Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste keer pep

Eerste keer pep

22 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
e
edgeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mijn eerste keer was het :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
Mijn tweede keer was het :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
Mijn derde keer was het :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#2
ExceptionalInsight zei:
Angramar Temenos zei:
Ach joh, 'tis niet echt voor herhaling vatbaar, als ik niet wil trippen is af en toe MDMA prima en verder heb ik toch veel liever lsd.. 'k vond het niet echt super veel voorstellen ofzo :confused:
Klik om te vergroten...
Was het wel goed spul? Want goede pep is echt wel lekker hoor
Klik om te vergroten...
haha probeer je hem nou aan de pep te krijgen EI ? :grin:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#3
underworld zei:
haha probeer je hem nou aan de pep te krijgen EI ? :grin:
Klik om te vergroten...
Haha, whatever.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik vond mijn eerste keer wel lekker, maar verder niet zo bijzonder geloof ik, want ik kan het me niet eens meer echt voor de geest halen volgens mij... Zal ook alweer een jaar of 12 geleden zijn inmiddels. De echte liefde voor het spulletje, kwam ongeveer 7 jaar geleden en ik ben nog steeds een liefhebber! :wink: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#5
Petrovic zei:
Voor het eerst een beetje pep... Kan niet echt begrijpen dat mensen dit nou zo lekker vinden.
Klik om te vergroten...
(19 september 200:sunglasses:

Hmm, hier moet ik toch even op terug komen :mrgreen: . In het begin vond ik het niet zo speciaal, maar ik ben er steeds meer van gaan houden en dan voornamelijk dex :hearteyes:
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#6
speed zalig drugsje
de beste combi met speed vind ik wiet . heerlijk gevoel. :hearteyes:
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#7
gelukkig is het niet te erg bevallen
Wat verstond je onder rush dan ,en welke dosis in mg ongeveer ?
V
Vrouwtje_AmsterdamLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mijn eerste keer na grondig onderzoek en vragen stellen hier op het forum in een woord: fantastisch!!!! (dank voor het beantwoorden van mijn vragen toen guys! :wink: )


Meer dan een jaar geleden nu al weer...sindsdien is pep mijn ding geworden voor feestjes! :grin:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ja, het lekkere fysieke gevoel. M'n lichaam voelde opzich wel fijn maar niet op de overweldigende manier dat MDMA dat doet.
t
timmaniacLid
01-01-2024, 00:00
#10
ExceptionalInsight zei:
Je hoeft er niet een nacht mee door te halen. Als je op het juiste moment neemt kun je daarna alsnog slapen. Dan valt de kater heel erg mee (mits je verder gewoon gezond leeft). Het is inderdaad de nacht doorhalen die je nekt. Ik heb woensdag voor het eerst overdag pep gedaan (nouja, wel eens eerder gedaan, tijdens werk ofzo, maar de eerste keer recreatief). Stevige boswandeling gemaakt op de veluwe, nog 2CB bij gedaan. Dat was best prettig hoor en ook 's avonds lekker kunnen slapen.
Ik ben sowieso niet zo'n fan van een nacht doorhalen en dan de hele dag de crash uitzitten, dan is een beetje pep om wakker te blijven en een beetje GHB voor de scherpe randjes wel wenselijk. All in all vind ik het wel fijn spul.
Klik om te vergroten...

allereerst:

super toffe nieuwe avatar :grin:

heb vandaag ook voor de eerste keer pep gedaan, maar het zeeer bescheiden gehouden (2 kleine lijntjes). Vond het aangenaam spul, je moet je wel beetje over de drang tot herdoseren heenzetten, maar zeker als je er bij (puur)blowt (als je iig van blowen houdt) vind ik het een lekker gevoel :).

Moodbooster, goede gesprekken met mijn goede vriendin wave (forumnaam :P ) gehad, street fighter II, pro evolution soccer 2009 en micro machines op de sega genesis gespeeld :grin: .

doel van deze post?
Allang voorbij geschoten :)
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#11
Angramar Temenos zei:
Ja, het lekkere fysieke gevoel. M'n lichaam voelde opzich wel fijn maar niet op de overweldigende manier dat MDMA dat doet.
Klik om te vergroten...

Peprush is heerlijk tuurlijk geen overweldigend gevoel.
Maar na die lijn komt die tinteling in je hoofd een gejaagd gevoel door je lichaam 'body rush' dat ontiegelijk fijn voelt.Je voelt je licht (soort pillegevoel ook)
Kan niet opvatten dat iemand zegt opzich wel fijn,bij mij is het bijzonder lekker.. maargoed meningen verschillen kijk zelf ken ik de pep niet anders als dat.
En ik word er rustig,sociaal,ondernemend,etc. van..

