#1
opsnuiven...
Wacky zei:Ligt eraan of de hond er bij kan.

Ben zelf nooit zo fan van zulke hoeveelheden open en bloot neerleggen op plaatjes/cdhoesjes/spiegeltjes etc. Een keer gehad dat de pep zo fijn was en mijn neus dusdanig open dat op het moment van snuiven er direct geniest moet worden. Poedergordijn als gevolg ghehe. Dat is jammer als het je laatste is. Of op een motorisch zwak moment alles op de grond laten flikkeren etc. Mogelijk ben ik gewoon een stuntel hoorburnevil92 zei:ik heb hier 2G ongeveer liggen op mijn plaatje

Flameon zei:Afdekken in een koele ruimte, dus niet op de verwarming leggen![]()
Chris Pontius zei:Ik heb redelijke hoeveelheden op me bureau neer gegooid en ik merkte weinig kwaliteit verschil over een periode van 24-72 uur.
juist, snap sowieso niet waarom je zoveel in 1x droogt..Marla Singer zei:Flameon zei:Afdekken in een koele ruimte, dus niet op de verwarming leggen![]()
Dat raad ik je ook aan! Zo blijft de kwaliteit beter behouden. Weet uit ervaring dat als ik het te lang open en bloot liet liggen, de sterkte toch drastisch af kon nemen!
SperSIZEboon zei:juist, snap sowieso niet waarom je zoveel in 1x droogt..Marla Singer zei:Flameon zei:Afdekken in een koele ruimte, dus niet op de verwarming leggen![]()
Dat raad ik je ook aan! Zo blijft de kwaliteit beter behouden. Weet uit ervaring dat als ik het te lang open en bloot liet liggen, de sterkte toch drastisch af kon nemen!
JunkXL zei:Op den spiegel in den vriezer.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."