Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsheel slecht bezig?

heel slecht bezig?

71 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wassup!
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#2
@ Ibra,

Heb je ook een shot van je gezicht ?

Want daar ging het toch om ?


:wave:

Je zou 2 maanden geleden al alles op een rijtje hebben.

Stonie
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#3
ibra_is_imba zei:
hier is u belachelijk figuur met popi jopi praatjes
Klik om te vergroten...
Sukkel, je bevestigt hiermee alleen wat iedereen denkt.
S
Shana_PLid
01-01-2024, 00:00
#4
Jammer van dit forum vind ik altijd hoe hard sommige mensen soms worden aangepakt terwijl ze gwn een vraag stellen. Vaak door de 'wijze' gebruikers met veel posts, die spannen meestal samen.
Als je niks deftig hebt te zeggen of alleen de topic starter wil afbreken zeg je beter niks en laat je de topic links liggen.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#5
Als je zulke foto's plaatst vraag je erom
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#6
Die reactie is zo slecht dat ik er sprakeloos van ben. :tearsofjoy:
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#7
lol! Laat me raden... tekort aan zelfvertrouwen als persoon dus probeer je dat op te krikken met je lichaam en speed. Verder is het misschien handig om te weten dat spierweefsel het zwaarste weefsel (op botten na) is dat een lichaam heeft... Spier erbij en nogsteeds 7KG eraf... ben echt benieuwt wat er dan af is. Verder heeft je lichaam ook als truckje dat die zichzelf af kan breken behalve de dingen die die consiquent nodig heeft... aangezien je je spieren veel gebruikt zal hij andere dingen afbreken die die niet gebruikt. Je hersenen misschien :beer:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Shana_P zei:
Jammer van dit forum vind ik altijd hoe hard sommige mensen soms worden aangepakt terwijl ze gwn een vraag stellen. Vaak door de 'wijze' gebruikers met veel posts, die spannen meestal samen.
Als je niks deftig hebt te zeggen of alleen de topic starter wil afbreken zeg je beter niks en laat je de topic links liggen.
Klik om te vergroten...

3 maanden gelden kwami e ook al met preices hetzelfde probleem.
Het advies van toen heeft ie compleet genegeert nu is ie zwaar hooked.

Dus Shan met je 25 berichten ..... was je daar toen ook bij ? nee he ?

Stonie
S
Shana_PLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik check dit forum al veel langer als jij makker, ook al ben ik net geregistreerd. Heb nooit de behoefte gehad om me te registreren tot onlangs. Dus ik weet evenveel over de dingen als jij :wink:
Dat bedoel ik juist, ik met men zielige 25 posts word minderwaardig bekeken als een voleerd member hier... Wat ik ergens wel begrijp hoor.
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#10
@Shan: maak een topic aan als je iets dwars zit? je hebt wel een punt maar ik moet stonie in dit geval duidelijk gelijk geven, ibra ofzo is gewoon een ongelooflijke sufferd die van ons geen medelijden kan verwachten, hij is gewoon stom geweest en gaat ook nog eens een beetje lopen blaten.

@ibra: :tearsofjoy: ik heb me echt stuk gelachen toen ik zag dat je gewoon je popi jopi status ging bevestigen met je ontzettend domme macho foto's, heel slim, je kop op internet zetten met je speed verslaving :beer:

Adreno
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Shana_P zei:
Ik check dit forum al veel langer als jij makker, ook al ben ik net geregistreerd. Heb nooit de behoefte gehad om me te registreren tot onlangs. Dus ik weet evenveel over de dingen als jij :wink:
Dat bedoel ik juist, ik met men zielige 25 posts word minderwaardig bekeken als een voleerd member hier... Wat ik ergens wel begrijp hoor.
Klik om te vergroten...

@ shana,

Nee ik vraag het je toch ? Dus je wist ervan dat Ibra al maanden lang beloofd te stoppen en dan weer zielig gaat doen. ... daarom krijgt ie alleen de wind van voren want wie niet luisteren wil moet maar voelen.

Heb jij dan een beter advies voor hem, dan gewoon de pep nooit meer te nemen ?

Stonie
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#12
^ Nu je het zegt.. wat meer haar en een lendendoek met luipaardenprint.. Oke, genoeg.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik wel, een nieuw leven beginnen in de jungle.
L
LektroluvLid
01-01-2024, 00:00
#14
@ ibra_is_imba

2e foto


GADVEEEERRRRRRRRR DE GADVEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRR...

Doe eens lekker normaal joh...


dude PULL YOUR PANTS UP!!! je kan net zo goed een sok dragen :openmouth:
i
ibra_is_imbaLid
01-01-2024, 00:00
#15
deranged, je bent een echte mongool... :openmouth: slachtoffer van de maatschappij jongen? AANDACHT NODIG OF ZO:confused:

de enige die hier (goede) advies geeft is lysergine,
ben bij de docter langs gegaan, bloed laten onderzoeken, en alles is perfect in orde,
met dagelijks gebruik ben ik ook gestopt, gewoon om uit te gaan is het moeilijk.
en doe maar verder met de negatieve reacties, i don't care, only god can judge me , bende ezels :mrgreen:
i
ibra_is_imbaLid
01-01-2024, 00:00
#16
lysergine25 zei:
@ Ibra,

Heb je ook een shot van je gezicht ?

Want daar ging het toch om ?


:wave:

Je zou 2 maanden geleden al alles op een rijtje hebben.

Stonie
Klik om te vergroten...

shot?
foto? bedoel je?
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Ja van je gelaat oftwel je aanzicht of je kop ....
Je wasbordje wordt alleen maar mooier van de pep, je kop waarschijnijk niet.
Hoe gaat het nu eigenlijk ga je ooit nog is echt kappen ?

Groet

Stonie
i
ibra_is_imbaLid
01-01-2024, 00:00
#18
lysergine25 zei:
Ja van je gelaat oftwel je aanzicht of je kop ....
Je wasbordje wordt alleen maar mooier van de pep, je kop waarschijnijk niet.
Hoe gaat het nu eigenlijk ga je ooit nog is echt kappen ?

Groet

Stonie
Klik om te vergroten...

dagelijks of bijna dagelijks doe ik niet meer, (ook voor m'n portefeuille..)
ze begrijpt dat helemaal stoppen heel moeilijk is in het begin. ik vertel haar dan ook wanneer ik echt kut ben, en echt een nodig heb(alleen wanneer we uitgaan is dit)
de dag dat ik weet dat ik vader word... is't compleet gedaan, dat heb ik haar beloofd.. tijd om volwassen te worden vind ik.





i
ibra_is_imbaLid
01-01-2024, 00:00
#19
lysergine25 zei:
Ja van je gelaat oftwel je aanzicht of je kop ....
Je wasbordje wordt alleen maar mooier van de pep, je kop waarschijnijk niet.
Hoe gaat het nu eigenlijk ga je ooit nog is echt kappen ?

Groet

Stonie
Klik om te vergroten...
de (MEGA)puisten enz. heb ik nauwelijks nog doe ook wekelijks een zonnebank, helpt toch wel wat
T
TrashyWhoreLid
01-01-2024, 00:00
#20
Jezus, sommige mensen hier zijn echt onaardig hoor. IK neem wel al vier jaar ofzo dagelijks Ritalin (wat veel minder sterk is) en dat is echt geen probleeem. Je kan jaren uppers slikken zonder problemen. Kijk maar naar Jane Fonda, die leefde als actrice en model jaren op Dexedrine, cofee, cigies en yoghu, en die ziet er nog steeds geweldig uit.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."