#1
als je zonder drugs 1 nacht overslaat heeft het al een enorme impact op je lichaam en geest.



Jah het kan zowieso niet gezond zijn,maar dat is speed opzich al niet dusjah.Qocaïne zei:Wat denk jezelf?![]()

flugellover zei:2 dagen valt nog mee ja gaat gewoon nog wakker liggen in je bed en dan ga je goed slapen valt mee 2 dage heb ooit is 8 dagen wakker geweest onder de meth en ampf en wiet heb 3 dagen in men bed gestoken in totaal 10 kg kwijt was in stad heel die tijd GAAAn !
hehe maar beste is da je er af blijft ik heb er pschygose aan over gehouden
wave zei:dit is geen kritiek maar nieuwschierigheid:
heb je met meth dan niet dat je je door de drugs wel goed voelt, maar wel sterk dat onderliggende gevoel hebt dat je helemaal moe en kapot bent?
met speed heb ik dat wel. ik vind het ook heel fijn om weer te slapen na een tijdje wakker te zijn en om mijn lichaam weer 'op te laden'
flugellover zei:tuurlijk heb je dat gevoel maar dan neem je gewoon nog een lijntje e die dagen gaan sneller vooruit dan je zelf denkt hoor voor je het weet ben je al paar dagen wakker onder meth jah van amfet heb ik dat ook na paar dagen wakker blijven (brok gevoel) maarja dat hoort er bij gelukkig recupereert een lichaam bijzonder snel !
grtz

Ik heb nog last gehad van slaapverlammingen gepaard met hallucinaties.plantenbak zei:klinkt idd aardig fucked, maar hoe kan je dan nog slapen? ik zou helemaal gek worden als ik stemmen blijf horen, of ben je dan ondertussen zo moe dat je gelijk om valt ?Oom Klaas zei:Vast weleens ergens klein geschreven.
5 Nachten, dus 6 dagen, wakker.
Hel, dat is waar ik me bevond.
Complete kamers veranderde van formaat, diepte en dergelijke.
'k Kon niet normaal naar een deur lopen aangezien deze van minuscuul naar bizar groot vervormde en ook nog eens van plaats veranderde.
Mensen, ballonnen, kledinghaken ze lagen/stonden overal om me heen...ging wel fur.
Stemmen in m'n hoofd en rondom me, geluiden, muziek waarin ik uitgelachen werd...helemaal de weg kwijt.
Veel weet ik, gelukkig, niet meer.
Ik zou het traumatisch noemen, terwijl ik niet zo dramatisch ben.

Probeer het maar goed te praten..GrayMatter zei:Slapen.... Dat is voor kinderen en bejaarden.![]()
Petrovic zei:Probeer het maar goed te praten..GrayMatter zei:Slapen.... Dat is voor kinderen en bejaarden.![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."