Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpijt?

Spijt?

30 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
F
FlunitrazespeedLid
01-01-2024, 00:00
#1
lysergine25 zei:
En neem je iedere avond voor het slapie slapie doen een lekkere verse blauwe 10Mg ér La Roche ...

:hearteyes:
Klik om te vergroten...

spreekt voor zich :smoke:
S
S-pietfriekLid
01-01-2024, 00:00
#2
Screwdriver zei:
ik doel niet op 'spijt omdat je hebt gebruikt'..maar meer spijt om dingen die je hebt gezegd/gedaan terwijl je onder invloed was

ik heb namelijk zooo vaak spijt gehad na een avond excessief zuipen...lomp gedrag, dingen die ik niet had moeten zeggen etc.

maar hoe zit dat bij speed? heb je dan nog de volle controle over je gedrag?
Klik om te vergroten...

Volledige controle heb je nooit als je onder invloed bent. Maar je kan nog normaal functioneren en jezelf gedragen. Je denkt alleen soms dat je Rambo bent, maar daar moet je maar gewoon aan toegeven.
d
de_psychonautLid
01-01-2024, 00:00
#3
_Kat_ zei:
VidaLoCa zei:
Waarom spijt, als je wijs gebruikt.
Klik om te vergroten...

Lol. Kon dat maar met amfetamine. :P Helaas is het nooit wijs om je lichaam te intoxiceren met iets dat zo giftig is als amfetamine, 100 mg lijntjes of niet.
Klik om te vergroten...

Amfetamine is prima wijs te gebruiken, avondje los gaan en achteraf nog gewoon kunnen eten en toch binnen zeer korte tijd kunnen slapen noem ik wijs gebruik. Uiteraard de 'kater' die je krijgt aanvaarden.
F
FlunitrazespeedLid
01-01-2024, 00:00
#4
slaap+eten na eenmalig speedgebruik en er is zelfs geen kater..zo heb ik toch ervaren
neem nu terug dagelijks en ik slaap 6u per nacht met hulp v :stoned:
dus zo moeilijk zal het wel niet zijn om ff door te bijten na 1x gebruik
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb zo'n voorgevoel dat dit verhaal slecht af gaat lopen...
F
FlunitrazespeedLid
01-01-2024, 00:00
#6
heet dat dan spijt van het spijttopic..?
dubbel lachen
:grin:
T
TaatLid
01-01-2024, 00:00
#7
Nog nooit spijt gehad na speed gebruik

Met alcohol wel eens hele domme of lompe dingen gezegd waarvoor ik me de volgende dag voor schaam, maar nooit zo erg dat ik niet meer drink hoor..

Laat de spij..speed maar vloeien :rock:
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#8
stuikeuh zei:
donnie darko leuk uitgelegd man kopieerd of zelf verzonne
Klik om te vergroten...

Nee dat bedacht ik op het moment, ik heb veel over 'bewustzijn' gelezen. Het is eigenlijk ook gewoon best logisch.
J
JunkXLLid
01-01-2024, 00:00
#9
Screwdriver zei:
in dit Speed-subforum lees ik altijd opvallend weinig over eventuele spijtgevoelens na gebruik.

ik heb nooit speed gebruikt maar met coke voel ik me de dag erna heel schuldig dat ik het uberhaupt heb gebruikt en heb ik er spijt van dat ik bijvoorbeeld sommige mensen heb genegeerd of niet eens heb zien staan de avond ervoor..

en met alcohol wil ik nog wel eens spijt hebben dat ik bepaalde dingen heb gezegd of gedaan terwijl ik onder invloed was..jullie zullen dat uiteraard zelf ook wel kennen

hoe zit dat met speed eigenlijk?

en word je er ook zo loslippig van dat je dingen gaat zeggen die je achteraf niet eens had willen zeggen?
Klik om te vergroten...


uuh of het nu coke speed of relaties of wat dan ook is.. That's life.. enne zulke dingen zul je nog vaak mee maken dat je dacht aw fuck had ik dat maar anders gedaan..

Later komt de spijt, wijsheid met de tijd..
V
VanadesseLid
01-01-2024, 00:00
#10
Na het eten van een stuk taart heb ik ook altijd spijt :rolleyes:
Daarom eet ik het haast nooit.
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#11
als je spijt hebt dan moet je er mee stoppen.
ik denk ook wel eens aan wat drugs nu allemaal verandert heeft in mijn leven.
makom het is nu eenmaal zo, de tijd kan je niet trug draaien.
probeer je gebruik te late zakken tot wanneer jij je er goed bij voelt

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."