Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums1e x speed met vriend

1e x speed met vriend

26 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik ga hier niet over in discussie gaan maar ik vind van niet. Daarbij vind ik LSD allesbehalve verslavend, maar dat zal dan wel gewoon zijn omdat ik er weinig aan vind. LSD kan wat ongewenste dingetjes met zich meebrengen maar afgezien van dat zul je waarschijnlijk rapper de problemen inkomen met speed. En XTC vind ik qua effect ook heviger dan speed. Maar dat zegt weinig, vind ik. Nu, puur persoonlijke preferrentie natuurlijk, maar ik vind het effect van coke dan ook weer minder "zwaar" dan speed maar zie de drug wel als iets zwaarder, ook al omdat je er rapper in de problemen mee zult komen. :wave:
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#2
LSD maakt geen aanslag op je lichaam, je bent alleen geestelijk helemaal van de kaart.

Maar ik hoop dat je geleerd hebt dat strak op school zitten niet lauw is. :grin:

Olle
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#3
Eten is lastig, maar zoals gezegd, doe het toch je lichaam zal je dankbaar zijn!

Moet ook wat mogen kosten: verse aardbijen, snoeptomaatjes, bramen en kiwis geven mij alrtijd erg veel energie! (kiwis zijn niet zo duur geloof ik.)
b
burnevil92Lid
01-01-2024, 00:00
#4
hallo ik kreeg gisteren mijn halve gram speed van een vriend ik deed mijn 1e lijntje van ongeveer 5cm om 14uur daarna besloot ik naar een vriend te gaan en daar te blijven en nachtje door doen met speed om 3h s'nachts : we nemen elk een lijntje van 5cm we voelen ons alle 2 redelijk relaxed ik neem mijn schoolboeken want men zegt dat men goed kunt studeren onder speed dus ik leer een heel klein beetje voor de tv natuurlijk.voor we naar school gaan nemen we elk nog ons lijntje van 5cm om de dag door te kunnen. ik deed mijn lijn om 6.45h mijn vriend 7.45h ik voelde plots op de trein een buikpijn opkomen soort van stress dacht ik en had dit dan bijna een heele dag mijn vriend voelde hem de hele dag super goed amuseerde zich in zijn eentje in de klas en is op dit uur nog steeds actief ik werd in de klas al wat moe nu weer wat minder.

WETEN JULLIE HOE HET KOMT DAT WIJ EEN TOTAAL ANDERE ERVARING HEBBEN MEEGEMAAKT?
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#5
Iedereen ervaart drugs over het algemeen anders, en bijna elke keer als je drugs gebruikt reageer je er zelf ook anders op. Althans, dat is wat ik merk uit eigen ervaring.
b
burnevil92Lid
01-01-2024, 00:00
#6
TeKNoZem zei:
Iedereen ervaart drugs over het algemeen anders, en bijna elke keer als je drugs gebruikt reageer je er zelf ook anders op. Althans, dat is wat ik merk uit eigen ervaring.
Klik om te vergroten...

ik had wel 2 toetsen eerste les uur misschien doordit de langdurige stress in mijn buik ?
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik betwijfel of het stress was. Kan natuurlijk, maar speed kan ook werkingen in je maag hebben. Kheb een keer na een bommetje een bekertje cola gehaald op een feestje, dat doe ik dus ook niet meer. Ik werd namelijk even strontmisselijk. Was wel snelgenoeg weer over, maar toch. xD
b
burnevil92Lid
01-01-2024, 00:00
#8
TeKNoZem zei:
Ik betwijfel of het stress was. Kan natuurlijk, maar speed kan ook werkingen in je maag hebben. Kheb een keer na een bommetje een bekertje cola gehaald op een feestje, dat doe ik dus ook niet meer. Ik werd namelijk even strontmisselijk. Was wel snelgenoeg weer over, maar toch. xD
Klik om te vergroten...

kan het ook zijn doordat ik van 14 uur tot 7h smorgens nix meer had gegeten ? want pep + eten... you know...
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#9
Mja die mogelijkheid is er inderdaad. Maar daar heb ik zelf eigenlijk zelden last van, alleen als ik al dagen bezig ben zonder eten dat m'n maag over de zeik begint te raken.
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#10
Isolation zei:
De pep-paranoia, daarom moet je 't ook niet voor zulke KANKERDEBIELE doeleinden gebruiken... geef het alsjeblieft geen slechte naam!
Klik om te vergroten...

