Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLangere tijden wakker blijven,ongezond?

Langere tijden wakker blijven,ongezond?

46 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
f
flugelloverLid
01-01-2024, 00:00
#1
2 dagen valt nog mee ja gaat gewoon nog wakker liggen in je bed en dan ga je goed slapen valt mee 2 dage heb ooit is 8 dagen wakker geweest onder de meth en ampf en wiet heb 3 dagen in men bed gestoken in totaal 10 kg kwijt was in stad heel die tijd GAAAn !

hehe maar beste is da je er af blijft ik heb er pschygose aan over gehouden
w
waveLid
01-01-2024, 00:00
#2
flugellover zei:
2 dagen valt nog mee ja gaat gewoon nog wakker liggen in je bed en dan ga je goed slapen valt mee 2 dage heb ooit is 8 dagen wakker geweest onder de meth en ampf en wiet heb 3 dagen in men bed gestoken in totaal 10 kg kwijt was in stad heel die tijd GAAAn !

hehe maar beste is da je er af blijft ik heb er pschygose aan over gehouden
Klik om te vergroten...

ik wil ook niet stoer doen met het zeggen: ik was wel eens 2 nachten wakker en viel pas de derde nacht in slaap. ik wil daarmee zeggen dat ik toen al heel erg merkte dat mijn lichaam daar niet tegen kon.


8 dagen wakker is trouwens achterlijk. ik begrijp niet dat mensen na 2 of 3 dagen niet zoiets hebben van: ik ben kapot, nu wil ik slapen, dan kan ik er morgen weer tegenaan.

ik haal elke maand wel een paar nachten door (verspreid, niet achter elkaar) en dat is meer dan genoeg een aanslag op mijn gezondheid.

maar ik ben natuurlijk ook maar een mietje met mijn record van 2 nachten (3 dagen)...
f
flugelloverLid
01-01-2024, 00:00
#3
onder meth is het gevoel weg e jongen blijf je gewoon gaan naja als je goeie hebt voel je je beetje slechter lijntje bij en weer paar uur door zo kom je er wel ....en achterlijk was wel 1 van de beste tijden die k gekent heb :wink:
w
waveLid
01-01-2024, 00:00
#4
dit is geen kritiek maar nieuwschierigheid:

heb je met meth dan niet dat je je door de drugs wel goed voelt, maar wel sterk dat onderliggende gevoel hebt dat je helemaal moe en kapot bent?

met speed heb ik dat wel. ik vind het ook heel fijn om weer te slapen na een tijdje wakker te zijn en om mijn lichaam weer 'op te laden'
f
flugelloverLid
01-01-2024, 00:00
#5
tuurlijk heb je dat gevoel maar dan neem je gewoon nog een lijntje e die dagen gaan sneller vooruit dan je zelf denkt hoor voor je het weet ben je al paar dagen wakker onder meth jah van amfet heb ik dat ook na paar dagen wakker blijven (brok gevoel) maarja dat hoort er bij gelukkig recupereert een lichaam bijzonder snel !

grtz

wave zei:
dit is geen kritiek maar nieuwschierigheid:

heb je met meth dan niet dat je je door de drugs wel goed voelt, maar wel sterk dat onderliggende gevoel hebt dat je helemaal moe en kapot bent?

met speed heb ik dat wel. ik vind het ook heel fijn om weer te slapen na een tijdje wakker te zijn en om mijn lichaam weer 'op te laden'
Klik om te vergroten...
W
WoodgnomeLid
01-01-2024, 00:00
#6
flugellover zei:
tuurlijk heb je dat gevoel maar dan neem je gewoon nog een lijntje e die dagen gaan sneller vooruit dan je zelf denkt hoor voor je het weet ben je al paar dagen wakker onder meth jah van amfet heb ik dat ook na paar dagen wakker blijven (brok gevoel) maarja dat hoort er bij gelukkig recupereert een lichaam bijzonder snel !

grtz
Klik om te vergroten...

Het hebben over Meth en recupereren. :wave:
D
DebrisLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb een tijd gewoon niet geslapen in 't weekend. Op vrijdag ochtend wakker worden en op zondagnacht/maandagochtend in slaap vallen. Ik heb heel m'n lichaam ermee naar de klote geholpen. Mijn hart dat vroeger heel gezond was moet nu niet teveel stress hebben of ik voel 't al drukken.
De laatste keer dat ik meerdere dagen wakker bleef was vorig jaar ergens. Op donderdag ochtend opgestaan, 's avonds naar een metalcore/hardcore optreden, trippen, en daarna de nacht door op een feestje iets verder daar vandaan. De volgende dag thuisgekomen, in plaats van te gaan slapen wat op computer, en voor je 't weet was 't alweer 's avonds. Naar Luik gegaan, Producer en Bryan fury gaan zien. Geweldig, alleen kreeg ik toen al de helft niet meer mee. Zaterdag wat door Leuven en Gent heen gewandeld en voordat ik 't door had was 't alweer 's avonds. Opnieuw Bryan fury zien, 's ochtends nog naar een kraakpand gegaan afteren. En 's avonds rond 12u thuis. Paar uur later pas in slaap. Uiteindelijk kwam dat dus uit op meer dan 4 dagen.
Toen kreeg ik zelf ook wel door dat ik echt gewoon slecht bezig was. Ben toen met veel moeite gestopt

Toen ik gestopt ben heb ik 2 oorontstekingen gehad (die elk een maand duurde). Ik voelde me heel langzaam aan terug normaal worden. Dingen als emoties kwamen weer terug, wat ik heel lang niet heb gehad omdat ik te verdoofd was van de speed. En dat begint met heel simpele emoties zoals zenuwachtig (voor iets heel simpels). Dat je eigenlijk denkt, "waarvoor ben ik nu zo nerveus..."
Maar uiteindelijk was 't absoluut geen kwalijke zaak dat ik gestopt ben. Nu gebruik ik sinds kort weer wel, maar denk iets meer na. Ik kan nog altijd wel 3 dagen wakker blijven. Maar dat wil ik echt niet meer, al is het maar 1 uur slaap. Slaap is essentieel.

Als je nog een beetje normaal wilt leven, en later nog wat met je leven wilt moet je slapen.



plantenbak zei:
Oom Klaas zei:
Vast weleens ergens klein geschreven.

5 Nachten, dus 6 dagen, wakker.
Hel, dat is waar ik me bevond.
Complete kamers veranderde van formaat, diepte en dergelijke.
'k Kon niet normaal naar een deur lopen aangezien deze van minuscuul naar bizar groot vervormde en ook nog eens van plaats veranderde.
Mensen, ballonnen, kledinghaken ze lagen/stonden overal om me heen...ging wel fur.
Stemmen in m'n hoofd en rondom me, geluiden, muziek waarin ik uitgelachen werd...helemaal de weg kwijt.

Veel weet ik, gelukkig, niet meer.
Ik zou het traumatisch noemen, terwijl ik niet zo dramatisch ben.
Klik om te vergroten...
klinkt idd aardig fucked, maar hoe kan je dan nog slapen? ik zou helemaal gek worden als ik stemmen blijf horen, of ben je dan ondertussen zo moe dat je gelijk om valt ?
Klik om te vergroten...
Ik heb nog last gehad van slaapverlammingen gepaard met hallucinaties.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Slaapverlamming

*Overigens absoluut niet fijn*

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."