[/quote]1 Tip, regel pasta; en ga het zelf drogen tot poeder. Succes gegarandeerd !
So true....
Helaas niet. Gister nog een kluit gehaald, mooie witte pasta met speed-aroma, net echt. Alleen werkt het niet. Vandaag dus teruggegaan, maar ik was natuurlijk de enige met klachten, het komt rechtstreeks uit het lab, blablabla... we hebben het allemaal al zovaak gehoord.
Gisteravond heb ik gewoon ruim 2 gram naar binnen gewerkt, en om 3 uur 's nachts lag ik te pitten, helemaal niks geen effect, volgens mij is het echt alleen maar versnijmiddel, zal het volgende week eens laten testen, maar meer dan 5% is het zeer zeker niet.
En dat is dus pasta, het zegt dus echt helemaal niks.
2 gram op een avond...moest je voorheen met appeltjespep eens proberen, lol. Was je gewoon een week leip.
Nee, bij deze vent haal ik nooit meer, normaal heeft ie altijd wel redelijk spul, soms echt goeie, maar nu ben ik gewoon zwaar opgelicht.