Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLangere tijden wakker blijven,ongezond?

Langere tijden wakker blijven,ongezond?

46 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#1
als je zonder drugs 1 nacht overslaat heeft het al een enorme impact op je lichaam en geest.

:mrgreen:
M
MMDMALid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik vroeg me af of het eigenlijk erg kwaad kan als je bevoorbeeld 2 dagen wakker blijft (48uur+) ?
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wat denk jezelf? :)
M
MMDMALid
01-01-2024, 00:00
#4
Qocaïne zei:
Wat denk jezelf? :)
Klik om te vergroten...
Jah het kan zowieso niet gezond zijn,maar dat is speed opzich al niet dusjah.
Ik wou alleen graag weten in welk opzicht.als je de 3de dag goed uitslaapt,en je steekt die 2 dagen dat je wakker bent niet veel uit ?
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Jezus gasten, ik kan ook gewoon niet slapen van de 4-fluoroamfetamine :openmouth:
Ben nog steeds wakker :openmouth:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#6
volgens mij valt de speed opzich nog wel mee als je 3 dagen doorgaat.
Ik denk dat het slaap + voedsel tekort je het meest sloopt.
F
FlunitrazespeedLid
01-01-2024, 00:00
#7
je lichaam doet eigenlijk gewoon 3 dagen aan "topsport" (hartslag, bloeddruk, enz..) en heeft dus ook dubbel zoveel voedsel en rust nodig...mrjaaa..je krijgt toch niets door je keel dan.. :kots:
g
geoxLid
01-01-2024, 00:00
#8
Lange tijd wakker blijven is zeker ongezond, zowel voor je lichaam als geest.
1 nachtje overslagen is tegenwoordig het maximum, en dan nog probeer ik zo snel mogelijk slaap te vatten.. Als je toch wakker blijft, altijd 2x per dag gezonde maaltijd, veeeeel water, weinig proberen te roken, multivitamine's en een anti uitdrogingsdrankje om de 12 uur.. Zo hou je de kater minimaal..
M
MMDMALid
01-01-2024, 00:00
#9
Eten tijdens speed is vaak een probleem, gistere moest ik me dwingen om 1 boterham door mijn keel te krijgen bij de eerste beet kwam die er al bijna terug uit. Maar na enkele beten ging het wel naar binnen.

De zin was er niet echt maar heb mezelf toch gedwongen om iets te eten.
F
FlunitrazespeedLid
01-01-2024, 00:00
#10
ja moet je zeker doen..je moet heus niet kotsen hoor. Je lichaam is je dankbaar achteraf..1 boterham op speed is wss toch al op 10min verteerd ofzo :grin:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#11
probeer je van te voren ook gewoon ff vol te proppen.
verstand op 0 en eten maar...
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#12
's nachts hersteld je lichaam, daarom is slapen belangrijk.
twee dagen niet slapen is twee dagen niet herstellen!
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#13
Helemaal zonder slaap ga je na gemiddeld 11 dagen dood, dus twee nachten doorhalen is niet bepaald gezond voor je. Als je niet voldoende uitrust en bijslaapt na zoiets, krijgt je weerstand flinke klappen. Helemaal als dit op frequente basis voorkomt, kun je goed ziek worden op een gegeven moment!
F
FlunitrazespeedLid
01-01-2024, 00:00
#14
Zonder eten kan je idd wel even als je genoeg drinkt..gewoon net zoveel downers nemen tot je niet meer kan rechtstaan en je valt na een kwartiertje wel in slaap..valium 20mg kan meestal wel voldoende zijn..en dan de dag erna niet meteen speed nemen maar een boterham naar binnen proppen en vitaminen nemen...en voila je kan alweer aan je volgende speedy day beginnen
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#15
Flunitrazespeed zei:
Zonder eten kan je idd wel even als je genoeg drinkt..gewoon net zoveel downers nemen tot je niet meer kan rechtstaan en je valt na een kwartiertje wel in slaap..valium 20mg kan meestal wel voldoende zijn..en dan de dag erna niet meteen speed nemen maar een boterham naar binnen proppen en vitaminen nemen...en voila je kan alweer aan je volgende speedy day beginnen
Klik om te vergroten...

