Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswaar is die echte knal-pep gebleven..

waar is die echte knal-pep gebleven..

71 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#1
Goede dex is er wel.
Echt goede pep zal ik weer even voor moeten zoeken.
Ben tevreden met 50 procent / caffaeinevrij.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#2
behaarde ballen .....
e
erwin krolLid
01-01-2024, 00:00
#3
DIMS:

Speed

De speedmarkt is al jaren heel stabiel. Alleen rond de eeuwwisseling was er sprake van een ‘dip’. In 2006 lag het percentage amfetamine in speed net als in de voorgaande paar jaar rond de 35%.

Speed is meestal versneden met cafeïne. Het percentage cafeïne in speed is gemiddeld hoger dan amfetamine, namelijk 45%.
Klik om te vergroten...

gemiddeld dus; ik ga er vanuit dat er een vertekend ( negatiever beeld ) is doordat vooral mensen die twijfelen aan de kwaliteit het laten testen.

groeten, EK
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#4
Iedereen vind ze eigen speed zowat geweldig.
Ik de mijne ook,maar heb hem nu bij test gebracht.
m
methrabbitLid
01-01-2024, 00:00
#5
je moet gewoon een gabber opzoeken die straktst staat in een discotheek en vragen of hij hele goeie pep heeft en wat kwijt wil
m
methrabbitLid
01-01-2024, 00:00
#6
Heb een tijdje geen speed gebruikt maar laatste tijd neem ik wel een wat op me werk om wat langer door te kunnen gaan maar echt hard gaan lukt me niet echt meer,hoeveel ik ook snuif/drink
En slaap er ook gewoon van als ik na me werk na huis ga douchen en dan me bed in...
En doe het hooguit 1x per week.... dat berichtje hier boven hoort er bij
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Hillbilly bastard zei:
Is 30-40% amfetamine niet al een goed resultaat? Ik dacht dat in de gemiddelde gram die je op straat koopt slechts 10% amfetamine ofzo zit. 30-40% lijkt mij echt al wel heel goed en 60-70%...tja...dat klinkt als dé bom :hearteyes: !
Klik om te vergroten...

Dit zijn echte cijfers ... en ja 70% is een bom, het knalt al boven de 30% puur.

Stonie
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik ben momenteel toch echt in het bezit van zeer goede knalpep! Je moet gewoon wel de juiste mensen kennen...
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#9
in Lutjebroek knalt het erop los ....
P
Proffesor XavierLid
01-01-2024, 00:00
#10
IK ben dan hier mischien nieuw op het forum dan.
Maar wat ik in mijn veronderstelling opmerk is :
Dat mensen tegenwoordig maar zo 1 2 3 een zogenaamde knalpep (volgens hun dealer) dan zomaar nemen op het goede woord van deze dealer.
En ook de percentages die ik hier lees zijn vaak beduidend laag.
Maar dat is weer te danken aan onze lieve dealertjes die alleen maar aan zakken vullen denken inplaats van iets minder verdienen en iedereen blij houden.
Ik heb zelf dan gelukkig de mogenlijkheid wanneer zo nodig om een een amphetamine te komen die toch wel 75 % is :grin:
En duur ? nee hoor (zolang je niet voor een grammetje komt).

:wave: toedeliedokie
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#11
75% ...

Das 5 teveel laat jij wel is iets testen ??Of geloof jij je dealertje want goedkope speed is geen goede aanduiding voor goede sterke speed.

:mrgreen:
P
Proffesor XavierLid
01-01-2024, 00:00
#12
lysergine25 zei:
75% ...

Das 5 teveel laat jij wel is iets testen ??.

:mrgreen:
Klik om te vergroten...

Beste,

Om te beginnen kan een sulfaat tot om precies te zijn 76,65 % gevormd worden onder de juiste condities !!!

Ik laat zelf alles testen, bij een instantie waar niet jan met ze korte achternaam kan laten testen ook nog eens.

:wave:
D
DarkTerrorFreakLid
01-01-2024, 00:00
#13
Proffesor Xavier zei:
IK ben dan hier mischien nieuw op het forum dan.
Maar wat ik in mijn veronderstelling opmerk is :
Dat mensen tegenwoordig maar zo 1 2 3 een zogenaamde knalpep (volgens hun dealer) dan zomaar nemen op het goede woord van deze dealer.
En ook de percentages die ik hier lees zijn vaak beduidend laag.
Maar dat is weer te danken aan onze lieve dealertjes die alleen maar aan zakken vullen denken inplaats van iets minder verdienen en iedereen blij houden.
Ik heb zelf dan gelukkig de mogenlijkheid wanneer zo nodig om een een amphetamine te komen die toch wel 75 % is :grin:
En duur ? nee hoor (zolang je niet voor een grammetje komt).

:wave: toedeliedokie
Klik om te vergroten...

Niet mee eens... Er is hier in de buurt een hoop gezeik geweest omdat de pep werd versneden met caffeine. Waar ik het haal doen ze dat niet meer, maar de prijs is wel verhoogd van 5 naar 7,50.

Niet dat het voor mij wat uitmaakt, betaal nog steeds hetzelfde :wink:

Owh en daar hoef ik het niet voor te laten testen. Als er caffeine in zit dan merk je dat echt wel hoor ! Ik tenminste wel...

Het is dat ik een tolerantie heb opgebouwd, maar ik zie andere mensen nog rustig 24 uur wakker blijven van 1 of 2 lijntjes.
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Diabolique21 zei:
Heeeey

Ik wil die heus wel laten testen m'n pep, maar hier in belgie is dat niet zo vanzelfsprekend of weten jullie soms plaatsen in belgie om die pep te laten testen?
Klik om te vergroten...

Ik woon ook in België, maar ik laat alles testen in NL...Eindhoven is maar 45 minuten rijden, en dat is de moeite waard :wink: Heb er nu wat speed liggen, ben benieuwd volgende week :rolleyes:

Hemi
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Hallelujah i have seen the light !!!


:wave:

:hearteyes:
L
Lexi LaneLid
01-01-2024, 00:00
#16
Me too!!!
:grin:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Mijn hemel, ik belde net ff, ben zo diep gelukkig.

Knal er maar op los ..... 73% is geen kattepis maar echte knalpep.

nog 6 daagjes en dan begin ik me zelf medicatie.

Ik hou van jullie allemaal, ook van Iraqio.

:hearteyes:

:wave:
p
peppieLid
01-01-2024, 00:00
#18
Re:

Hillbilly bastard zei:
Mss ligt het er wel aan dat ik veel rilatine pak en dit ervoor kan zorgen dat ik niet meer zo gevoelig ben aan pep, dat kan volgens bepaalde bronnen. Ik mis die goeie oude tijd met die knalpep ook... :cry:
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

Zou het daaraan kunnen liggen :confused:
Volgens mij kan dat niet
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Rilatine zorgt wel voor kruistolerantie met pep dacht ik.

En ik zou zelf wel gerust 100€ betalen voor 10 gr 70%. Is nog steeds niet zo duur als je het vergelijkt met andere drugs. Uit een (volle) gram 70% haal ik toch 20 bommetjes. Voor 1 nacht neem ik mss 2-3 bommetjes. Anderhalve euro is helemaal niet veel voor een nacht..
p
peppieLid
01-01-2024, 00:00
#20
Soma zei:
En ik zou zelf wel gerust 100€ betalen voor 10 gr 70%.
Klik om te vergroten...

Ook als je die persoon (nog) niet kent en je al een aantal keer +60% is beloofd en maar 3% krijgt.?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."