al laten testen?? geniet maar deel met je maten 

Tuurlijk niet.. het is altijd iemand anders zn schuld. Iets met leeftijd enzo..plantenbak zei:je stopt het toch zelf in je neus?
Ik zie al een situatie voor me waarbij iemand je vastbind en je dwingt te snuivenExceptionalInsight zei:Tuurlijk niet.. het is altijd iemand anders zn schuld. Iets met leeftijd enzo..plantenbak zei:je stopt het toch zelf in je neus?
[SF] Safiertje zei:Het beste is zelfs om te wachten tot je 21e, omdat je hersenen tot die tijd zich nog aan t ontwikkelen zijn...
ChiksOnSpeed zei:Elin zei:1 gram speem in 1x weggesnoven??? = veel, zeker als je 15 bent en het voor de eerste keer speed gebruikt!
tip: wacht er nog ff mee en zorg dat je eerst weet wat een middel met je doet en welke hoeveelheid 'gebruikelijk' is.
Elin
Verkeerde vriende enzo![]()
schizofreen1 zei:snoof elke dag 1 gram speed, in het weekend (over het hele weekend) 6 - 10 gram.

ExceptionalInsight zei:Je hoort op die leeftijd sowieso geen drugs te gebruiken, dus ja het was te veel.
azgaza zei:Tot je 25ste zijn de gemiddelde hersenen vaak nog aan het door ontwikkelen, maar ik denk dat incidenteel gebruik onder die leeftijd niet zo veel kwaad kan, het is meer het punt dat hoe jonger je bent hoe moeilijker het is om bij incidenteel gebruik te blijven.

ExceptionalInsight zei:Miauw.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."