Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOverdosis of niet ?

Overdosis of niet ?

49 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#1
ik zou maar stoppen met drugs, want de drugs eet je op als of je een zoetje bent.

1 gram 70% pep is extreem veel .....

1 gram sucrose is best wel lekker !!
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik wil niet de moraal ridder uithangen hier maar wtf zeg eh...
zulke dingen gebruiken als je zo jong bent is al niet slim maar laat staan dat je de volgende dag naar school moet...
C
ChiksOnSpeedLid
01-01-2024, 00:00
#3
Halloo :)

Ik heb ongeveer een maand geleden voor de eerste keer speed gesnove ..
en hat was ZALIGG :grin:
maar nu hebik een paar vraagjes daarover,
Ik heb ong. 1grm gesnove, ik ben 1m58 en weeg 45 kilo
enik ben jonger dan 15 jaar ....
Isdat niet téveel ?
want ong. 6u later ging ik naar huis, {ikwas alleen thuis}
rnd 11u ging ik slape want de volgende dag moest ik naar sgool,
maar omdat ik maar niet in slaap graakte enik zo misselijk was
besloot ik om naar de badkamer te gaan om mij op te frisse, ..
dat hat ik beter niet gedaan, ik ben 3keer flaugevallenn..
Eerst werd ik heel draaierig, ik deed de deur open van mijn kamer en viel flauw.
Hierij is mijn duim tusse de deur geraakt en mijn nagel eruit gegaan ..
Maar ik voelde er hellemaal nix van. een kwartier later werd ik wakker vanmijn val en
zag dat mijn duim aan het bloede was, ik ben dan maar naar de badkamer gekrope en
aan mij rechtgetrokke aan de kast. ik hield mijn vinger onder de kraan en keek inde spiegel.
toen verloor ik weer het bewustzijn en ben achterover gevalle, recht in het bad :(
daar hebik ong. na een halfuur wakker geworde en uit het bad geklomme,
Maar telkens als ik viel hat ik het gevoel dat ik dood ging ofzo ? :confused: in paniek ben ik trug in mijn bed gaan ligge en naar mijn vriendin gebelt, die zei datik kalm moest blijve en véél moest drinke, maar ik kon niet drinken omdat ik zoo'n schrik hat om wéér te vallen !
dus bennik maar de hele nacht klaarwakker blijve ligge. rnd 7u benik opgestaan om naar school te gaan, omdat ik nog altyd het gevoel hat dat ik ging flauvallen hebik de heele tyd suiker zitte eten.
Hebik nu gewoon té veel gesnoven, ?
en hat ik overdosis of niet ?

:wave:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#4
Je hoort op die leeftijd sowieso geen drugs te gebruiken, dus ja het was te veel.
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#5
ExceptionalInsight zei:
Je hoort op die leeftijd sowieso geen drugs te gebruiken, dus ja het was te veel.
Klik om te vergroten...

Indeed. Plus, wtf gebruik je zoveel speed als je de dag er na naar school moet. Je hebt je hersenen nog nodig daar, blijf nog maar een paar jaar van de drugs af tot je hersenen volgroeid zijn..
E
ElinLid
01-01-2024, 00:00
#6
1 gram speed in 1x weggesnoven??? = veel, zeker als je 15 bent en het voor de eerste keer speed gebruikt!

tip: wacht er nog ff mee en zorg dat je eerst weet wat een middel met je doet en welke hoeveelheid 'gebruikelijk' is.

Elin
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ja dat is veel te veel. Als je echt zo graag speed wil doen, doe dan een veel lagere dosis en alleen op vrijdag of zaterdag avond, niet als je de dag er na school hebt, dat is gewoon ontzettend onhandig, (een jaartje of 3 wachten kan natuurlijk geen kwaad).
C
ChiksOnSpeedLid
01-01-2024, 00:00
#8
Elin zei:
1 gram speem in 1x weggesnoven??? = veel, zeker als je 15 bent en het voor de eerste keer speed gebruikt!

tip: wacht er nog ff mee en zorg dat je eerst weet wat een middel met je doet en welke hoeveelheid 'gebruikelijk' is.

Elin
Klik om te vergroten...


Verkeerde vriende enzo :(
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#9
je stopt het toch zelf in je neus?
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#10
plantenbak zei:
je stopt het toch zelf in je neus?
Klik om te vergroten...
Tuurlijk niet.. het is altijd iemand anders zn schuld. Iets met leeftijd enzo..
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#11
ExceptionalInsight zei:
plantenbak zei:
je stopt het toch zelf in je neus?
Klik om te vergroten...
Tuurlijk niet.. het is altijd iemand anders zn schuld. Iets met leeftijd enzo..
Klik om te vergroten...
Ik zie al een situatie voor me waarbij iemand je vastbind en je dwingt te snuiven :beer:
Als je beetje fijne vrienden heb dan zullen ze je niet pushen tot dat soort dingen, en anders moet je eens gaan nadenken over de vriendschap.
p
pbwebmasterLid
01-01-2024, 00:00
#12
dat kan je wel een overdosis noemen ja, dat lijkt me voor iemand van 20 ook behoorlijk overgedoseerd 1 gram. Vrienden van mij dan vaak nog samen met een pakje van 1 gr over een hele avond! En die zijn dan gemiddeld 18 he.

