Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLangere tijden wakker blijven,ongezond?

Langere tijden wakker blijven,ongezond?

46 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
D
De MosselmanLid
01-01-2024, 00:00
#1
2 nachten 3 dagen is voor mij meestal het maximum, aan de Dexamfetamine that is. Ik moet er wel bij zeggen dat ik, ondanks dat ik totaal niet goed eet tijdens die dextrip, ik toch geen lichamelijke klachten ervaar.. Maar misschien moet ik dat wel afkloppen :P
A
ArenshiLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wat dacht je nou zelf?
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#3
SperSIZEboon zei:
als je maar genoeg eet ook, dat scheelt al een hoop...
Klik om te vergroten...

Eten is heel belangrijk, maar die slaap heb je toch net ook een tikkeltje meer nodig. Als je maar lang genoeg door gaat zonder (voldoende) slaap, ga je daar vanzelf de consequenties wel van voelen hoor. (En die zijn nou niet bepaald aangenaam....)
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#4
als je zonder drugs 1 nacht overslaat heeft het al een enorme impact op je lichaam en geest.

:mrgreen:
F
FlunitrazespeedLid
01-01-2024, 00:00
#5
hardcoremike12 zei:
maar als ik een nachtje doortrek zonder alcohol of wat ook te drinken heb ik nooit geen last ervan :confused:
Maar ik heb zowieso van mezelf al energy dus zal daar wel door komme :mrgreen:
Klik om te vergroten...

ja dat kan je enkele keren doen..maar dat zal toch telkens erger aanvoelen naarmate je ouder wordt..
maar idd het klopt zeker dat geen alcohol drinken altijd beter is voor je de dag nadien minder brak te voelen..jammer dat de combinatie toch zo lekker is altijd :)
G
GrayMatterLid
01-01-2024, 00:00
#6
Slapen.... Dat is voor kinderen en bejaarden. :rockband:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#7
't Is gewoon kut en je moet het niet willen om langer dan 2 nachten over te slaan.
2 is al veel te veel eigenlijk.

Na m'n vage horror ervaring weet 'k dat ik niet te ver moet gaan.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#8
Oom Klaas zei:
't Is gewoon kut en je moet het niet willen om langer dan 2 nachten over te slaan.
2 is al veel te veel eigenlijk.

Na m'n vage horror ervaring weet 'k dat ik niet te ver moet gaan.
Klik om te vergroten...
staat dat ergens op DF ? ben wel benieuwd :) ?
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#9
Vast weleens ergens klein geschreven.

5 Nachten, dus 6 dagen, wakker.
Hel, dat is waar ik me bevond.
Complete kamers veranderde van formaat, diepte en dergelijke.
'k Kon niet normaal naar een deur lopen aangezien deze van minuscuul naar bizar groot vervormde en ook nog eens van plaats veranderde.
Mensen, ballonnen, kledinghaken ze lagen/stonden overal om me heen...ging wel fur.
Stemmen in m'n hoofd en rondom me, geluiden, muziek waarin ik uitgelachen werd...helemaal de weg kwijt.

Veel weet ik, gelukkig, niet meer.
Ik zou het traumatisch noemen, terwijl ik niet zo dramatisch ben.
A
ArenshiLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik denk (naar mijn ervaringen met wakker blijven) dat wanneer je je gewoon in je bed legt en je ogen toe doet je binnen de 20 seconden in slaap bent.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#11
Oom Klaas zei:
Vast weleens ergens klein geschreven.

5 Nachten, dus 6 dagen, wakker.
Hel, dat is waar ik me bevond.
Complete kamers veranderde van formaat, diepte en dergelijke.
'k Kon niet normaal naar een deur lopen aangezien deze van minuscuul naar bizar groot vervormde en ook nog eens van plaats veranderde.
Mensen, ballonnen, kledinghaken ze lagen/stonden overal om me heen...ging wel fur.
Stemmen in m'n hoofd en rondom me, geluiden, muziek waarin ik uitgelachen werd...helemaal de weg kwijt.

