#1
Mijn eerste keer was het
Mijn tweede keer was het
Mijn derde keer was het
![:hearteyes:]()
Mijn tweede keer was het
Mijn derde keer was het
haha probeer je hem nou aan de pep te krijgen EI ?ExceptionalInsight zei:Was het wel goed spul? Want goede pep is echt wel lekker hoorAngramar Temenos zei:Ach joh, 'tis niet echt voor herhaling vatbaar, als ik niet wil trippen is af en toe MDMA prima en verder heb ik toch veel liever lsd.. 'k vond het niet echt super veel voorstellen ofzo![]()
Haha, whatever.underworld zei:haha probeer je hem nou aan de pep te krijgen EI ?![]()
(19 september 200Petrovic zei:Voor het eerst een beetje pep... Kan niet echt begrijpen dat mensen dit nou zo lekker vinden.
. In het begin vond ik het niet zo speciaal, maar ik ben er steeds meer van gaan houden en dan voornamelijk dex ExceptionalInsight zei:Je hoeft er niet een nacht mee door te halen. Als je op het juiste moment neemt kun je daarna alsnog slapen. Dan valt de kater heel erg mee (mits je verder gewoon gezond leeft). Het is inderdaad de nacht doorhalen die je nekt. Ik heb woensdag voor het eerst overdag pep gedaan (nouja, wel eens eerder gedaan, tijdens werk ofzo, maar de eerste keer recreatief). Stevige boswandeling gemaakt op de veluwe, nog 2CB bij gedaan. Dat was best prettig hoor en ook 's avonds lekker kunnen slapen.
Ik ben sowieso niet zo'n fan van een nacht doorhalen en dan de hele dag de crash uitzitten, dan is een beetje pep om wakker te blijven en een beetje GHB voor de scherpe randjes wel wenselijk. All in all vind ik het wel fijn spul.
Angramar Temenos zei:Ja, het lekkere fysieke gevoel. M'n lichaam voelde opzich wel fijn maar niet op de overweldigende manier dat MDMA dat doet.
Thanks! (:timmaniac zei:allereerst:
super toffe nieuwe avatar![]()
Zorg dat je pep van redelijk tot goede kwaliteit hebt, 50% of meer. Neem dan 100-150mg in een paar lijntjes, dan is herdoseren niet nodig hoor. Of je moet van die gore drip houden, dan kun je het spreiden over een heleboel kleine lijntjes natuurlijk!timmaniac zei:Vond het aangenaam spul, je moet je wel beetje over de drang tot herdoseren heenzetten
timmaniac zei:micro machines

Deep Blue zei:Angramar Temenos zei:Nee man, flikker op met coke/speed/heroine/etc. Ik wil het niet eens proberen, ik hoef ook geen poep te eten om te weten dat het stinkt.
Angramar Temenos zei:Nee man, flikker op met coke/speed/heroine/etc. Ik wil het niet eens proberen, ik hoef ook geen poep te eten om te weten dat het stinkt.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."