#1
lysergine25 zei:En neem je iedere avond voor het slapie slapie doen een lekkere verse blauwe 10Mg ér La Roche ...
![]()
spreekt voor zich

lysergine25 zei:En neem je iedere avond voor het slapie slapie doen een lekkere verse blauwe 10Mg ér La Roche ...
![]()

Screwdriver zei:ik doel niet op 'spijt omdat je hebt gebruikt'..maar meer spijt om dingen die je hebt gezegd/gedaan terwijl je onder invloed was
ik heb namelijk zooo vaak spijt gehad na een avond excessief zuipen...lomp gedrag, dingen die ik niet had moeten zeggen etc.
maar hoe zit dat bij speed? heb je dan nog de volle controle over je gedrag?
_Kat_ zei:VidaLoCa zei:Waarom spijt, als je wijs gebruikt.
Lol. Kon dat maar met amfetamine. :P Helaas is het nooit wijs om je lichaam te intoxiceren met iets dat zo giftig is als amfetamine, 100 mg lijntjes of niet.

stuikeuh zei:donnie darko leuk uitgelegd man kopieerd of zelf verzonne
Screwdriver zei:in dit Speed-subforum lees ik altijd opvallend weinig over eventuele spijtgevoelens na gebruik.
ik heb nooit speed gebruikt maar met coke voel ik me de dag erna heel schuldig dat ik het uberhaupt heb gebruikt en heb ik er spijt van dat ik bijvoorbeeld sommige mensen heb genegeerd of niet eens heb zien staan de avond ervoor..
en met alcohol wil ik nog wel eens spijt hebben dat ik bepaalde dingen heb gezegd of gedaan terwijl ik onder invloed was..jullie zullen dat uiteraard zelf ook wel kennen
hoe zit dat met speed eigenlijk?
en word je er ook zo loslippig van dat je dingen gaat zeggen die je achteraf niet eens had willen zeggen?

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."