Veel weet ik, gelukkig, niet meer.
Ik zou het traumatisch noemen, terwijl ik niet zo dramatisch ben.
Klik om te vergroten...
klinkt idd aardig fucked, maar hoe kan je dan nog slapen? ik zou helemaal gek worden als ik stemmen blijf horen, of ben je dan ondertussen zo moe dat je gelijk om valt ?
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#12
Oom Klaas zei:
Vast weleens ergens klein geschreven.

5 Nachten, dus 6 dagen, wakker.
Hel, dat is waar ik me bevond.
Complete kamers veranderde van formaat, diepte en dergelijke.
'k Kon niet normaal naar een deur lopen aangezien deze van minuscuul naar bizar groot vervormde en ook nog eens van plaats veranderde.
Mensen, ballonnen, kledinghaken ze lagen/stonden overal om me heen...ging wel fur.
Stemmen in m'n hoofd en rondom me, geluiden, muziek waarin ik uitgelachen werd...helemaal de weg kwijt.

Veel weet ik, gelukkig, niet meer.
Ik zou het traumatisch noemen, terwijl ik niet zo dramatisch ben.
Klik om te vergroten...

Zulke bizarre ervaringen ken ik ook nog wel ja... Gelukkig liggen die tijden inmiddels ver achter me. Toen ik drie jaar geleden nog echt flink verslaafd was, was het de "normaalste zaak van de wereld" om drie/vier nachten achter elkaar door te gaan.

Ik herkende dan soms echt mijn eigen woonkamer - waar ik me dan al uuuuuren c.q. dagen in op dezelfde plek bevond - niet meer. Ik wist nog wel dat ik in mijn eigen huis zat, maar was er als het ware helemaal van vervreemd. Alles zag er idd ook zo raar vervormd uit, heel bizar en achteraf gezien ook echt niet leuk meer eigenlijk. Het zijn ook nog maar vage herinneringen voor me inmiddels. Waar ik ook echt niet meer terug naar toe hoef!
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#13
plantenbak zei:
Oom Klaas zei:
Vast weleens ergens klein geschreven.

5 Nachten, dus 6 dagen, wakker.
Hel, dat is waar ik me bevond.
Complete kamers veranderde van formaat, diepte en dergelijke.
'k Kon niet normaal naar een deur lopen aangezien deze van minuscuul naar bizar groot vervormde en ook nog eens van plaats veranderde.
Mensen, ballonnen, kledinghaken ze lagen/stonden overal om me heen...ging wel fur.
Stemmen in m'n hoofd en rondom me, geluiden, muziek waarin ik uitgelachen werd...helemaal de weg kwijt.

Veel weet ik, gelukkig, niet meer.
Ik zou het traumatisch noemen, terwijl ik niet zo dramatisch ben.
Klik om te vergroten...
klinkt idd aardig fucked, maar hoe kan je dan nog slapen? ik zou helemaal gek worden als ik stemmen blijf horen, of ben je dan ondertussen zo moe dat je gelijk om valt ?
Klik om te vergroten...

10mg lorazepam deed z'n werk toen wel aardig goed.

