Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSnuiven of een bommetje?

Snuiven of een bommetje?

23 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
J
Ja preciesLid
01-01-2024, 00:00
#1
Snuiven of een bommetje..speed is gewoon kut.
J
Ja preciesLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik wissel af tussen snuiven en bommetjes. Ik merk dat een bommetje iets later werkt, wel langer lijkt te werken en anders lijkt te vallen. Maar soms wil ik gewoon iets door mijn neus voelen! Hoe gebruik jij speed en waarom zo?
P
PinthoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Sinds 4 maand als ik snuif heb ik bloed in mn neus allebei de vleugel Links en Rechts.. :openmouth:
daarom neem ik nu alleen nog bommetjes als het amfetamine betreft..
cocaine kan jammergenoeg neit anders als via de neus anders had ik het via mn maag genomen ~!!
mn geur en reuk en dus smaak is me ECHT veel waard vanaar.. :confused:
N
NOISESUPRESSORLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hertz zei:
Sinds 4 maand als ik snuif heb ik bloed in mn neus allebei de vleugel Links en Rechts.. :openmouth:
daarom neem ik nu alleen nog bommetjes als het amfetamine betreft..
cocaine kan jammergenoeg neit anders als via de neus anders had ik het via mn maag genomen ~!!
mn geur en reuk en dus smaak is me ECHT veel waard vanaar.. :confused:
Klik om te vergroten...


gewoon deurgoan
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Altijd bommetjes voor het sparen van mijn neus, langere effect en fijnere rush.
J
Ja preciesLid
01-01-2024, 00:00
#6
Voordeel van een bommetje is ook dat je niet para hoeft te zijn of er geen wit aan je neus zit, vind ik! En ook zoiets: een vriend van mij kan niet tegen bommetjes ivm zijn maag en moet daarom altijd moeilijk doen ergens op een WC. Terwijl ik heel makkelijk overal een bommetje kan pakken zonder dat het opvalt voor de omgeving.
P
PaRa[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#7
het liefst snuif ik, vind dat mooi beetje hakken, lijntjes leggen :grin:
maar als ik de kroeg in ga meestal bommetjes, heb geen zin dat er nog wat onder men neus zit.
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#8
Bommetjes for the win! :rock:

Vind een bommetje fijner werken, langer werken, is makkelijker in te nemen. En ik ben bijna altijd verkouden waardoor ik die vieze speedsmaak steeds in mijn mond krijg, en dat is alles behalve lekker :rolleyes:

Ik doe het altijd in een capsule.
S
S-pietfriekLid
01-01-2024, 00:00
#9
Snuiven sowieso... Ik heb een keer een week lang gebombardeerd, 5 gr er doorheen geknald. En ik kreeg een IQ minder als een walnoot. Ik kwam niet meer uit mijn woorden, rare spasmes, domme acties etc.. op dat moment dacht ik van ik ga nooit meer snuiven vieze smaak telkens. Maar nu is mijn mening 370,35 graden gedraaid. :grin:
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Gebruikt hier nu echt niemand de zoekfunctie meer? :(
F
FlunitrazespeedLid
01-01-2024, 00:00
#11
S-pietfriek zei:
Snuiven sowieso... Ik heb een keer een week lang gebombardeerd, 5 gr er doorheen geknald. En ik kreeg een IQ minder als een walnoot. Ik kwam niet meer uit mijn woorden, rare spasmes, domme acties etc.. op dat moment dacht ik van ik ga nooit meer snuiven vieze smaak telkens. Maar nu is mijn mening 370,35 graden gedraaid. :grin:
Klik om te vergroten...

maakt het echt een verschil in "simpeler worden" door de dope met snuiven of bommetjes?
mij lijkt dit niet echt logisch..weet iemand hier iets van?
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#12
ik heb een stuk of 40 lege capsules van wat dxm tripjes, het idee was ook al om die te vullen met speed maar ik ben bang dat mijn hele maag gewoon wegsmelt

angst voor niets of goede intuitie?
J
Ja preciesLid
01-01-2024, 00:00
#13
.Ik pak al 12 jaar bommetjes en heb nooit last van mijn maag. Maar dat is voor iedereen verschillend natuurlijk. Toen ik net begon met bommetjes, kon mijn maag er nog niet goed tegen maar alles went :grin:
F
FlunitrazespeedLid
01-01-2024, 00:00
#14
3970 zei:
Gebruikt hier nu echt niemand de zoekfunctie meer? :(
Klik om te vergroten...

sorry zal niet meer gebeuren :wink:
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ja precies zei:
Snuiven of een bommetje..speed is gewoon kut.
Klik om te vergroten...

als je t in je kut doet wel ja :openmouth:
T
TaatLid
01-01-2024, 00:00
#16
Immo zei:
Altijd bommetjes voor het sparen van mijn neus, langere effect en fijnere rush.
Klik om te vergroten...
Ik spaar liever mijn maag dan mijn neus uiteindelijk..

Maar goed doe het allebei wel, maar mijn voorkeur gaat zeker uit naar snuiven..
De laatste maanden geen bommetje meer gedropt
T
TaatLid
01-01-2024, 00:00
#17
Flunitrazespeed zei:
maakt het echt een verschil in "simpeler worden" door de dope met snuiven of bommetjes?
mij lijkt dit niet echt logisch..weet iemand hier iets van?
Klik om te vergroten...
Inderdaad, dat ligt gewoon aan de speed :P
Of je nu bommetjes neemt of snuift het effect is gelijk..
Waarschijnlijk lag het bij hem gewoon aan de hoeveelheid
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Taat zei:
Inderdaad, dat ligt gewoon aan de speed :P
Of je nu bommetjes neemt of snuift het effect is gelijk..
Waarschijnlijk lag het bij hem gewoon aan de hoeveelheid
Klik om te vergroten...

Onjuist... :wave:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#19
psychopsychedelic zei:
Ja precies zei:
Snuiven of een bommetje..speed is gewoon kut.
Klik om te vergroten...

als je t in je kut doet wel ja :openmouth:
Klik om te vergroten...

Als de Vodka tampon werkt dan werkt de Dex tampon ook toch ?
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#20
lysergine25 zei:
psychopsychedelic zei:
Ja precies zei:
Snuiven of een bommetje..speed is gewoon kut.
Klik om te vergroten...

als je t in je kut doet wel ja :openmouth:
Klik om te vergroten...

Als de Vodka tampon werkt dan werkt de Dex tampon ook toch ?
Klik om te vergroten...
moet lukken lijkt mij :tearsofjoy:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."