#1
Ik vond mijn eerste keer pep fantastisch, een goddelijke rush en wilde het direct vaker gaan doen.
Angramar Temenos zei:Nee man, flikker op met coke/speed/heroine/etc. Ik wil het niet eens proberen, ik hoef ook geen poep te eten om te weten dat het stinkt.
Was het wel goed spul? Want goede pep is echt wel lekker hoorAngramar Temenos zei:Ach joh, 'tis niet echt voor herhaling vatbaar, als ik niet wil trippen is af en toe MDMA prima en verder heb ik toch veel liever lsd.. 'k vond het niet echt super veel voorstellen ofzo![]()
haha probeer je hem nou aan de pep te krijgen EI ?ExceptionalInsight zei:Was het wel goed spul? Want goede pep is echt wel lekker hoorAngramar Temenos zei:Ach joh, 'tis niet echt voor herhaling vatbaar, als ik niet wil trippen is af en toe MDMA prima en verder heb ik toch veel liever lsd.. 'k vond het niet echt super veel voorstellen ofzo![]()
Haha, whatever.underworld zei:haha probeer je hem nou aan de pep te krijgen EI ?![]()
(19 september 200Petrovic zei:Voor het eerst een beetje pep... Kan niet echt begrijpen dat mensen dit nou zo lekker vinden.
. In het begin vond ik het niet zo speciaal, maar ik ben er steeds meer van gaan houden en dan voornamelijk dex ExceptionalInsight zei:Je hoeft er niet een nacht mee door te halen. Als je op het juiste moment neemt kun je daarna alsnog slapen. Dan valt de kater heel erg mee (mits je verder gewoon gezond leeft). Het is inderdaad de nacht doorhalen die je nekt. Ik heb woensdag voor het eerst overdag pep gedaan (nouja, wel eens eerder gedaan, tijdens werk ofzo, maar de eerste keer recreatief). Stevige boswandeling gemaakt op de veluwe, nog 2CB bij gedaan. Dat was best prettig hoor en ook 's avonds lekker kunnen slapen.
Ik ben sowieso niet zo'n fan van een nacht doorhalen en dan de hele dag de crash uitzitten, dan is een beetje pep om wakker te blijven en een beetje GHB voor de scherpe randjes wel wenselijk. All in all vind ik het wel fijn spul.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."