de rush meestal een uur of 3 tot 5. Daarna krijg ik altijd wel de behoefte om bij te pakken, maar dit doe ik heel zelden. Ik proberen het idee om bij te pakken uit mijn hoofd te zetten en ga door met het genieten van mildere speed effect wat daarna nog een uurtje of 3/4 duurd. Vroeger pakte ik vaak wel bij als ik merkte dat het effect begon af te nemen, maar dat ik ik mezelf een beetje afgeleerd. Ik die tijd snoof ik het ook altijd mischien is de behoefte om bij te pakken minder als je bommetjes neemt ik weet het niet. Ik heb ook altijd in mijn achterhoofd zitten dat ik niet kan slapen als ik nog bij pak dat is ook een goede reden voor mij om niet bij te pakken. :)
Klik om te vergroten...

3-5 uur? hoeveel neem je dan per bommetje? En hoeveel bommetjes neem je in die 3-5 uur?
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik neem altijd gewoon paar kleine nakkies en dan sta ik lekker goed strak,, en dan pak ik bij waneer ik daar weer behoefte aan heb en het kan endergelijk,, zonder tolerantie hoorje tog wel wakker te kunne blijven met rush die zeker wel lang aanhoud ik zonder tolerantie hele nachten 1 rush =D hehe, toen gingen er wel grammekes in,, maarja,, het moetje na 2/3 kleintjes of 1 grote lijn zeker goed wakker kunnen houden stel je neemt m rond 9
M
Meta4Lid
01-01-2024, 00:00
#8
nicolai zei:
dat vind ik nou het jammere aan speed dus...daarom doe ik het ook bijna nooit. het echte lekkere gevoel duurt niet zo lang. het gevoel wat daarna komt moet je misschien leren waarderen, maar ik denk dat je (ik dan, tenminste) daarvoor vaker speed moet gebruiken ofzo.
Klik om te vergroten...


Sorry hoor maar is dit niet bij de meeste drugs het geval?
Maar je hebt wel een punt, het duurde bij mij ook meerdere speed-sessies (:P) om het echt te gaan waarderen. Meestal zat er wel een paar weken tussen dus verslaving is dat niet.
S
SnuifdoosLid
01-01-2024, 00:00
#9
Meta4 zei:
Meestal zat er wel een paar weken tussen dus verslaving is dat niet.
Klik om te vergroten...

altijd gevaarlijke uitspraken =) Frequentie van gebruik is bijlange niet het enige waar je rekening mee moet houden bij verslavingen.

Misschien niet voor iedereen bestemd, maar ik vind dat als ik speed plug, ik een véél langere, maar wat mildere rush heb, waar je je plots niet zo "leeg" van voelt, Het gaat veel trager uitwerken, en je hebt maar de helft nodig. Zin om bij te nemen is er ook niet. Slapen is natuurlijk not an option.
Maar ik beperk dat pluggen omdat 't nu eenmaal het gevoel geeft dat je drugs daar niet hoort te steken. Lang over nagedacht vooraleer ik het probeerde. Komt ook nog eens bij dat frequent pluggen van speed gewoon niet gezond kàn zijn.
M
Meta4Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Snuifdoos zei:
Meta4 zei:
Meestal zat er wel een paar weken tussen dus verslaving is dat niet.
Klik om te vergroten...

altijd gevaarlijke uitspraken =) Frequentie van gebruik is bijlange niet het enige waar je rekening mee moet houden bij verslavingen.
Klik om te vergroten...

Ik heb je plug-avonturen even weggeknipt... gaat mij even om dit stukje :P

Wat zijn nog meer factoren? Als ik zeg dat speed elke keer beter word (werd), schuiven mensen dat gelijk af op verslaving namelijk...
T
TheLeopardBitesLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik voel het meestal redelijk lang als hij goed brand en ook goed is.
Het eerste uur is fel, tweede uur ook nog even fel en derde uur is het ni zó fel meer maar als ik stil zit voel ik dat ik nog strak zit en merk het aan de manier waarop ik praat met anderen.
Ik voel het tot zo een 6 uur erna toch nog fel ja ..
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#12
ikpiknietalles zei:
Immo zei:
Ik snuif zelf niet, maar ik pak altijd bommetjes. Bij mij duurd de rush meestal een uur of 3 tot 5. Daarna krijg ik altijd wel de behoefte om bij te pakken, maar dit doe ik heel zelden. Ik proberen het idee om bij te pakken uit mijn hoofd te zetten en ga door met het genieten van mildere speed effect wat daarna nog een uurtje of 3/4 duurd. Vroeger pakte ik vaak wel bij als ik merkte dat het effect begon af te nemen, maar dat ik ik mezelf een beetje afgeleerd. Ik die tijd snoof ik het ook altijd mischien is de behoefte om bij te pakken minder als je bommetjes neemt ik weet het niet. Ik heb ook altijd in mijn achterhoofd zitten dat ik niet kan slapen als ik nog bij pak dat is ook een goede reden voor mij om niet bij te pakken. :)
Klik om te vergroten...

