#1
Stop maar even ja
Ik weet niet of je wel genoeg eet enzo maar ga is op de weegschaalstaan... spiermassa is het zwaarste in het lichaam. Mocht je inderdaad naar de dokter gaan moet je gewoon eerlijk zijn, want anders kan hij ook geen goeie diagnose stellen ![:)]()
Sterkte!
Sterkte!