@marla:
Mooi dat het nog maar vage herinneringen zijn, voor mij zijn het echt dingen waar ik niet aan terug wil denken.
En, net als jou, ook niet meer naar terug wil.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#14
@ Ome Klaassie :P : De herinnering op zich zit er nog wel, maar het voelt gewoon allemaal zo vaag en onwerkelijk, als ik er aan terugdenk. Waarschijnlijk omdat ik op die momenten zelf ook zo vervreemd was van alles wat normaal gesproken zo vertrouwd had moeten zijn... Ik weet niet, het is gewoon echt heel moeilijk uit te leggen. Denk dat het soms echt tegen het randje van een speedpsychose heeft gezeten. Geen dingen waar ik heimwee naar heb iig! :wink:
M
MMDMALid
01-01-2024, 00:00
#15
5 dagen is wel erg veel,zo ver zal ik nooit laten komen.als veel inspanning hebt moeten doen in die 5 dagen kan je hart het wel is opgeven.
Als het een beetje degelijk spul is en jij gaat werken of sporten dan kan dat je hart 3x harder werkt gedurende die 5 dagen.
w
waveLid
01-01-2024, 00:00
#16
Qocaïne zei:
Jezus gasten, ik kan ook gewoon niet slapen van de 4-fluoroamfetamine :openmouth:
Ben nog steeds wakker :openmouth:
Klik om te vergroten...

in tegenstelling tot veel mensen die zeggen dat ze daar wel op kunnen slapen kan ik daar inderdaad ook niet op slapen. :openmouth:

maar nee, lange tijd wakker blijven is niet gezond en ik denk dat je lichaam dat dan ook wel aangeeft. de mijne wel tenminste.

ik had een keer 2 nachten niet geslapen (niet expres, ik probeerde het beide nachten wel maar ik had 0 minuten slaap.)
daarna kreeg ik eerst een paniekaanval (de enige keer dat ik dat ooit heb gehad. ik ben meestal vrij nuchter en nu dacht ik dat ik dood ging) en was ik een week ziek.
f
flugelloverLid
01-01-2024, 00:00
#17
2 dagen valt nog mee ja gaat gewoon nog wakker liggen in je bed en dan ga je goed slapen valt mee 2 dage heb ooit is 8 dagen wakker geweest onder de meth en ampf en wiet heb 3 dagen in men bed gestoken in totaal 10 kg kwijt was in stad heel die tijd GAAAn !

hehe maar beste is da je er af blijft ik heb er pschygose aan over gehouden
w
waveLid
01-01-2024, 00:00
#18
flugellover zei:
2 dagen valt nog mee ja gaat gewoon nog wakker liggen in je bed en dan ga je goed slapen valt mee 2 dage heb ooit is 8 dagen wakker geweest onder de meth en ampf en wiet heb 3 dagen in men bed gestoken in totaal 10 kg kwijt was in stad heel die tijd GAAAn !

hehe maar beste is da je er af blijft ik heb er pschygose aan over gehouden
Klik om te vergroten...

ik wil ook niet stoer doen met het zeggen: ik was wel eens 2 nachten wakker en viel pas de derde nacht in slaap. ik wil daarmee zeggen dat ik toen al heel erg merkte dat mijn lichaam daar niet tegen kon.


8 dagen wakker is trouwens achterlijk. ik begrijp niet dat mensen na 2 of 3 dagen niet zoiets hebben van: ik ben kapot, nu wil ik slapen, dan kan ik er morgen weer tegenaan.

ik haal elke maand wel een paar nachten door (verspreid, niet achter elkaar) en dat is meer dan genoeg een aanslag op mijn gezondheid.

maar ik ben natuurlijk ook maar een mietje met mijn record van 2 nachten (3 dagen)...
f
flugelloverLid
01-01-2024, 00:00
#19
onder meth is het gevoel weg e jongen blijf je gewoon gaan naja als je goeie hebt voel je je beetje slechter lijntje bij en weer paar uur door zo kom je er wel ....en achterlijk was wel 1 van de beste tijden die k gekent heb :wink:
w
waveLid
01-01-2024, 00:00
#20
dit is geen kritiek maar nieuwschierigheid:

heb je met meth dan niet dat je je door de drugs wel goed voelt, maar wel sterk dat onderliggende gevoel hebt dat je helemaal moe en kapot bent?

met speed heb ik dat wel. ik vind het ook heel fijn om weer te slapen na een tijdje wakker te zijn en om mijn lichaam weer 'op te laden'

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."