je eigen grenzen opstellen, ik heb vroeger ook veel gesnoven,...
maar op een duur maak je gewoon een klik in je hoofd van ''ik ben fout bezig''
je bent het beu je soms zo kut te voelen.
stop er een paar weken mee, en je zult zelf merken dat je zelf veel gelukkiger bent.
je krijgt ineens trug helle lachkicke van wiet roken, gewoon veel gelukkiger.
en dan gaat het makkelijker en makkelijker om te stoppen omdat je weet hoe leuk het is
om gelukkig te zijn. Als je dan bv na 1maand nog eens snuift dan ga je zelf merken, dat je minder nodig hebt en dat je je kei goed voelt, omdat je serotonine weer is aangevuld, wat je tijdens je verslaving niet had.
Maak een keuze, ben je een overwinnaar of een loser ?
jij beslist.
succes ermee
