Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswaar is die echte knal-pep gebleven..

waar is die echte knal-pep gebleven..

71 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
p
peppieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Nee alleen in het weekeinde eigenlijk moet ik d'r niets van hebben, want dat is echt kut spul (als ie uitwerkt dan)
Maar aangezien ik de laatste tijd meer caffeine had ipv amfetamine gebruik ik dat maar :)
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik wil een kerstbal :grin:
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#3
wie wil mij snoeien :P :beer:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#4
nooit last van, heb altijd goeie pep :hearteyes:
g
ghb_gozerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Als het adresje ervoor hebt is het wel makkelijk ja...

Maar heb je dat niet heb je nog niks...
D
DjoLid
01-01-2024, 00:00
#6
SperSIZEboon zei:
nooit last van, heb altijd goeie pep :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Idem Dito :hearteyes:
O
Ome_EscobarLid
01-01-2024, 00:00
#7
in de vriezer:)
licht te wachten op het weekend want dan gaan we weer feesten!!! :openmouth:
H
Hillbilly bastardLid
01-01-2024, 00:00
#8
Heb een tijdje geen speed gebruikt maar laatste tijd neem ik wel een wat op me werk om wat langer door te kunnen gaan maar echt hard gaan lukt me niet echt meer,hoeveel ik ook snuif/drink
En slaap er ook gewoon van als ik na me werk na huis ga douchen en dan me bed in...
En doe het hooguit 1x per week....
Klik om te vergroten...

Ik heb hetzelfde probleem. Ik gebruikt maximum 1x om de twee weken 1 gram en ik kan ook nooit meer aan die goeie ouwe pep geraken waarvan je na 3 lijnen al strak stond tot 's ochtends 10u. Het is zelfs zo dat ik er bijna zoveel van mag snuiven als ik wil, dat echt superstrakke gevoel krijg ik niet meer. Mss ligt het er wel aan dat ik veel rilatine pak en dit ervoor kan zorgen dat ik niet meer zo gevoelig ben aan pep, dat kan volgens bepaalde bronnen. Ik mis die goeie oude tijd met die knalpep ook... :cry:
T
Tony MontanaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Geen last van...
Kheb meerdere plekken. En altijd goed.
P
PhreakingoutLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hillbilly bastard zei:
Heb een tijdje geen speed gebruikt maar laatste tijd neem ik wel een wat op me werk om wat langer door te kunnen gaan maar echt hard gaan lukt me niet echt meer,hoeveel ik ook snuif/drink
En slaap er ook gewoon van als ik na me werk na huis ga douchen en dan me bed in...
En doe het hooguit 1x per week....
Klik om te vergroten...

Ik heb hetzelfde probleem. Ik gebruikt maximum 1x om de twee weken 1 gram en ik kan ook nooit meer aan die goeie ouwe pep geraken waarvan je na 3 lijnen al strak stond tot 's ochtends 10u. Het is zelfs zo dat ik er bijna zoveel van mag snuiven als ik wil, dat echt superstrakke gevoel krijg ik niet meer. Mss ligt het er wel aan dat ik veel rilatine pak en dit ervoor kan zorgen dat ik niet meer zo gevoelig ben aan pep, dat kan volgens bepaalde bronnen. Ik mis die goeie oude tijd met die knalpep ook... :cry:
Klik om te vergroten...

1 Tip, regel pasta; en ga het zelf drogen tot poeder. Succes gegarandeerd :grin:!
T
Tony MontanaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Phreakingout zei:
1 Tip, regel pasta; en ga het zelf drogen tot poeder. Succes gegarandeerd :grin:!
Klik om te vergroten...


So true....
A
AntondebeukerLid
01-01-2024, 00:00
#12
[/quote]1 Tip, regel pasta; en ga het zelf drogen tot poeder. Succes gegarandeerd !



So true....

