Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDe charme van pep

De charme van pep

44 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#1
Goeie pep (zonder troep) kan zeer fijn zijn op een feestje vind ik.
Je bent niet brak, je kan lekker feesten en je kan o.a. lekker babbelen met iedereen.
Goeie pep = niet verkeerd
F
FlunitrazespeedLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik zie pep toch vooral als een basisje dat ik dagelijks leg (sowieso lekker productief enz.enz.) maar niet zozeer als rushing "fuck yeah"drug..de uppers en downers moeten voor mij dan van andere dingen komen (bij een discotheekbezoek hoort alcohol, mdma en rohypnol samen met de speed) ...zalig chillen isdan weer de speed in combinatie met een joint, diazepam, bromazepam, ..
naar de kermis/attractiepark bv is lsd met speed (flashing lights n rollercoasters is vet :tongueout:)

voor elke gelegenheid een combo dus :hearteyes:

enja ik ben fout bezig I know..maar laat me nog heeel even..het moest maar zo lekker niet zijn he :mrgreen:
p
poweerrLid
01-01-2024, 00:00
#3
plezier hebben in dingen waar je normaal nooi zin in hebt neem schoonmaken!
A
Appe DoevertLid
01-01-2024, 00:00
#4
lysergine25 zei:
Als ik pep neem dan komt er een boel dopamine vrij, en die stof zorgt ervoor dat ik :

Alles beter kan
Alles afmaak
Vreselijk geil word
Veel wil neuken
Zeer brutaal word
Dingen doe die ik zonder pep nooit zou doen
Minder blow
Meer presteer
Zwaar ga opruimen
Boenen
Klussen

de lijst stopt niet.....

Dat is de ware kern de charme van echte pep, de charmeur der Drugsen....

:hearteyes:
Klik om te vergroten...

t valt me op dat bij veel topics waar jij reageert, ik vaak van dezelfde mening ben..
Ook hier sluit ik mij volledig bij aan.. Wat ik mis is praten, maar als er gasten bij zijn die niks zeggen of k ben alleen (op neuken na dan) doe ik zeker een van deze dingen..

Groep 4 sluit ik mij bij
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#5
welkom in groep 4 ...

:hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."