#1
edit

Addick zei:Gejaagd gevoel door je lichaam van speed is lekker juist![]()
Um zei:dex is lekker voor je hoofd, euforisch, meer mentaal, minder jagend voor je lichaam
alleen ben ik nu nog wakker en heb al lang niet meer mijn bed gezien, blijf ik toch jammer vinden, zou graag iets hebben waardoor het plots uitwerkt en klaar
oxazepam Skippy zei:Dextro en oxazepam , lekker combi :P
Het is wel fijn vind ik dextro, maar je word er idd wel paranoia van, erger dan pep vind ik zelf.

honingolie zei:Ik merk bij dex alleen dat ik meer paranoia ben en geestelijk vermoeid wordt als het uitwerkt als ik heb gesnoven heb.. Het werkt dan ook wat korter, wat wel weel een voordeel kan zijn als je niet te lang wakker wilt blijven.
honingolie zei:@joint20 hoeveel krijg je voorgeschreven dan per dag? Is het tegen ADD?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."