#1
ik zou maar stoppen met drugs, want de drugs eet je op als of je een zoetje bent.
1 gram 70% pep is extreem veel .....
1 gram sucrose is best wel lekker !!
1 gram 70% pep is extreem veel .....
1 gram sucrose is best wel lekker !!

ExceptionalInsight zei:Je hoort op die leeftijd sowieso geen drugs te gebruiken, dus ja het was te veel.
Elin zei:1 gram speem in 1x weggesnoven??? = veel, zeker als je 15 bent en het voor de eerste keer speed gebruikt!
tip: wacht er nog ff mee en zorg dat je eerst weet wat een middel met je doet en welke hoeveelheid 'gebruikelijk' is.
Elin
Tuurlijk niet.. het is altijd iemand anders zn schuld. Iets met leeftijd enzo..plantenbak zei:je stopt het toch zelf in je neus?
Ik zie al een situatie voor me waarbij iemand je vastbind en je dwingt te snuivenExceptionalInsight zei:Tuurlijk niet.. het is altijd iemand anders zn schuld. Iets met leeftijd enzo..plantenbak zei:je stopt het toch zelf in je neus?
[SF] Safiertje zei:Het beste is zelfs om te wachten tot je 21e, omdat je hersenen tot die tijd zich nog aan t ontwikkelen zijn...
ChiksOnSpeed zei:Elin zei:1 gram speem in 1x weggesnoven??? = veel, zeker als je 15 bent en het voor de eerste keer speed gebruikt!
tip: wacht er nog ff mee en zorg dat je eerst weet wat een middel met je doet en welke hoeveelheid 'gebruikelijk' is.
Elin
Verkeerde vriende enzo![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."