Hehe, dat heb ik ondervonden ja.
Speed en roken is natuurlijk het slechtst.
Het is wel allemaal off-topic wat ik nu ga schrijven, maar goed. Het gaat in elk geval over speed.
Ik vraag mij af of je gesprongen aders (in oogbollen en andere plaatsen) niet zou kunnen vermijden door een beetje te drinken of een joint te roken. Die gesprongen aders zijn toch een gevolg van vaatvernauwing, als ik het goed begrijp?
Ik klooi niet met benzo's, voor mij is het zowiezo al een afrader, maar die gebruiken na speed is dus ook een no-no? Nu is het giswerk, omdat ik geen pijnstillers neem, maar ik zou vermoeden dat daar wel een wezenlijke daling in hartslag aan verbonden is. Dat zou wel handige informatie zijn.![:)]()
Het is wel allemaal off-topic wat ik nu ga schrijven, maar goed. Het gaat in elk geval over speed.
Ik vraag mij af of je gesprongen aders (in oogbollen en andere plaatsen) niet zou kunnen vermijden door een beetje te drinken of een joint te roken. Die gesprongen aders zijn toch een gevolg van vaatvernauwing, als ik het goed begrijp?
Ik klooi niet met benzo's, voor mij is het zowiezo al een afrader, maar die gebruiken na speed is dus ook een no-no? Nu is het giswerk, omdat ik geen pijnstillers neem, maar ik zou vermoeden dat daar wel een wezenlijke daling in hartslag aan verbonden is. Dat zou wel handige informatie zijn.