#1
Goede dex is er wel.
Echt goede pep zal ik weer even voor moeten zoeken.
Ben tevreden met 50 procent / caffaeinevrij.
Echt goede pep zal ik weer even voor moeten zoeken.
Ben tevreden met 50 procent / caffaeinevrij.
Speed
De speedmarkt is al jaren heel stabiel. Alleen rond de eeuwwisseling was er sprake van een ‘dip’. In 2006 lag het percentage amfetamine in speed net als in de voorgaande paar jaar rond de 35%.
Speed is meestal versneden met cafeïne. Het percentage cafeïne in speed is gemiddeld hoger dan amfetamine, namelijk 45%.
Hillbilly bastard zei:Is 30-40% amfetamine niet al een goed resultaat? Ik dacht dat in de gemiddelde gram die je op straat koopt slechts 10% amfetamine ofzo zit. 30-40% lijkt mij echt al wel heel goed en 60-70%...tja...dat klinkt als dé bom!
toedeliedokie
lysergine25 zei:75% ...
Das 5 teveel laat jij wel is iets testen ??.
![]()

Proffesor Xavier zei:IK ben dan hier mischien nieuw op het forum dan.
Maar wat ik in mijn veronderstelling opmerk is :
Dat mensen tegenwoordig maar zo 1 2 3 een zogenaamde knalpep (volgens hun dealer) dan zomaar nemen op het goede woord van deze dealer.
En ook de percentages die ik hier lees zijn vaak beduidend laag.
Maar dat is weer te danken aan onze lieve dealertjes die alleen maar aan zakken vullen denken inplaats van iets minder verdienen en iedereen blij houden.
Ik heb zelf dan gelukkig de mogenlijkheid wanneer zo nodig om een een amphetamine te komen die toch wel 75 % is
En duur ? nee hoor (zolang je niet voor een grammetje komt).
toedeliedokie
Diabolique21 zei:Heeeey
Ik wil die heus wel laten testen m'n pep, maar hier in belgie is dat niet zo vanzelfsprekend of weten jullie soms plaatsen in belgie om die pep te laten testen?

Hillbilly bastard zei:Mss ligt het er wel aan dat ik veel rilatine pak en dit ervoor kan zorgen dat ik niet meer zo gevoelig ben aan pep, dat kan volgens bepaalde bronnen. Ik mis die goeie oude tijd met die knalpep ook...![]()
Soma zei:En ik zou zelf wel gerust 100€ betalen voor 10 gr 70%.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."