Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hoi, ik heb me net geregistreerd.. erg interessante site! kheb al redelijk wat van drugs genomen, maar het enigste waar ik het meeste last met heb is met speed omdat het maar niet uitgewerkt geraakt.. vraag 1 zijn er manieren om toch in slaap te kunnen vallen (en niet minder pakken als normaal)? vb vrienden van me nemen (zware) slaappillen na uitgaan, maar ik hoor van andere dat dit enorm gevaarlijk is aangezien je lichaam dan niet weet wat die moet doen en kan een soort kortsluiting veroorzaken in je kopje vraag 2 kan je met speed en andere drugs die gemakkelijk verkrijgbaar is (vb ket, sos, xtc, ghb) iets doen waarvan je iets "nieuw" kan make.. vb van coke kan je basen ofzo iets, kan je ook zo iets speciaal met speed? ben graag iemand die nieuwe dinge uitprobeert, alleen weet ik niet veel over de details vraag 3 zijn er middeltjes die de politie kunnen omzeilen als ze drugstest doen door iets in je mond te steken of naar je ogen te kijken? voor de ogen dacht ik aan kleurlenzen, maar ze kosten wel veel alvast bedankt"
"eum.. mja jointjes... ik rook niet hehe das eigelijk het enigste dat ik niet doe, samen met heroine dusja.. tzal dus wachten zijn tot het uitwerkt aangezien niemand iets beters weet of niemand goedkeurt om slaappillen te pakken"