#1
Altijd bommetjes voor het sparen van mijn neus, langere effect en fijnere rush.

S-pietfriek zei:Snuiven sowieso... Ik heb een keer een week lang gebombardeerd, 5 gr er doorheen geknald. En ik kreeg een IQ minder als een walnoot. Ik kwam niet meer uit mijn woorden, rare spasmes, domme acties etc.. op dat moment dacht ik van ik ga nooit meer snuiven vieze smaak telkens. Maar nu is mijn mening 370,35 graden gedraaid.![]()
3970 zei:Gebruikt hier nu echt niemand de zoekfunctie meer?![]()
Ja precies zei:Snuiven of een bommetje..speed is gewoon kut.
Ik spaar liever mijn maag dan mijn neus uiteindelijk..Immo zei:Altijd bommetjes voor het sparen van mijn neus, langere effect en fijnere rush.
Inderdaad, dat ligt gewoon aan de speed :PFlunitrazespeed zei:maakt het echt een verschil in "simpeler worden" door de dope met snuiven of bommetjes?
mij lijkt dit niet echt logisch..weet iemand hier iets van?
Taat zei:Inderdaad, dat ligt gewoon aan de speed :P
Of je nu bommetjes neemt of snuift het effect is gelijk..
Waarschijnlijk lag het bij hem gewoon aan de hoeveelheid

psychopsychedelic zei:Ja precies zei:Snuiven of een bommetje..speed is gewoon kut.
als je t in je kut doet wel ja![]()
moet lukken lijkt mijlysergine25 zei:psychopsychedelic zei:Ja precies zei:Snuiven of een bommetje..speed is gewoon kut.
als je t in je kut doet wel ja![]()
Als de Vodka tampon werkt dan werkt de Dex tampon ook toch ?
lysergine25 zei:psychopsychedelic zei:Ja precies zei:Snuiven of een bommetje..speed is gewoon kut.
als je t in je kut doet wel ja![]()
Als de Vodka tampon werkt dan werkt de Dex tampon ook toch ?
Ja precies zei:als je t in je kut doet wel ja![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."