Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswat na het feesten + nog ander vraagje

wat na het feesten + nog ander vraagje

12 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
D
DynamicLid
01-01-2024, 00:00
#1
hoi, ik heb me net geregistreerd.. erg interessante site! kheb al redelijk wat van drugs genomen, maar het enigste waar ik het meeste last met heb is met speed omdat het maar niet uitgewerkt geraakt..

vraag 1
zijn er manieren om toch in slaap te kunnen vallen (en niet minder pakken als normaal)? vb vrienden van me nemen (zware) slaappillen na uitgaan, maar ik hoor van andere dat dit enorm gevaarlijk is aangezien je lichaam dan niet weet wat die moet doen en kan een soort kortsluiting veroorzaken in je kopje :)

vraag 2
kan je met speed en andere drugs die gemakkelijk verkrijgbaar is (vb ket, sos, xtc, ghb) iets doen waarvan je iets "nieuw" kan make.. vb van coke kan je basen ofzo iets, kan je ook zo iets speciaal met speed? ben graag iemand die nieuwe dinge uitprobeert, alleen weet ik niet veel over de details :)

vraag 3
zijn er middeltjes die de politie kunnen omzeilen als ze drugstest doen door iets in je mond te steken of naar je ogen te kijken? voor de ogen dacht ik aan kleurlenzen, maar ze kosten wel veel :(

alvast bedankt
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dynamic zei:
hoi, ik heb me net geregistreerd.. erg interessante site! kheb al redelijk wat van drugs genomen, maar het enigste waar ik het meeste last met heb is met speed omdat het maar niet uitgewerkt geraakt..

vraag 1
zijn er manieren om toch in slaap te kunnen vallen (en niet minder pakken als normaal)? vb vrienden van me nemen (zware) slaappillen na uitgaan, maar ik hoor van andere dat dit enorm gevaarlijk is aangezien je lichaam dan niet weet wat die moet doen en kan een soort kortsluiting veroorzaken in je kopje :)

vraag 2
kan je met speed en andere drugs die gemakkelijk verkrijgbaar is (vb ket, sos, xtc, ghb) iets doen waarvan je iets "nieuw" kan make.. vb van coke kan je basen ofzo iets, kan je ook zo iets speciaal met speed? ben graag iemand die nieuwe dinge uitprobeert, alleen weet ik niet veel over de details :)

vraag 3
zijn er middeltjes die de politie kunnen omzeilen als ze drugstest doen door iets in je mond te steken of naar je ogen te kijken? voor de ogen dacht ik aan kleurlenzen, maar ze kosten wel veel :(

alvast bedankt
Klik om te vergroten...

Vraag 1. Toch echt minder speed nemen. En neem een lekkere dikke joint aan het eind. En anders....zit het gewoon uit, Je weet wat je genomen hebt dus aanvaard de consequenties zou ik zeggen. (kijk ook eens met de zoekfunctie, uitgebreid zoeken)

Vraag2. Geen idee, ik gebruik de dingen zoals ze bedoel zijn.

Vraag 3. Gekleurde lenzen kun je tegenwoordig ook bij de kruitvat kopen voor weinig. Maar of ze ook voor jou doeleinde geschikt zijn? Geen idee.

Ohwja en welkom op het forum! :wave:
A
AntigoneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dynamic zei:
hoi, ik heb me net geregistreerd.. erg interessante site! kheb al redelijk wat van drugs genomen, maar het enigste waar ik het meeste last met heb is met speed omdat het maar niet uitgewerkt geraakt..

vraag 1
zijn er manieren om toch in slaap te kunnen vallen (en niet minder pakken als normaal)? vb vrienden van me nemen (zware) slaappillen na uitgaan, maar ik hoor van andere dat dit enorm gevaarlijk is aangezien je lichaam dan niet weet wat die moet doen en kan een soort kortsluiting veroorzaken in je kopje :)
Klik om te vergroten...

Eigenlijk weet je best dat je te veel hebt gebruikt, want je sluit zelf als antwoord al uit
dat je niet wilt horen dat je minder moet gebruiken :grin: Maar ja, als je toch voor royale
hoeveelheden speed kiest kom je inderdaad maar moeilijk in slaap. Om dan toch in slaap
te kunnen komen zou je GHB kunnen nemen.

