Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswaar is die echte knal-pep gebleven..

waar is die echte knal-pep gebleven..

71 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
T
Tony MontanaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Phreakingout zei:
1 Tip, regel pasta; en ga het zelf drogen tot poeder. Succes gegarandeerd :grin:!
Klik om te vergroten...


So true....
A
AntondebeukerLid
01-01-2024, 00:00
#2
[/quote]1 Tip, regel pasta; en ga het zelf drogen tot poeder. Succes gegarandeerd !



So true....

Helaas niet. Gister nog een kluit gehaald, mooie witte pasta met speed-aroma, net echt. Alleen werkt het niet. Vandaag dus teruggegaan, maar ik was natuurlijk de enige met klachten, het komt rechtstreeks uit het lab, blablabla... we hebben het allemaal al zovaak gehoord. :(
Gisteravond heb ik gewoon ruim 2 gram naar binnen gewerkt, en om 3 uur 's nachts lag ik te pitten, helemaal niks geen effect, volgens mij is het echt alleen maar versnijmiddel, zal het volgende week eens laten testen, maar meer dan 5% is het zeer zeker niet.
En dat is dus pasta, het zegt dus echt helemaal niks.
2 gram op een avond...moest je voorheen met appeltjespep eens proberen, lol. Was je gewoon een week leip.
Nee, bij deze vent haal ik nooit meer, normaal heeft ie altijd wel redelijk spul, soms echt goeie, maar nu ben ik gewoon zwaar opgelicht.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Antondebeuker zei:
Nee, bij deze vent haal ik nooit meer, normaal heeft ie altijd wel redelijk spul, soms echt goeie, maar nu ben ik gewoon zwaar opgelicht.
Klik om te vergroten...

GVD wat doen jullie jezelf toch aan !!!!!
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#4
Is 't niet slopend!!!! IK GA KAPOT!!!
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#5
MetaalKonijn zei:
Is 't niet slopend!!!! IK GA KAPOT!!!
Klik om te vergroten...

OH THE HUMANITY! :openmouth:

*springt*
P
PhreakingoutLid
01-01-2024, 00:00
#6
Laatst ook van iemand iets gekregen op een feestje, het voelt als 10% Amfetamine, 50% Caffeine, en de rest is troep?

Echt waar gaat het heen.. Toch maar weer die pasta regelen, en zelf drogen tot poeder. Dit was de laatste keer 52% Amfetamine. Kijk dat is pas lekker! Bij deze heb je het echte Speed gevoel gewoon niet meer, je bent alleen goed wakker en licht opgefokt.
a
alberthoffmanLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik heb wel eens zo'n verknipt verhaal gehoord dat zo'n gast bruin door zijn pep heen mengde hehehehe shit zal je maar gebeuren hehehe
P
Proffesor XavierLid
01-01-2024, 00:00
#8
IK ben dan hier mischien nieuw op het forum dan.
Maar wat ik in mijn veronderstelling opmerk is :
Dat mensen tegenwoordig maar zo 1 2 3 een zogenaamde knalpep (volgens hun dealer) dan zomaar nemen op het goede woord van deze dealer.
En ook de percentages die ik hier lees zijn vaak beduidend laag.
Maar dat is weer te danken aan onze lieve dealertjes die alleen maar aan zakken vullen denken inplaats van iets minder verdienen en iedereen blij houden.
Ik heb zelf dan gelukkig de mogenlijkheid wanneer zo nodig om een een amphetamine te komen die toch wel 75 % is :grin:
En duur ? nee hoor (zolang je niet voor een grammetje komt).

:wave: toedeliedokie
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#9
75% ...

Das 5 teveel laat jij wel is iets testen ??Of geloof jij je dealertje want goedkope speed is geen goede aanduiding voor goede sterke speed.

:mrgreen:
P
Proffesor XavierLid
01-01-2024, 00:00
#10
lysergine25 zei:
75% ...

Das 5 teveel laat jij wel is iets testen ??.

:mrgreen:
Klik om te vergroten...

Beste,

Om te beginnen kan een sulfaat tot om precies te zijn 76,65 % gevormd worden onder de juiste condities !!!

Ik laat zelf alles testen, bij een instantie waar niet jan met ze korte achternaam kan laten testen ook nog eens.