Dit is verre van pep-paranoia.
B
BiertjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
De pep-paranoia, daarom moet je 't ook niet voor zulke KANKERDEBIELE doeleinden gebruiken... geef het alsjeblieft geen slechte naam!
h
hardcoremike12Lid
01-01-2024, 00:00
#12
is er niets je keel in geschoten?

ik heb t zelfde n keer gehad maar dat kwam omdat de pep niet poederig genoeg was , dus schoot t zo men strot in, waarna et na men maag ging, Dat gaat irriteren en krijg je maagverkrampingen :wink:
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#13
Waarschijnlijk had je te weinig gegeten, probeer als je speed gebruikt gewoon normaal te eten. Ik weet dat het lastig is maar je lichaam zal je dankbaar zijn.
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#14
Mja eten is inderdaad belangrijk. Als je met moeite brood e.d. binnen krijgt kan je beter fruit pakken, iets als een banaan is altijd makkelijk weg te krijgen, mits je neit te lang op een stuk banaan kauwt, dan wordt het net een soort lijm in je mond. Lol.
B
BiertjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
TeKNoZem zei:
Isolation zei:
De pep-paranoia, daarom moet je 't ook niet voor zulke KANKERDEBIELE doeleinden gebruiken... geef het alsjeblieft geen slechte naam!
Klik om te vergroten...

Dit is verre van pep-paranoia.
Klik om te vergroten...

Ik bedoel dat je je druk gaat maken om kleine kutdingen, omdat bij MIJ altijd mijn gedachtes met 100000km mach-3 turbo knallen en ik daardoor dus als ik t voor zulke doeleinden zou gebruiken dit zou willen afschilderen als die pep para... Al lees ik het nu nog een keer en snap ik ook niet waar de paranoia vandaan komen omdat dit helemaal geen paranoïde iets is...

laat maar, k krijg 't niet geregeld om iets zinnigs neer te zetten hehehe :stoned:
B
BiertjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Oke nu wel weer...

Ga geen pep gebruiken om de verkeerde redenen, hou het lekker bij 'n feestje, of een avond chillen met wat maten!

NIET GEBRUIKEN OM JE FUNCTIONEREN TE VERBETEREN!
K
KlaaraLid
01-01-2024, 00:00
#17
Isolation zei:
Oke nu wel weer...

Ga geen pep gebruiken om de verkeerde redenen, hou het lekker bij 'n feestje, of een avond chillen met wat maten!

NIET GEBRUIKEN OM JE FUNCTIONEREN TE VERBETEREN!
Klik om te vergroten...
het blijft een genotsmiddel natuurlijk :wink:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#18
burnevil92 zei:
hallo ik kreeg gisteren mijn halve gram speed van een vriend ik deed mijn 1e lijntje van ongeveer 5cm om 14uur daarna besloot ik naar een vriend te gaan en daar te blijven en nachtje door doen met speed om 3h s'nachts : we nemen elk een lijntje van 5cm we voelen ons alle 2 redelijk relaxed ik neem mijn schoolboeken want men zegt dat men goed kunt studeren onder speed dus ik leer een heel klein beetje voor de tv natuurlijk.voor we naar school gaan nemen we elk nog ons lijntje van 5cm om de dag door te kunnen. ik deed mijn lijn om 6.45h mijn vriend 7.45h ik voelde plots op de trein een buikpijn opkomen soort van stress dacht ik en had dit dan bijna een heele dag mijn vriend voelde hem de hele dag super goed amuseerde zich in zijn eentje in de klas en is op dit uur nog steeds actief ik werd in de klas al wat moe nu weer wat minder.

WETEN JULLIE HOE HET KOMT DAT WIJ EEN TOTAAL ANDERE ERVARING HEBBEN MEEGEMAAKT?
Klik om te vergroten...

Ik maak uit je verhaal op dat je de nacht had doorgehaald? Dat kan de moeheid die je de volgende middag voelde dan wel verklaren. Daarnaast zijn lijntjes van 5 cm nog best een beetje aan de grote kant voor een eerste keer. Je zou aan een sleutelpuntje al meer dan genoeg moeten hebben....
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#19
een nachtje doorhalen op de pep voor dat je naar school gaat en alles verstopt onder het mom van : Studie verbeteringen ? '

foei foei foei ..

die maagkrampjes zijn een signaal dat je eerst je school moet afmaken voor je gaat spielen met DRUGS !!!
B
BeeebLid
01-01-2024, 00:00
#20
TeKNoZem zei:
Mja eten is inderdaad belangrijk. Als je met moeite brood e.d. binnen krijgt kan je beter fruit pakken, iets als een banaan is altijd makkelijk weg te krijgen, mits je neit te lang op een stuk banaan kauwt, dan wordt het net een soort lijm in je mond. Lol.
Klik om te vergroten...

Lang leve tegenwoordig die drinkontbijtjes. Eigenlijk ook niet echt lekker, maar wel voedzaam en het is vloeibaar. Dus redelijk makkelijk weg te krijgen :grin:

Beeeb

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."