Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswat moet ik met mijn speed doen ?

wat moet ik met mijn speed doen ?

17 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#1
opsnuiven...
b
burnevil92Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo,

ik heb hier 2G ongeveer liggen op mijn plaatje ik ga dit morgen samen opsnuiven met paar vrienden,
mijn vraag is nu mag ik het spul gewoon op mijn plaatje laten of moet ik het in een zakje of aluminium steken ?
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ligt eraan of de hond er bij kan.
b
burnevil92Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Wacky zei:
Ligt eraan of de hond er bij kan.
Klik om te vergroten...

heb geen hond :) dus ik neem aan dat ik het er zomaar bloot mag laten ?
l
leppehLid
01-01-2024, 00:00
#5
Voor de zekerheid kan je je spiegel in een zakje stoppen zodat je amfetamientjes niet vervliegen :stoned:
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Houd het uit de buurt van windvlagen. Dat is het enige dat telt.

Maar ik neem aan dat je dat zelf ook wel snapt en het niet bij het open raam hebt gezet.

Olle
K
KetaboyLid
01-01-2024, 00:00
#7
burnevil92 zei:
ik heb hier 2G ongeveer liggen op mijn plaatje
Klik om te vergroten...
Ben zelf nooit zo fan van zulke hoeveelheden open en bloot neerleggen op plaatjes/cdhoesjes/spiegeltjes etc. Een keer gehad dat de pep zo fijn was en mijn neus dusdanig open dat op het moment van snuiven er direct geniest moet worden. Poedergordijn als gevolg ghehe. Dat is jammer als het je laatste is. Of op een motorisch zwak moment alles op de grond laten flikkeren etc. Mogelijk ben ik gewoon een stuntel hoor :beer:
J
JunkXLLid
01-01-2024, 00:00
#8
Op den spiegel in den vriezer.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#9
Afdekken in een koele ruimte, dus niet op de verwarming leggen :wink:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#10
Flameon zei:
Afdekken in een koele ruimte, dus niet op de verwarming leggen :wink:
Klik om te vergroten...

Dat raad ik je ook aan! Zo blijft de kwaliteit beter behouden. Weet uit ervaring dat als ik het te lang open en bloot liet liggen, de sterkte toch drastisch af kon nemen!
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik heb redelijke hoeveelheden op me bureau neer gegooid en ik merkte weinig kwaliteit verschil over een periode van 24-72 uur.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#12
Chris Pontius zei:
Ik heb redelijke hoeveelheden op me bureau neer gegooid en ik merkte weinig kwaliteit verschil over een periode van 24-72 uur.
Klik om te vergroten...

Bij mij was het heel wisselend. De ene keer bleef de kwaliteit gewoon goed, maar ook vaak genoeg meegemaakt dat het toch duidelijk minder was geworden na een paar dagen. Daarom voor de zekerheid toch altijd maar goed afdekken en koel bewaren (wat voor ons sowieso wel noodzakelijk was i.v.m. drie katten die hier vrij rondlopen... :wink: ).
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#13
Marla Singer zei:
Flameon zei:
Afdekken in een koele ruimte, dus niet op de verwarming leggen :wink:
Klik om te vergroten...

Dat raad ik je ook aan! Zo blijft de kwaliteit beter behouden. Weet uit ervaring dat als ik het te lang open en bloot liet liggen, de sterkte toch drastisch af kon nemen!
Klik om te vergroten...
juist, snap sowieso niet waarom je zoveel in 1x droogt..
B
BiertjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
ik had ong. 10 g thuis liggen en dat is naar verloop van tijd ook allemaal opgedroogd... kwaliteit is is nog steeds prima.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#15
SperSIZEboon zei:
Marla Singer zei:
Flameon zei:
Afdekken in een koele ruimte, dus niet op de verwarming leggen :wink:
Klik om te vergroten...

Dat raad ik je ook aan! Zo blijft de kwaliteit beter behouden. Weet uit ervaring dat als ik het te lang open en bloot liet liggen, de sterkte toch drastisch af kon nemen!
Klik om te vergroten...
juist, snap sowieso niet waarom je zoveel in 1x droogt..
Klik om te vergroten...

Omdat het natte geen speed is? Dat kan er best zo snel mogelijk uit!
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#16
JunkXL zei:
Op den spiegel in den vriezer.
Klik om te vergroten...

dat gebeurt mij vaker bij sos

en dan is t iets minder grappig als dr 25 op de grond ligt


als het droog is gooi het terug in het sealtje
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#17
gewoon lekker vers houden en af en toe beetje pakken en hakken en nakken en wakkaaaa
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#18
hij heeft het een nachtje bewaard, dan hoef je het echt niet in te pakken en in de vriezer te leggen, als het een week in mijn portomonee zit snuif ik het nog wel op en dat is ook kijgoeie...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."