#1
Oehhhh Gevat. ![:wink:]()
Maar neen in bedoelde eigenlijk mijn huiskamer in het kloosterzicht.
Ook al brand ik nu dan kaarsen.
Maar neen in bedoelde eigenlijk mijn huiskamer in het kloosterzicht.
Ook al brand ik nu dan kaarsen.
GrayMatter zei:bleh wat een onwetenheid weer alemaal zeg, ik dacht dat sommige van jullie wel beter wisten. Als er een roze/rode kleur in je speed zit is het over het algemeen ijzeroxide (roest) wat er in het productieproces in terecht is gekomen, kan weinig kwaad en geeft dus echt geen extra effect. Heeft je pep een groene kleur dan heeft dat er meestal mee te maken dat er koperoxide in terrecht is gekomen bij het maken... geoxideerde kopere leidingen bijvoorbeeld. En zo zijn er nog wel meer factoren die bij het produceren een afwijkende kleur veroorzaken, het heeft opzich helemaal geen reet met de kwaliteit/ sterkte te maken, stuur dat maar meteen naar het land der drugsfabels....
Marla Singer zei:Ik heb ooit eens knaloranje pep gehad, was speciaal voor Koninginnedag zo gemaakt...![]()
Nicky-grunn zei:Ken wel roze/rood achtige pep noemen ze hier appeltjes speed ...moet beter zijn dan gewoone zelf nog nooit gehad![]()

W.F.L. zei:Ik heb eens gelezen dat je rode pep kan hebben omdat hij gemaakt is van (psuedo?) efedrinetabletten en ze de rode kleur er niet uitgewassen hebben.Of dat waar is..
Ik snap dat je neit staat te springen om die inkt maar het feit dat die speed inderdaad bepaalde dingen los maakt (heb ik ook meegemaakt) laat volgens mij al zien dat je jezelf meer zorgen moet maken om de speed zelf dan dat beetje inkt :P.LSDmathXtc zei:roze pep bestaat,
maar soms als je geen sealtje hebt en je pakt een stukje papier met daarop bv een blauwe afbeelding, je stopt je snelle in het sealtje en als je hem dan na een tijdje trug opendoet heeft je witte speed nu een blauwe kleur.
aan de ene kant wel vet maar natuurlijk een stukje slechter (wat papier,inkt) dan gewoon witte speed
Shizzah zei:Rode pep? kan dit niet komen dat er een teveel aan zwavelzuur is gebruikt in het maken van de pep?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."