#1
Wassup!
Sukkel, je bevestigt hiermee alleen wat iedereen denkt.ibra_is_imba zei:hier is u belachelijk figuur met popi jopi praatjes

Shana_P zei:Jammer van dit forum vind ik altijd hoe hard sommige mensen soms worden aangepakt terwijl ze gwn een vraag stellen. Vaak door de 'wijze' gebruikers met veel posts, die spannen meestal samen.
Als je niks deftig hebt te zeggen of alleen de topic starter wil afbreken zeg je beter niks en laat je de topic links liggen.
Shana_P zei:Ik check dit forum al veel langer als jij makker, ook al ben ik net geregistreerd. Heb nooit de behoefte gehad om me te registreren tot onlangs. Dus ik weet evenveel over de dingen als jij
Dat bedoel ik juist, ik met men zielige 25 posts word minderwaardig bekeken als een voleerd member hier... Wat ik ergens wel begrijp hoor.

lysergine25 zei:@ Ibra,
Heb je ook een shot van je gezicht ?
Want daar ging het toch om ?
![]()
Je zou 2 maanden geleden al alles op een rijtje hebben.
Stonie
lysergine25 zei:Ja van je gelaat oftwel je aanzicht of je kop ....
Je wasbordje wordt alleen maar mooier van de pep, je kop waarschijnijk niet.
Hoe gaat het nu eigenlijk ga je ooit nog is echt kappen ?
Groet
Stonie
de (MEGA)puisten enz. heb ik nauwelijks nog doe ook wekelijks een zonnebank, helpt toch wel watlysergine25 zei:Ja van je gelaat oftwel je aanzicht of je kop ....
Je wasbordje wordt alleen maar mooier van de pep, je kop waarschijnijk niet.
Hoe gaat het nu eigenlijk ga je ooit nog is echt kappen ?
Groet
Stonie
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."