Vind ik zelf veel prettiger dan slaappillen en/of tranquillizers, maar je moet even kijken
waar je je het prettigst bij voelt. Voorheen gebruikte ik ook nog weleens Bromazepam,
daarvan val je niet direct in slaap, maar je stopt wel met malen en voelt je lekkerder.
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#4
je kan ook gewoon wachten tot je wel kan slapen :grin:
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#5
SperSIZEboon zei:
je kan ook gewoon wachten tot je wel kan slapen :grin:
Klik om te vergroten...
juist!!
snuif nog ff lekker door tot de ochtend aanbreekt en dan kanje gaan uitwakkeren rook een joint savonds en je bent zo weg :rock: (naja, hoeft niet trouwens) blowen kan ook je parra versterken dus alsje daar gevoellig voor bent even oppassen
D
DynamicLid
01-01-2024, 00:00
#6
eum.. mja jointjes... ik rook niet :grin: hehe

das eigelijk het enigste dat ik niet doe, samen met heroine :) dusja.. tzal dus wachten zijn tot het uitwerkt aangezien niemand iets beters weet of niemand goedkeurt om slaappillen te pakken :tongueout:
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Na een avondje speed wilt alcohol/wiet vaak wel helpen om mij in slaap te krijgen. Zelf probeer ik altijd mijn speed in te nemen 8 uur voordat ik ga slapen. Dit werkt voor mij erg goed.
T
TaatLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dynamic zei:
hoi, ik heb me net geregistreerd.. erg interessante site! kheb al redelijk wat van drugs genomen, maar het enigste waar ik het meeste last met heb is met speed omdat het maar niet uitgewerkt geraakt..

vraag 1
zijn er manieren om toch in slaap te kunnen vallen (en niet minder pakken als normaal)? vb vrienden van me nemen (zware) slaappillen na uitgaan, maar ik hoor van andere dat dit enorm gevaarlijk is aangezien je lichaam dan niet weet wat die moet doen en kan een soort kortsluiting veroorzaken in je kopje :)
Zware slaappillen zijn idd ongezond, omdat je van uppers in een keer je lichaam over laat schakelen naar down..Als je jong bent, dit niet te vaak doet is het niet meteen héél schadelijk, maar het kan natuurlijk altijd fout gaan..Probeer dus niet meteen van die heavy slaappillen, zelf ga ik altijd wiet roken als ik voort echt in slaap wil vallen..werkt heel goed :wave:
vraag 2
kan je met speed en andere drugs die gemakkelijk verkrijgbaar is (vb ket, sos, xtc, ghb) iets doen waarvan je iets "nieuw" kan make.. vb van coke kan je basen ofzo iets, kan je ook zo iets speciaal met speed? ben graag iemand die nieuwe dinge uitprobeert, alleen weet ik niet veel over de details :)
Je zou speed kunnen spuiten, maar dat geeft hetzelfde effect alleen dan sneller (en wat heftiger) maar hier zitten risico's aan vast als je geen zuivere speed hebt, af te raden dus..hou het maar gewoon bij snuiven of speed slikken
vraag 3
zijn er middeltjes die de politie kunnen omzeilen als ze drugstest doen door iets in je mond te steken of naar je ogen te kijken? voor de ogen dacht ik aan kleurlenzen, maar ze kosten wel veel :(
Als ze over je ogen beginnen moet je gewoon rustig reageren en zeggen dat je niet weet waar ze het over hebben, en anders zeg je gewoon dat je wat hebt gedronken..Voor zover ik weet kunnen ze speed niet aantonen dmv ''iets in je mond te steken'' dat kan alleen met een bloedtest, en dat doen ze niet zomaar, alleen als je bent opgepakt en ze vermoeden dat je speed op hebt..
alvast bedankt
Klik om te vergroten...
A
AntigoneLid
01-01-2024, 00:00
#9
Antigone zei:
......Om dan toch in slaap te kunnen komen zou je GHB kunnen nemen.

Vind ik zelf veel prettiger dan slaappillen en/of tranquillizers.......
Klik om te vergroten...

Dynamic zei:
......dusja.. tzal dus wachten zijn tot het uitwerkt aangezien niemand iets beters weet.....
Klik om te vergroten...

