#1
Goeie pep (zonder troep) kan zeer fijn zijn op een feestje vind ik.
Je bent niet brak, je kan lekker feesten en je kan o.a. lekker babbelen met iedereen.
Goeie pep = niet verkeerd
Je bent niet brak, je kan lekker feesten en je kan o.a. lekker babbelen met iedereen.
Goeie pep = niet verkeerd
