#1
Hertz zei:Sinds 4 maand als ik snuif heb ik bloed in mn neus allebei de vleugel Links en Rechts..![]()
daarom neem ik nu alleen nog bommetjes als het amfetamine betreft..
cocaine kan jammergenoeg neit anders als via de neus anders had ik het via mn maag genomen ~!!
mn geur en reuk en dus smaak is me ECHT veel waard vanaar..![]()
gewoon deurgoan