Kan zijn dat je GHB niets vind, maar het werkt wel!!! :rolleyes:

Kan ook zijn dat ik "niemand" ben. Ik lees persoonlijk ook vaak over mezelf heen :stoned:
m
markoLid
01-01-2024, 00:00
#10
Immo zei:
Na een avondje speed wilt alcohol/wiet vaak wel helpen om mij in slaap te krijgen. Zelf probeer ik altijd mijn speed in te nemen 8 uur voordat ik ga slapen. Dit werkt voor mij erg goed.
Klik om te vergroten...
In de jaren 87 heb ik de drugs leren kennen, met name speed en xrc. Nou; moet ik zeggen, dat was pas een tijd dat ik nu niet kan vergelijken met deze tijd waar drugs centraal staat. Met andere woorden: de drugs ampfetaminen en xtc die we nu kennen zijn veelal vervaardig uit allerlei stoffen zoals cafeinen en andere rotzooi. Slechts een klein percentage aan de hoeveelheid aan stoffen die aanwezig zijn maakt het product tot zijn geheel. Ik ben zelf een sociale gebruiker van ampfetaminen, maar deze shit ken ik niet. Slaap kan ik pas verkrijgen als de speed uitgewerkt is. Toen de housepartys in die tijd centraal stonden besefte ik pas dat ik niet veel drugs nodig had om te kunnen feesten. De speed, xtc van tegenwoordig kun je daarmee niet vergelijken. Dat is de reden waarom ik na enig gebruikt te hebben van deze drugs wel kan slapen.....Welterusten mensen...the party is over now....... :openmouth:
P
PeterblaatLid
01-01-2024, 00:00
#11
marko zei:
(...)
Klik om te vergroten...
jaja,, vroeger (toen je "koe" nog met een korte "oe" schreef) was alles beter. :grin:

OT: ik weet niet hoor, maar je weet toch wat speed met je doet...? Dus dan weetje toch ook dat je behoorlijke tijd niet meer kan slapen? :confused:
Wat ik zelf meestal doe is gewoon een nacht overslaan. Ik neem s'avonds laat een lijntje (als ik ontzettend dronken en moe ben) van +/- twee cokelepeltjes. Dan trek ik daar zo'n 12 uur mee zonder bijsnuiven, en neem vroeg in de ochtend nog een snuif. Doe dan overdag mn ding en s'avonds ga ik op tijd naar bed. Maargoed,, moet er wel bij zeggen dat ik pep eigenlijk alleen in vakanties doe omdat ik dan ook wel een dag of twee goed brak ben.
s
steelpadLid
01-01-2024, 00:00
#12
marko zei:
Immo zei:
Na een avondje speed wilt alcohol/wiet vaak wel helpen om mij in slaap te krijgen. Zelf probeer ik altijd mijn speed in te nemen 8 uur voordat ik ga slapen. Dit werkt voor mij erg goed.
Klik om te vergroten...
In de jaren 87 heb ik de drugs leren kennen, met name speed en xrc. Nou; moet ik zeggen, dat was pas een tijd dat ik nu niet kan vergelijken met deze tijd waar drugs centraal staat. Met andere woorden: de drugs ampfetaminen en xtc die we nu kennen zijn veelal vervaardig uit allerlei stoffen zoals cafeinen en andere rotzooi. Slechts een klein percentage aan de hoeveelheid aan stoffen die aanwezig zijn maakt het product tot zijn geheel. Ik ben zelf een sociale gebruiker van ampfetaminen, maar deze shit ken ik niet. Slaap kan ik pas verkrijgen als de speed uitgewerkt is. Toen de housepartys in die tijd centraal stonden besefte ik pas dat ik niet veel drugs nodig had om te kunnen feesten. De speed, xtc van tegenwoordig kun je daarmee niet vergelijken. Dat is de reden waarom ik na enig gebruikt te hebben van deze drugs wel kan slapen.....Welterusten mensen...the party is over now....... :openmouth:
Klik om te vergroten...
Ja, zelfs in 2006 toen ik drugs leerde kennen, toen was ook alles beter!
Je lichaam heeft ook zoiets als 'tolerantie' wat ervoor zorgt dat je elke keer meer en meer zal moeten gebruiken om het zelfde gewenste effect te krijgen, aangezien jij al 22 jaar aan de drugs zit zal die tolerantie bij jou wel héél hoog zijn :wave:
m
martin van nuLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dynamic zei:
vraag 3
zijn er middeltjes die de politie kunnen omzeilen als ze drugstest doen door iets in je mond te steken of naar je ogen te kijken? voor de ogen dacht ik aan kleurlenzen, maar ze kosten wel veel :(

alvast bedankt
Klik om te vergroten...

Drugtesten door de politie?
Je bedoelt neem ik aan de testen die ze gebruiken om te voorkomen dat mensen helemaal strak of trippend de auto in stappen.
(corrigeer me gerust als ik de verkeerde conclusie trek)
De cops zijn geen vrienden van me, maar als je dat doet ben je gewoon schofterig bezig en kunnen ze je wat mij betreft niet hard genoeg aanpakken.
Net als waneer je bezopen achter het stuur stapt.
Alleen echte teringlijers doen dat.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."