#1
burnevil92 zei:TeKNoZem zei:Ik betwijfel of het stress was. Kan natuurlijk, maar speed kan ook werkingen in je maag hebben. Kheb een keer na een bommetje een bekertje cola gehaald op een feestje, dat doe ik dus ook niet meer. Ik werd namelijk even strontmisselijk. Was wel snelgenoeg weer over, maar toch. xD
kan het ook zijn doordat ik van 14 uur tot 7h smorgens nix meer had gegeten ? want pep + eten... you know...
Ja, daar ben ik eigenlijk zeker van. Plus, de speed die in je maag terechtkomt via neus zal ook wel niet zo goed doen veronderstel ik. Maar toch vooral eten. De eerste keren had ik er ook wel redelijk veel last van.

