Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsheel slecht bezig?

heel slecht bezig?

71 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
S
S-pietfriekLid
01-01-2024, 00:00
#1
stom topic, kan je zelf wel beantwoorden. tuurlijk ben je slecht bezig... de vraag is geef je er iets om? :rolleyes:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#2
nou je zegt het zelf al, tijd om behoorlijk te minderen :)
s
sabe007Lid
01-01-2024, 00:00
#3
ja idd hij is gwn verslaafd, de enige oplossing is stoppen.
en gewoon aan de LSD beginnen. perfecte vervanger :grin:
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#4
Volgens mij is ze trek nog erger geworden,sinds toenderdijd.
Stoppen word alleen maar moeilijker..

Maar idd hij moet het nu zelf gaan doen,niks anders.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb een vrij uitgebreide tekst geschreven die hier echt serieus op in gaat. Kwam spontaan tot stand en zo toch maar wat mee doen ofzo.
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik kan nu ook weel tekstje gaan schrijven maar iedereen en voor jijzelf weet het ook al, je wist ergens al dat je nu fout bezig bent en je moet nu de vicieuze cirkel doorbreken. Hoe?

STOPPEN!

Adr
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#7
Aangetoond is dat zenuwen als gevolg van langdurig speedgebruik beschadigen.

De dopamine axonen verschrompelen.
De dopamine neuronen raken beschadigt, waardoor het moeilijker wordt plezierige gevoelens te ervaren en depressieve gevoelens ontstaan.
Door het effect van amfetamine op het beloningscentrum kan afhankelijkheid ontstaan. Door afname van de receptoren is er meer speed nodig om de effecten nog te voelen.

te imba
r
richie87Lid
01-01-2024, 00:00
#8
uhm wat denk jezelf ? waarom hier vragen? je weet zelf toch wel dat je fucking verkeerd bezig bent en zo je lichaam de vernieling inhelpt? als je leven je lief is..........................................? i rest my case :rolleyes: :rolleyes:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#9
Neen, op de domme topicstarter.
J
Jack The DipperLid
01-01-2024, 00:00
#10
hoe kun je in godsnaam iedere dag speed nemen? ik kom daar niet bij, het lijkt me dat hier een lang traject aan vooraf gaat (ok, verschilt vast per persoon, maar doorgaans dus)

ik neem zelf ook af en toe wel (uitsluitend weekend/vakantie:wink: maar als die packs leeg zijn ben ik er ook wel even klaar mee. wat beweegt, of brengt men ertoe zo door te slaan?
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ar the very least their tongues should be cut out
At the very least
J
Jack The DipperLid
01-01-2024, 00:00
#12
Deranged,

doel je hiermee op mijn 'domme, naive" uitspraak?
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#13
ibra_is_imba zei:
dat alle werkloze pep junks maar zwijgen eh, ik kan tenminste nog zeggen dat m'n hersenen nog niet naar de kloten zijn, , heb 21 jaar geen drugs aan geraakt, heb eind juli m'n eerste gesnoven,

en heb WEL GOED GEGETEN tijdens deze periode, ben wel7 kg kwijt, maar zit veel spier bij :wink:

voor gezeik kan ik bij m'n vriendin gaan, ciao noobs
Klik om te vergroten...
En dan ook nog popi jopi praatjes hebben. Belachelijk figuur.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#14
Zat eraan te komen natuurlijk, lees je openingspost eens door.. wat denk je zelf?
i
ibra_is_imbaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Deranged zei:
ibra_is_imba zei:
dat alle werkloze pep junks maar zwijgen eh, ik kan tenminste nog zeggen dat m'n hersenen nog niet naar de kloten zijn, , heb 21 jaar geen drugs aan geraakt, heb eind juli m'n eerste gesnoven,

en heb WEL GOED GEGETEN tijdens deze periode, ben wel7 kg kwijt, maar zit veel spier bij :wink:

voor gezeik kan ik bij m'n vriendin gaan, ciao noobs
Klik om te vergroten...
En dan ook nog popi jopi praatjes hebben. Belachelijk figuur.
Klik om te vergroten...
hier is u belachelijk figuur met popi jopi praatjes,



ezel :wink: don't juge me

iemand die niet eet en zoals jullie zeggen speed misbruik ziet er niet zo uit :)
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#16
sexy beest
I
IzxLid
01-01-2024, 00:00
#17
Wat maakt het nou uit hoe je er uit ziet... als je elke dag speed neemt ben je achterlijk bezig.

Ik hoop voor je dat je snel genoeg kan stoppen.
N
NorthawkeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Je hebt in eerdere posts van jezelf al vaker aangegeven dat je je eigen gebruik als een probleem begint te zien. Alleen omdat je lichaam nog geen uiterlijke sporen van verval toont, betekent dat niet dat ze er daarom niet zijn. En psychologisch laat het volgens mij ook wel sporen bij je achter (beoordeelt van wat je op DF zelf gezegd hebt). Misschien is professionele hulp of op z'n minst ondersteuning een idee?
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#19
Je bent duidelijk trots op je lichaam, en niet zonder reden... :P Reden te meer om met die speed te stoppen, en volgens mij realiseer je je dat zelf nog als beste...
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#20
Wassup!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."