Daarom vind ik pep ook verslavender als dex door de bodyrush,te heerlijk.
Prefeer dex ivm beter eten,nauwelijks kater,wel lekker gevoel zeker icm wiet.
Word ook minder snel depressief van dex.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#12
timmaniac zei:
allereerst:

super toffe nieuwe avatar :grin:
Klik om te vergroten...
Thanks! (:


timmaniac zei:
Vond het aangenaam spul, je moet je wel beetje over de drang tot herdoseren heenzetten
Klik om te vergroten...
Zorg dat je pep van redelijk tot goede kwaliteit hebt, 50% of meer. Neem dan 100-150mg in een paar lijntjes, dan is herdoseren niet nodig hoor. Of je moet van die gore drip houden, dan kun je het spreiden over een heleboel kleine lijntjes natuurlijk!

timmaniac zei:
micro machines
Klik om te vergroten...
:rock:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#13
Deep Blue zei:
Angramar Temenos zei:
Nee man, flikker op met coke/speed/heroine/etc. Ik wil het niet eens proberen, ik hoef ook geen poep te eten om te weten dat het stinkt.
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
:beer: :tearsofjoy:
f
fatsoen1Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik vond mijn eerste keer pep fantastisch, een goddelijke rush en wilde het direct vaker gaan doen.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik heb vandaag voor het eerst echt goed pep gehad (dus ook een rush-dosis, goede, en zoveel als ik zin in had). Ik vond het wel heel vreemd, pep snuiven, echt iets wat ik gewoon echt nooit doe. Opzich was het meer "voor m'n lijstje", om te zien wat dat nou is, hard gaan door te snuiven enzo.


Conclusie: Het was redelijk oké, maar meer dan dat ook niet - ik denk niet dat ik het nog eens ga doen, en ik voel ook totaal geen drang om weer te pakken ofzo. Geeft me opeens wel een hoop inzicht in pepgebruikers zo.

En dat was dat, doeidoei!
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik vond de helderheid in mijn hoofd en het zelfvertrouwen gewoon heel aangenaam. Later met goeie dex ook nog eens een onbeschrijflijk lekkere rush en euforie ervaren. Ik denk dat de meeste mensen na hun eerste pep-ervaringen denken dat ze het toch niet weer gaan doen omdat het eigenlijk niet zo'n interessante drug is. Maar het is iets dat je moet "leren" gebruiken. Daarna ben je vertrokken :)
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#17
Sja maar, ik ben sowieso niet erg een fan van enorme brakheid van een nacht doorhalen, en opzich neem ik drugs juist om *NIET* helder te zijn. "k vond de rush wel meevallen, misschien omdat ik MDMA ben gewend. Ik gebruik buiten MDMA eigenlijk alleen maar tripmiddelen en keta. Nee, ik laat het snuiven aan de echte peppies over :P
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#18
Je hoeft er niet een nacht mee door te halen. Als je op het juiste moment neemt kun je daarna alsnog slapen. Dan valt de kater heel erg mee (mits je verder gewoon gezond leeft). Het is inderdaad de nacht doorhalen die je nekt. Ik heb woensdag voor het eerst overdag pep gedaan (nouja, wel eens eerder gedaan, tijdens werk ofzo, maar de eerste keer recreatief). Stevige boswandeling gemaakt op de veluwe, nog 2CB bij gedaan. Dat was best prettig hoor en ook 's avonds lekker kunnen slapen.
Ik ben sowieso niet zo'n fan van een nacht doorhalen en dan de hele dag de crash uitzitten, dan is een beetje pep om wakker te blijven en een beetje GHB voor de scherpe randjes wel wenselijk. All in all vind ik het wel fijn spul.
B
BoleaLid
01-01-2024, 00:00
#19
De eerste keer pep,vergeet ik nooit :grin:
Ik dacht dat mijn haren vanzelf omhoog rees.(wat een rush),ik ging naar het toilet en keek in de spiegel voor de zekerheid :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:
Wat was dat goeie pep :grin:
Ik praatte meer dan anders,had geen remmingen en kon bier drinken zonder zat te zijn.
D
Deep BlueLid
01-01-2024, 00:00
#20
Angramar Temenos zei:
Nee man, flikker op met coke/speed/heroine/etc. Ik wil het niet eens proberen, ik hoef ook geen poep te eten om te weten dat het stinkt.
Klik om te vergroten...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."