Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsspeed roken

speed roken

39 antwoorden
27 weergaven
18-5-2026
m
maddaLid
01-01-2024, 00:00
#1
wat gebeurt er als je speed rook ?? is dit veel gevaarlijker dan snuiven ?? het snuiven vind ik zelf redelijk vies en een bommetje spreekt me ook nietegt aan maar heb niet egt iets kunnen vinden over het roken ervan ?? ik hoor graag reactie en ervaringen hiermee zou het graag gaan proberen
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Speed (Amfetamine en Dexamfetamine) kan je niet roken. Alleen Methamfetamine kan je roken, maar ik denk niet echt dat je daar naar op zoek bent :P
m
maddaLid
01-01-2024, 00:00
#3
maar als je poeder heb kan je het tog in een shaggie ofzo doen ???
H
Hillbilly bastardLid
01-01-2024, 00:00
#4
Je kan het wel proberen te roken, maar het heeft geen effect. De actieve bestanddelen van gewone speed komen zo niet in je bloed. Je kan enkel methamfetamine roken, maar dat is ook niet echt een aanrader voor andere redenen... :)
r
richie87Lid
01-01-2024, 00:00
#5
je kunt er alleen dood bij neervallen..... zeer gevaarlijk dit...... :angry:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#6
Lijkt me funest voor je longen...
K
KetaboyLid
01-01-2024, 00:00
#7
en de smaak is ook niet echt om over na huis te schrijven :wink:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#8
madda zei:
maar als je poeder heb kan je het tog in een shaggie ofzo doen ???
Klik om te vergroten...
Gatverdamme
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#9
ExceptionalInsight zei:
madda zei:
maar als je poeder heb kan je het tog in een shaggie ofzo doen ???
Klik om te vergroten...
Gatverdamme
Klik om te vergroten...

hahaha, you made me lol xD
J
Jack The DipperLid
01-01-2024, 00:00
#10
Zijn er eigenlijk veel mensen op dit forum die ervaring met meth hebben? Niet omdat ik dat zelf nou wil proberen, ben alleen benieuwd.

heb zelf weleens met die andere witte sloper gebased. vond het wel ok, maar had absoluut niet het idee dat ik dat nou heel vaak wilde doen. natuurlijk, op het moment zelf gaat iedere euro naar de kraak, maar daarna echt niet. Ja, dit is het speedforum, is alleen even ter vergelijk; is het nu zo dat al die afschrikwekkende verhalen over meth absoluut de spijker op de kop slaan, of net als in mijn ervaring (en absoluut bewust gebruiker!) dat dit per persoon veel verschilt?
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#11
Natuurlijk verschilt dat per persoon, net als dat er wel mensen zijn die heroïne echt 1 keer kunnen proberen. Maar de meerderheid niet en dat maakt het blijkbaar gevaarlijk.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#12
Is net als dat liedje in Beyond Good and Evil.
A
AntondebeukerLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ketaboy zei:
en de smaak is ook niet echt om over na huis te schrijven :wink:
Klik om te vergroten...

Dat noem ik een understatement :grin:
Probeer het maar gewoon eens 1 keer, beetje as in een pijpje, beetje pep erop en dan... :smoke:
Ik heb het ook ooit geprobeerd, en echt, dat doe je maar 1 keer.
Het werkt niet en de smaak...onbeschrijfelijk smerig.
S
SpylacopaLid
01-01-2024, 00:00
#14
speed roken is zonde!
e
esmeeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik moet er niet aan denken :kots:
Nog nooit gedaan verder, maar....
S
SpietfriekerLid
01-01-2024, 00:00
#16
maatje van me heeft et wel is gerookt stonk naar verbrand plastic en hij werd er niet goed van
M
MarSNELLid
01-01-2024, 00:00
#17
Van speed roken krijg je gaten in je longen... Niet best dus...
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Over Meth gesproken, kijk de film Cookers, over Meth makers in een spookhuis (echt te vet) zo krijg je een beetje een idee wat het met je doet...

X
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik heb het nog nooit gedaan en wil er ook nooit aan. Ik ben bang dat ik het te lekker ga vinden en ik heb geen behoefte om mezelf daarmee kapot te maken. Die horrorverhalen uit Amerika zeggen mij genoeg....
o
osharekeisuLid
01-01-2024, 00:00
#20
Re:

madda zei:
maar als je poeder heb kan je het tog in een shaggie ofzo doen ???
Klik om te vergroten...
jah dat kan je wel doen maar de werkende stoffen verbranden

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."