Helaas niet. Gister nog een kluit gehaald, mooie witte pasta met speed-aroma, net echt. Alleen werkt het niet. Vandaag dus teruggegaan, maar ik was natuurlijk de enige met klachten, het komt rechtstreeks uit het lab, blablabla... we hebben het allemaal al zovaak gehoord. :(
Gisteravond heb ik gewoon ruim 2 gram naar binnen gewerkt, en om 3 uur 's nachts lag ik te pitten, helemaal niks geen effect, volgens mij is het echt alleen maar versnijmiddel, zal het volgende week eens laten testen, maar meer dan 5% is het zeer zeker niet.
En dat is dus pasta, het zegt dus echt helemaal niks.
2 gram op een avond...moest je voorheen met appeltjespep eens proberen, lol. Was je gewoon een week leip.
Nee, bij deze vent haal ik nooit meer, normaal heeft ie altijd wel redelijk spul, soms echt goeie, maar nu ben ik gewoon zwaar opgelicht.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Antondebeuker zei:
Nee, bij deze vent haal ik nooit meer, normaal heeft ie altijd wel redelijk spul, soms echt goeie, maar nu ben ik gewoon zwaar opgelicht.
Klik om te vergroten...

GVD wat doen jullie jezelf toch aan !!!!!
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#14
Is 't niet slopend!!!! IK GA KAPOT!!!
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#15
MetaalKonijn zei:
Is 't niet slopend!!!! IK GA KAPOT!!!
Klik om te vergroten...

OH THE HUMANITY! :openmouth:

*springt*
P
PhreakingoutLid
01-01-2024, 00:00
#16
Laatst ook van iemand iets gekregen op een feestje, het voelt als 10% Amfetamine, 50% Caffeine, en de rest is troep?

Echt waar gaat het heen.. Toch maar weer die pasta regelen, en zelf drogen tot poeder. Dit was de laatste keer 52% Amfetamine. Kijk dat is pas lekker! Bij deze heb je het echte Speed gevoel gewoon niet meer, je bent alleen goed wakker en licht opgefokt.
H
Hillbilly bastardLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik heb er zaterdag ongeveer 2 gram doorgejaagd (volgens men dealer zelfs 2,5 gram). En het was ook echt weer niet hard gaan...Rond 3u men laatste lijn gelegd en rond 6u in mijn bed gekropen. Ik heb niet goed kunnen slapen maar zeker wel een beetje. Met de pep waar ik vroeger soms aan kwam stond ik na 4 lijnen al superstrak tot de volgende dag 10u 's morgens en wasser van slapen totaal geen sprake...zucht...tis om helemaal depri van te worden...
H
Hillbilly bastardLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik moet er wel bij zeggen dat ik een paar lijnen heb weggegeven, dus ik heb die 2 gram (of 2,5 gram) er niet volledig alleen doorgejaagd.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Phreakingout zei:
Toch maar weer die pasta regelen, en zelf drogen tot poeder. Dit was de laatste keer 52% Amfetamine. Kijk dat is pas lekker! Bij deze heb je het echte Speed gevoel gewoon niet meer, je bent alleen goed wakker en licht opgefokt.
Klik om te vergroten...

Een kenner ... zo hoort het niet anders.

Stonie
P
PhreakingoutLid
01-01-2024, 00:00
#20
Hillbilly bastard zei:
Ik moet er wel bij zeggen dat ik een paar lijnen heb weggegeven, dus ik heb die 2 gram (of 2,5 gram) er niet volledig alleen doorgejaagd.
Klik om te vergroten...

Hehe alsnog, met een halve gram moet je ruimschoots de nacht doorkomen.

Weet ook nog mijn eerste keer pasta, aantal maanden geleden.. van 2 mini lijntjes.. Echt 8 uur lang lekker een Speedrush gehad.

Later nog eens gehad en was er weer niet zo heel veel van nodig.. Maar sowieso is tolerantie ook wel een begrip natuurlijk.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."