Tsjah, als je als Steen wilt leven wel ja.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#16
Flunitrazespeed zei:
Zonder eten kan je idd wel even als je genoeg drinkt..gewoon net zoveel downers nemen tot je niet meer kan rechtstaan en je valt na een kwartiertje wel in slaap..valium 20mg kan meestal wel voldoende zijn..en dan de dag erna niet meteen speed nemen maar een boterham naar binnen proppen en vitaminen nemen...en voila je kan alweer aan je volgende speedy day beginnen
Klik om te vergroten...

:rolleyes: Zo dacht ik ook ooit een keertje door het leven te kunnen, maar ik werd na een tijdje ook daar toch echt wel goed kranky van hoor...
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#17
'k Denk dat je het zo tot je 40'ste red als je in je tienerjaren ermee begint.
G
GrayMatterLid
01-01-2024, 00:00
#18
Slapen.... Dat is voor kinderen en bejaarden. :rockband:
g
ghandumLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik ben niet net nieuw hier maar ik lees al een aardige tijd mee alleen post ik niet zo gek veel :P

Ben net een uurtje wakker van 3 dagen 2 nachten op speed wakker zijn, ik heb al redelijk wat nachten doorgehaald en daar ook het 1 en ander van geleerd. Ik zal het wel even hier posten, mischien dat jullie er ook iets aan hebben :)

Probeer tijdens het gebruik te blijven eten, hoe moeilijk het ook is! De eerste paar happen gaan moeilijk maar daarna gaat de rest vanzelf. Je hoeft geen volledige maaltijden weg te werken zolang je maar iets in je maag hebt en heel je spijsvertering op gang houd! Dan ben je je reservers alweer aan het aanvullen voordat ze helemaal op zijn waardoor je dus die kater hebt.

Poets tussendoor je tanden een paar keer als je van plan bent lang wakker te blijven, dit zorgt ervoor dat die vieze plaklaag van je tanden afgaat en dat je mond meer speeksel aan gaat maken. Dit is een stuk beter voor je tanden, en de volgende dag als je weer ontwaakt toen je tanden niet zoveel pijn van het knarsen.

Als je niet kan slapen ga dan WEL op bed liggen, hoe vervelend het ook is. Als je namelijk ligt dan rust je ook uit, je hoeft niet perse te slapen!

Als het spulletje uitgewerkt is en je hebt een nacht (of twee) overgeslagen dan gaan veel mensen "slaap inhalen". Het zou wel erg vet zijn als het zo makkelijk was! Maar zoiets als slaap in halen kan natuurlijk niet. Het beste is gewoon om te gaan slapen en proberen je normale nachtrust (dit is voor mij 6 tot 8 uur) aan te houden. Je word dan een stuk frisser wakker, en als je dit 2 dagen doet is het ook een stuk beter voor je lichaam als ineens 15 uur slapen.

Gisteravond was ik ook klaar met het spulletje en heb ik plus minus 8 uurtjes geslapen nu, ik ben nu niet gaar oid en heb totaaal geen last van een kater!


Nu wil ik btw niet zeggen dat je makkelijk zonder slaap kan, want je hebt het nodig en het is en blijft ongezond om 1 of meer nachten over te slaan. Deze dingen die ik doe is meer om mijn lichaam op gang te houden zodat de klap naar het gebruik er bijna niet is!

Als er iemand nog kritiek op heeft dan hoor ik dat graag, hoop dat jullie der wat aan hebbe :smoke:
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#20
GrayMatter zei:
Slapen.... Dat is voor kinderen en bejaarden. :rockband:
Klik om te vergroten...
Probeer het maar goed te praten..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."