En over dat flauwvallen. Ik heb dat ook een keer gehad en ik had ook inderdaad het gevoel dat ik doodging (helemaal niet eng ofzo, zelfs heel vredig moet ik zeggen). Ik was toen in de bosjes gevallen nadat ik allemaal stuiptrekkingen had gekregen (dit kwam door xtc btw + drank +wiet). Ik lag in die bosjes ik kon m'n ogen niet opendoen en ik dacht: 'Shit dit is het einde'. Maar gelukkig kon ik mijn ogen weer opendoen. Daarna ben ik ook nog een paar keer bijna flauwgevallen, dat komt als ik het goed heb gewoon omdat het bloed te langzaam naar je hoofd zwemt ofzo. Zelfde als wanneer je even te snel opstaat en heel erg duizelig wordt (wat iedereen wel kent)

Maargoed ik ben 16 en dat vind ik best jong voor iemand die helemaal gek wordt van de drugs. Als je 14 bent of zelfs nóg jonger zou ik je afraden om het de komende 2 jaar te doen want hoe jonger je bent hoe gevoeliger je bent om verslaafd te worden. Plus het feit dat je groei gewoon wordt stopgezet als je teveel aan de drugs of drank zit.
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#13
Het beste is zelfs om te wachten tot je 21e, omdat je hersenen tot die tijd zich nog aan t ontwikkelen zijn...
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#14
[SF] Safiertje zei:
Het beste is zelfs om te wachten tot je 21e, omdat je hersenen tot die tijd zich nog aan t ontwikkelen zijn...
Klik om te vergroten...

Tot je 25ste zijn de gemiddelde hersenen vaak nog aan het door ontwikkelen, maar ik denk dat incidenteel gebruik onder die leeftijd niet zo veel kwaad kan, het is meer het punt dat hoe jonger je bent hoe moeilijker het is om bij incidenteel gebruik te blijven.
K
Kees KlapkaakLid
01-01-2024, 00:00
#15
Damn ze worden ook steeds jonger hier he..
p
pinheadlarryLid
01-01-2024, 00:00
#16
ChiksOnSpeed zei:
Elin zei:
1 gram speem in 1x weggesnoven??? = veel, zeker als je 15 bent en het voor de eerste keer speed gebruikt!

tip: wacht er nog ff mee en zorg dat je eerst weet wat een middel met je doet en welke hoeveelheid 'gebruikelijk' is.

Elin
Klik om te vergroten...


Verkeerde vriende enzo :(
Klik om te vergroten...

Verkeerde vrienden enzo??? ik kan dat geen vrienden noemen. en daarbij,,je stopt het zelf in je neus,,niet hun. beter wacht je nog een paar jaar voordat je met dit soort pratijken begint,,dan kan je miscien ook je eigen keuzes maken. Dit maal was de verkeerde keuze, hoop dat je er van geleerd hebt. geniet van je leven nu je nog zo jong bent, en laat dat niet verneuken door mee te lopen met je "vrienden".
K
KNIFTIGEKARELTJELid
01-01-2024, 00:00
#17
Dude jij bent serieus te hard gegaan door de pep , laat het maar eens ff paar jaartjes achterwege !! Maar wat loopt iedereen op dit forum toch altijd te zeggen zo van ja 1 gram dat is vet veel enzo vind dat beetje raar.
Ja als je in 1 keer 1 lijn van 1 gram wegrost kan ik me voorstellen dat dat te hard gaat. Maar als wij avondje/nachtje/afterpartytje :tongueout: Gaan snuiven gaat er ook wel denk ik gemiddeld zo een 2 a 3 gram per neus naar binnen hoor :grin: dit is niet opschepperig bedoeld ofzo, maar snap het o.d verhaal na 1 gram dan niet echt.
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#18
Dan heb je flinke gewenning waarschijnlijk. Zonder gewenning neem ik 200mg, en is het een hele nacht alsof ik vlieg en ben ik 24 uur wakker.

Denk eens terug aan toen je begon, was bij jou toen 100 a 200 mg ook niet genoeg voor een hele nacht ? En dacht je toen ook niet dat mensen die grammen gebruiken een probleem aan het creeeren zijn ? Geloof je echt eerlijk dat het normaal is om een paar gram op een nacht te snuiven ?
s
schizofreen1Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Stop ermee, ik was 13 toen ik ermee begon
snoof elke dag 1 gram speed, in het weekend (over het hele weekend) 6 - 10 gram.
daarbij blowde ik ook elke dag minstens 3 joints, en dronk ook regelmatig alcohol
en in het weekend pillen.. ik ben nu 18 en ik naar de klote
ik ben nu 6 maanden clean ik rook niet eens meer
maar ik heb er allemaal wel wat aan overgehouden
s
schizofreen1Lid
01-01-2024, 00:00
#20
eerlijk ik snoof zo veel als ik op het laast een halve gram of meer wegnakte in 1x kon ik daarna met gemak een zak chips eten en gaan slapen

speed is rotzooi!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."