#1
Phreakingout zei:1 Tip, regel pasta; en ga het zelf drogen tot poeder. Succes gegarandeerd!
So true....
Phreakingout zei:1 Tip, regel pasta; en ga het zelf drogen tot poeder. Succes gegarandeerd!
Antondebeuker zei:Nee, bij deze vent haal ik nooit meer, normaal heeft ie altijd wel redelijk spul, soms echt goeie, maar nu ben ik gewoon zwaar opgelicht.
MetaalKonijn zei:Is 't niet slopend!!!! IK GA KAPOT!!!
toedeliedokie
lysergine25 zei:75% ...
Das 5 teveel laat jij wel is iets testen ??.
![]()

Proffesor Xavier zei:IK ben dan hier mischien nieuw op het forum dan.
Maar wat ik in mijn veronderstelling opmerk is :
Dat mensen tegenwoordig maar zo 1 2 3 een zogenaamde knalpep (volgens hun dealer) dan zomaar nemen op het goede woord van deze dealer.
En ook de percentages die ik hier lees zijn vaak beduidend laag.
Maar dat is weer te danken aan onze lieve dealertjes die alleen maar aan zakken vullen denken inplaats van iets minder verdienen en iedereen blij houden.
Ik heb zelf dan gelukkig de mogenlijkheid wanneer zo nodig om een een amphetamine te komen die toch wel 75 % is
En duur ? nee hoor (zolang je niet voor een grammetje komt).
toedeliedokie
Diabolique21 zei:Heeeey
Ik wil die heus wel laten testen m'n pep, maar hier in belgie is dat niet zo vanzelfsprekend of weten jullie soms plaatsen in belgie om die pep te laten testen?

Hillbilly bastard zei:Mss ligt het er wel aan dat ik veel rilatine pak en dit ervoor kan zorgen dat ik niet meer zo gevoelig ben aan pep, dat kan volgens bepaalde bronnen. Ik mis die goeie oude tijd met die knalpep ook...![]()
Soma zei:En ik zou zelf wel gerust 100€ betalen voor 10 gr 70%.
Soma zei:Rilatine zorgt wel voor kruistolerantie met pep dacht ik.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."