3-5 uur? hoeveel neem je dan per bommetje? En hoeveel bommetjes neem je in die 3-5 uur?
Klik om te vergroten...

1 bommetje met 50 tot 100 mg. Dex wel te verstaan.
M
Meta4Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Wel toepasselijk... dat je een BRANDENDE vraag heb :P
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#14
Die lekkere rush die je hebt, is puur het "overgangsgevoel" van nuchter naar speedy. Dat gevoel heb je dus vooral bij de eerste goede lijn (bom). Als je weer bijneemt heb je die rush veel minder, omdat je dan al in het speedgevoel zit. Mensen die overigens vaak speed gebruiken, bouwen een tolerantie op en ervaren de rush veel minder. Dat komt omdat het speedgevoel ze dan niet zoveel meer doet. Alleen een grotere dosis geeft dan nog die rush.....
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Blackout zei:
Hoe ervaren jullie de 6-8 uren na de snuif rush….en pakken jullie nog bij?

Thanks
Klik om te vergroten...

Deze Die Hard neemt 's ochtends 1 bom van 100 mg en slaapt 's avonds als een roosje.

:hearteyes:
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#16
Meta4 zei:
nicolai zei:
dat vind ik nou het jammere aan speed dus...daarom doe ik het ook bijna nooit. het echte lekkere gevoel duurt niet zo lang. het gevoel wat daarna komt moet je misschien leren waarderen, maar ik denk dat je (ik dan, tenminste) daarvoor vaker speed moet gebruiken ofzo.
Klik om te vergroten...


Sorry hoor maar is dit niet bij de meeste drugs het geval?
Maar je hebt wel een punt, het duurde bij mij ook meerdere speed-sessies (:P) om het echt te gaan waarderen. Meestal zat er wel een paar weken tussen dus verslaving is dat niet.
Klik om te vergroten...
in principe is dat wel bij elke drugs het geval ja. maar niet bij elke drugs is het zo slopend voor je lichaam als je "bijpakt". en dat was mijn punt. ik kan speed niet zo goed controleren omdat ik het gevoel na de rush niet zo boeiend vind.
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#17
Raar, ik heb toch altijd best een lange rush. Ik gebruik het nog niet lang maar ik voel van 50mg 3 uur echt een rush, en daarna neemt het langzaam af. Na 8 uur voel ik bijna tot niets meer. Ik neem wel altijd bommetjes.

Ik gebruik het trouwens niet echt omdat ik het lekker vind, meer functioneel. Als ik echt veel moet leren voor mijn studie gebruik ik het wel eens.

Snap niet echt dat mensen het nou zo lekker vinden als je het vergelijkt met de rush van bijv MDMA.
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#18
Petrovic zei:
Snap niet echt dat mensen het nou zo lekker vinden als je het vergelijkt met de rush van bijv MDMA.
Klik om te vergroten...

Ik snap niet dat mensen de mdma rush lekkerder vinden, in het begin van m'n gebruik vond ik die mdma rush veel lekkerder maar dat gevoel voelt nu gewoon zo fake aan. Neppe blijschap ofzo. Geef mij maar een lekkere speed rush. :)
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#19
nicolai zei:
dat vind ik nou het jammere aan speed dus...daarom doe ik het ook bijna nooit. het echte lekkere gevoel duurt niet zo lang. het gevoel wat daarna komt moet je misschien leren waarderen, maar ik denk dat je (ik dan, tenminste) daarvoor vaker speed moet gebruiken ofzo.
Klik om te vergroten...

moet je betere speed regelen, van echt goede speed heb je van 150mg een rush van 8 tot 12 uur, dus spreek je dealer aan :grin:

het slapen kun je iig wel vergeten
H
HarryNakLid
01-01-2024, 00:00
#20
Speed is ook 1 van m'n lievelings geweest, probeer er nu vanaf te blijven. Of als ik naar een feestje of festival ga in het begin een paar goede snuiven of een lekker bommetje en daarna gewoon niets meer bijpakken. uurtje of 10 later kan ik dan meestal prima slapen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."