Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsheel slecht bezig?

heel slecht bezig?

71 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#1
nou je zegt het zelf al, tijd om behoorlijk te minderen :)
i
ibra_is_imbaLid
01-01-2024, 00:00
#2
hoi beste collegas :mrgreen:
zit nu bijna 2 maanden terug dagelijks aan de pep, (+ blowen) :openmouth: :(
maar het probleem is dat ik laatste weekvoortdurend last heb van beven trillen, hoofd armen benen vingers alles... p m'n werk heb ik voortdurend dit probleem, ook af en toe bewegen m'n lippen, of kaken vanzelf...(heb ook voortdurend de indruk dat iedereen naar me staart en dat ze het weten dat ik neem op het werk.)... ben ook veel sneller buitenadem...
eens tijd om wat te minderen en nekeer bij de dokter langs te gaan?


advies aub
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#3
ibra_is_imba zei:
eens tijd om wat te minderen en nekeer bij de dokter langs te gaan?
Klik om te vergroten...

inderdaad, klinkt niet echt goed wat je allemaal zegt :confused:
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#4
nou je zegt het zelf al... minderen? Stoppen.
i
ibra_is_imbaLid
01-01-2024, 00:00
#5
zou ik het moeten zeggen aan m'n dokter dat ik speed neem?
J
Jack The DipperLid
01-01-2024, 00:00
#6
hoe kun je in godsnaam iedere dag speed nemen? ik kom daar niet bij, het lijkt me dat hier een lang traject aan vooraf gaat (ok, verschilt vast per persoon, maar doorgaans dus)

ik neem zelf ook af en toe wel (uitsluitend weekend/vakantie:wink: maar als die packs leeg zijn ben ik er ook wel even klaar mee. wat beweegt, of brengt men ertoe zo door te slaan?
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ar the very least their tongues should be cut out
At the very least
J
Jack The DipperLid
01-01-2024, 00:00
#8
Deranged,

doel je hiermee op mijn 'domme, naive" uitspraak?
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#9
ibra_is_imba zei:
dat alle werkloze pep junks maar zwijgen eh, ik kan tenminste nog zeggen dat m'n hersenen nog niet naar de kloten zijn, , heb 21 jaar geen drugs aan geraakt, heb eind juli m'n eerste gesnoven,

en heb WEL GOED GEGETEN tijdens deze periode, ben wel7 kg kwijt, maar zit veel spier bij :wink:

voor gezeik kan ik bij m'n vriendin gaan, ciao noobs
Klik om te vergroten...
En dan ook nog popi jopi praatjes hebben. Belachelijk figuur.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#10
Zat eraan te komen natuurlijk, lees je openingspost eens door.. wat denk je zelf?
i
ibra_is_imbaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Deranged zei:
ibra_is_imba zei:
dat alle werkloze pep junks maar zwijgen eh, ik kan tenminste nog zeggen dat m'n hersenen nog niet naar de kloten zijn, , heb 21 jaar geen drugs aan geraakt, heb eind juli m'n eerste gesnoven,

en heb WEL GOED GEGETEN tijdens deze periode, ben wel7 kg kwijt, maar zit veel spier bij :wink:

voor gezeik kan ik bij m'n vriendin gaan, ciao noobs
Klik om te vergroten...
En dan ook nog popi jopi praatjes hebben. Belachelijk figuur.
Klik om te vergroten...
hier is u belachelijk figuur met popi jopi praatjes,



ezel :wink: don't juge me

iemand die niet eet en zoals jullie zeggen speed misbruik ziet er niet zo uit :)
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#12
sexy beest
I
IzxLid
01-01-2024, 00:00
#13
Wat maakt het nou uit hoe je er uit ziet... als je elke dag speed neemt ben je achterlijk bezig.

Ik hoop voor je dat je snel genoeg kan stoppen.
N
NorthawkeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Je hebt in eerdere posts van jezelf al vaker aangegeven dat je je eigen gebruik als een probleem begint te zien. Alleen omdat je lichaam nog geen uiterlijke sporen van verval toont, betekent dat niet dat ze er daarom niet zijn. En psychologisch laat het volgens mij ook wel sporen bij je achter (beoordeelt van wat je op DF zelf gezegd hebt). Misschien is professionele hulp of op z'n minst ondersteuning een idee?
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#15
Je bent duidelijk trots op je lichaam, en niet zonder reden... :P Reden te meer om met die speed te stoppen, en volgens mij realiseer je je dat zelf nog als beste...
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#16
Wassup!
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#17
@ Ibra,

Heb je ook een shot van je gezicht ?

Want daar ging het toch om ?


:wave:

Je zou 2 maanden geleden al alles op een rijtje hebben.

Stonie
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#18
ibra_is_imba zei:
hier is u belachelijk figuur met popi jopi praatjes
Klik om te vergroten...
Sukkel, je bevestigt hiermee alleen wat iedereen denkt.
S
Shana_PLid
01-01-2024, 00:00
#19
Jammer van dit forum vind ik altijd hoe hard sommige mensen soms worden aangepakt terwijl ze gwn een vraag stellen. Vaak door de 'wijze' gebruikers met veel posts, die spannen meestal samen.
Als je niks deftig hebt te zeggen of alleen de topic starter wil afbreken zeg je beter niks en laat je de topic links liggen.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#20
Als je zulke foto's plaatst vraag je erom

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."