Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDe charme van pep

De charme van pep

44 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#1
JunkieEyes zei:
iedereen begint zo.. idd, maar lysergine, wrm ben je dan altijd zo kortaf, spottend ipv je kennis en echte raad door te geven..
Klik om te vergroten...

jij moet gewoon stoppen met e drugs, punt uit.
verwerk het als een man, en zoek hulp ...

Kus

Bonnie
J
JunkieEyesLid
01-01-2024, 00:00
#2
jij moet gewoon stoppen met e drugs, punt uit.
verwerk het als een man, en zoek hulp ...
Klik om te vergroten...

zei lysergine, de badass junkie -__-'
PS; lysergine, ik wist niet dat grootheidswaanzin bij de effecten van speed hoorde :wink: altijd fijn om bij te leren...
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#3
en arrogantie en brutaliteit ...

zullen we hier ter plekke en poll houden:

[X] je maakt geen kans je afkick gaat niet lukken
[ ] je bent een held want je kapt vandaag en laat je neus met rust

ik stem op keuze 1

:tearsofjoy:
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#4
vroeger gebruikte ik pep omdat het leuk, chill,... was
maar als ik er goed over nadenk, gebruik ik drugs om niet aan mijn problemen,... te denken.
een foute manier van drugsgebruiken natuurlijk, maar dat is het leven van een drugsverslaafde.
E
EwieLid
01-01-2024, 00:00
#5
lysergine25 zei:
Als ik pep neem dan komt er een boel dopamine vrij, en die stof zorgt ervoor dat ik :

Alles beter kan
Alles afmaak
Vreselijk geil word
Veel wil neuken
Zeer brutaal word
Dingen doe die ik zonder pep nooit zou doen
Minder blow
Meer presteer
Zwaar ga opruimen
Boenen
Klussen

de lijst stopt niet.....

Dat is de ware kern de charme van echte pep, de charmeur der Drugsen....

:hearteyes:
Klik om te vergroten...

Ja, en op je 25'ste eruit zien als een 30+ 'er :grin: mooie charme, speed, als je het al zou willen gebruiken, is meer iets voor af en toe wanneer het nodig is of je denkt het nodig te hebben.. :wink: Waarom zou je meer/beter willen presteren dan anderen...
p
peppieLid
01-01-2024, 00:00
#6
4 en 7
De verstandige gebruiker die slechts een keer per maand 100mg gebruikt. Deze gebruiker is bewust bezig en wil alleen top kwaliteit. Door zijn geringe consumptie hoeft hij gelukkig slechts 1 keer per jaar op zoek naar wat goeds
Klik om te vergroten...
alleen in de zoek tocht afgelopen tijd ben ik meer een weekendmisbruiker geworden (door iedere keer weer te testen)

Het gaat weer de goede kant op gelukkig :hearteyes:
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Bestaat er geen groep voor incidentele recreatieve, maar verantwoorde gebruikers, welke zeker prijs stellen op kwaliteit en bij minder hoge kwaliteit alle mogelijke manieren inzet om de zuiverheid op te krikken.

Count me in: Groep 11, het meestersnummer.....

:grin:
T
TeknoLid
01-01-2024, 00:00
#8
i love pep :hearteyes:. Gebruik het niet vaak, na een paar sleutelpunten sta ik ook al super strak. Mijn vrienden blijven zich er over verbazen, bij een kleine hoeveelheid staan mijn ogen al wagewijd open en draaien mijn kaken overuren (de rest kijkt op dit moment nog gewoon volkomen normaal uit hun ogen. niet dat zij veel speed gebruiken, net als ik 1x in de 3 maand ofzo). Hier teer ik meestal wel een uurtje of 4 op, soms neem ik tussendoor nog een klein nifje om even bij te blijven. Ik vind speed heerlijk voor een chill avond bij vrienden thuis. Gewoon zitten, praten, biertje er bij, muziekje op, meer heb ik niet nodig. Af en toe naar buiten om een uurtje rond te lopen en wat energie kwijt te kunnen. Als afsluiter een jointje roken en lekker uitzitten, slapen is dan ook geen probleem meer. Nog nooit last gehad van een brakke dag erna. Vannacht nog wat speed gehad, sliep rond half 5 en had er vrij weinig moeite mee om uit bed te komen om half 10 (of naja, vrij weinig moeite.. het was niet moeilijker als normaal :P). Wat voor mij nou écht de charme van pep is? Ik ervaar de drug als een 'stille aanwezige', ik voel me gewoon lekker, alles is net even wat gezelliger en heb niet het gevoel alsof de drug mijn stemming echt bepaal, ik heb eerder het gevoel alsof het de kleine dingen net wat relaxter maakt (dit heeft hoogstwaarschijnlijk ook met de geringe dosering te maken :wink: ).
K
KetaboyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik vraag mij af wat voor de mensen hier die speed gebruiken buiten feestjes om dus gewoon thuis / door de weeks hier toe beweegt.