:wave:
D
DarkTerrorFreakLid
01-01-2024, 00:00
#11
Proffesor Xavier zei:
IK ben dan hier mischien nieuw op het forum dan.
Maar wat ik in mijn veronderstelling opmerk is :
Dat mensen tegenwoordig maar zo 1 2 3 een zogenaamde knalpep (volgens hun dealer) dan zomaar nemen op het goede woord van deze dealer.
En ook de percentages die ik hier lees zijn vaak beduidend laag.
Maar dat is weer te danken aan onze lieve dealertjes die alleen maar aan zakken vullen denken inplaats van iets minder verdienen en iedereen blij houden.
Ik heb zelf dan gelukkig de mogenlijkheid wanneer zo nodig om een een amphetamine te komen die toch wel 75 % is :grin:
En duur ? nee hoor (zolang je niet voor een grammetje komt).

:wave: toedeliedokie
Klik om te vergroten...

Niet mee eens... Er is hier in de buurt een hoop gezeik geweest omdat de pep werd versneden met caffeine. Waar ik het haal doen ze dat niet meer, maar de prijs is wel verhoogd van 5 naar 7,50.

Niet dat het voor mij wat uitmaakt, betaal nog steeds hetzelfde :wink:

Owh en daar hoef ik het niet voor te laten testen. Als er caffeine in zit dan merk je dat echt wel hoor ! Ik tenminste wel...

Het is dat ik een tolerantie heb opgebouwd, maar ik zie andere mensen nog rustig 24 uur wakker blijven van 1 of 2 lijntjes.
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Diabolique21 zei:
Heeeey

Ik wil die heus wel laten testen m'n pep, maar hier in belgie is dat niet zo vanzelfsprekend of weten jullie soms plaatsen in belgie om die pep te laten testen?
Klik om te vergroten...

Ik woon ook in België, maar ik laat alles testen in NL...Eindhoven is maar 45 minuten rijden, en dat is de moeite waard :wink: Heb er nu wat speed liggen, ben benieuwd volgende week :rolleyes:

Hemi
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Hallelujah i have seen the light !!!


:wave:

:hearteyes:
L
Lexi LaneLid
01-01-2024, 00:00
#14
Me too!!!
:grin:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Mijn hemel, ik belde net ff, ben zo diep gelukkig.

Knal er maar op los ..... 73% is geen kattepis maar echte knalpep.

nog 6 daagjes en dan begin ik me zelf medicatie.

Ik hou van jullie allemaal, ook van Iraqio.

:hearteyes:

:wave:
p
peppieLid
01-01-2024, 00:00
#16
Re:

Hillbilly bastard zei:
Mss ligt het er wel aan dat ik veel rilatine pak en dit ervoor kan zorgen dat ik niet meer zo gevoelig ben aan pep, dat kan volgens bepaalde bronnen. Ik mis die goeie oude tijd met die knalpep ook... :cry:
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

Zou het daaraan kunnen liggen :confused:
Volgens mij kan dat niet
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Rilatine zorgt wel voor kruistolerantie met pep dacht ik.

En ik zou zelf wel gerust 100€ betalen voor 10 gr 70%. Is nog steeds niet zo duur als je het vergelijkt met andere drugs. Uit een (volle) gram 70% haal ik toch 20 bommetjes. Voor 1 nacht neem ik mss 2-3 bommetjes. Anderhalve euro is helemaal niet veel voor een nacht..
p
peppieLid
01-01-2024, 00:00
#18
Soma zei:
En ik zou zelf wel gerust 100€ betalen voor 10 gr 70%.
Klik om te vergroten...

Ook als je die persoon (nog) niet kent en je al een aantal keer +60% is beloofd en maar 3% krijgt.?
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Nee, dan niet. Ik moet zeker zijn dat die persoon te vertrouwen is.
p
peppieLid
01-01-2024, 00:00
#20
Soma zei:
Rilatine zorgt wel voor kruistolerantie met pep dacht ik.
Klik om te vergroten...

Dus zou het ook zomaar kunnen zijn dat het door ritalin komt dat ik er steeds maar niets van voel.
Maar als je echt goeie pep hebt kan de ritalin het ook niet tegenwerken, lijkt mij

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."