Bij mij heeft speed de uitwerking motivatie een enorme boost te geven. Kan gefascineerd 10 uur lang iets lezen, tekenen, muziek maken etc. Het is gewoon prachtig dat een lijntje pep de "hyperfocus mode" triggerd en vast houdt.

Ook tijdsbesef gaat anders werken, vroeger had ik een baan waar ik me kapot verveelde en de klok haast stil leek te staan. Met pep op was het in no-time voorbij.

Dit lijkt redelijk pro-speed, maar ondanks dit lovende antwoord ken ik ook de schaduwzijde, maar dat is nu even niet van belang :rolleyes:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#10
kijk er zijn meerder soorten pep gebruikers :

1) De 'weekend ' misbruiker, snuift maar wat raak ( het liefst grammen ) koopt het liefst goedkope bagger, zuipt zich klem en gaat maandag naar zijn werk.

2) De dagelijkse medische gebruiker, is kieskeurig prefereert dextro en betaald graag de eindprijs ...
Hij neemt het in de ochtend en weegt nauwkeurig af, doet zijn ding en schept niet op.
Beleeft ook geen kater eet en rukt gewoon door.

3) De onwetende beginner, doet ook maar wat, klaagt zich ziek over de kater die hij aan zichzelf te danken heeft. Snuift een beetje en zweert het nooit meer te doen, zegt meestal ook : Pep is voor losers die geen cash hebben.

4) De senior, de veteraan, betaald ook de eindprijs is kieskeurig maar kent de pep door en door, toont respect en geniet van een normale dosis en neukt zijn vrouw echt plat.


5) De pep junk, deze snuift wat ie kan krijgen, hij kent de klappen van de zweep beter alls geen ander, hij verkiest de beste pasta maar snuift desnoods as van zijn overleden broer Sim.
Hoe meer hoe beter .... langzaam verandert ie in een zombie zoals zijn broer Sim.

:hearteyes:

In welke klasse hoor jij ?

Ik in groep 2 ... en 4
w
wcpapierLid
01-01-2024, 00:00
#11
Begon in groep 3

Zit nu in groep 2, apotheek dextro :P
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#12
ik begon toen ik 16 was in groep 3, toen klom ik naar groep 1 ... 10 jaar later zat ik in groep 4 en eindigde ik in groep 2.

:wave:
K
KetaboyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Haha, gezien de onderverdeling ga ik ook voor 2 en 4, ben wel als ik eerlijk ben zowel 1 als 5 geweest :wink:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#14
ik zoop me vroeger geheel lam, en snoof zoveel mogelijk, kennis van kwaliteit kende ik niet, toen was er niets, ook geen internet.

Ik denk dat iedereen klimt, begint op feestjes met veel alcohol.

:mrgreen:
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik ben nog jong maar ik zou mezelf in 4 plaatsen.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dextro krijg ik straks via een vriend die ze zelf niet wil nemen,
dus een 2 maar dan met zeer kleine mate.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#17
ik ben meer een weekeind-misbruiker, al snuif ik niet graag troep en weet ik wel wat ik snuif en wat het met me doet...
g
ganja-farmerLid
01-01-2024, 00:00
#18
Speed is wel zeker min lievelings drugs. na een tijd ongecontrolleerd gebruikt te hebben ben ik weer alleen in het weekend verder gegaan, (niet eens elk weekend). nu is het probleem bij mij dat het wel te doen is om niet te gebruiken, maar als ik gepland heb om speed te gaan halen en dat lukt niet, dan word ik wel helemaal leip. dan kan ik ook niet de plannen weizigen en gewoon een biertje gaan drinken ofzo. mss meer gewoon mijn karakter dan verslaving.. iemand het zelfde probleem??
s
splifftailLid
01-01-2024, 00:00
#19
de rauwheid....
i
ibra_is_imbaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ketaboy zei:
Ik vraag mij af wat voor de mensen hier die speed gebruiken buiten feestjes om dus gewoon thuis / door de weeks hier toe beweegt.

Bij mij heeft speed de uitwerking motivatie een enorme boost te geven. Kan gefascineerd 10 uur lang iets lezen, tekenen, muziek maken etc. Het is gewoon prachtig dat een lijntje pep de "hyperfocus mode" triggerd en vast houdt.

Ook tijdsbesef gaat anders werken, vroeger had ik een baan waar ik me kapot verveelde en de klok haast stil leek te staan. Met pep op was het in no-time voorbij.

Dit lijkt redelijk pro-speed, maar ondanks dit lovende antwoord ken ik ook de schaduwzijde, maar dat is nu even niet van belang :rolleyes:
Klik om te vergroten...
ja alles was leuker, (in het begin) na een paar maanden, word het een hel

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."