Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRode pep?

Rode pep?

54 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#1
W.F.L. zei:
'k zal het volgende week eens testen, ik draag een koperen armband dus dan zien we wel of hij groen wordt. :grin:

En het lijkt me sterk dat een dealer een klein deel van de pep rood zou kleuren en de rest niet, dat lijkt me nou niet bepaald aanlokkelijk. Zal wel een reden voor zijn.
Klik om te vergroten...

Welk deel van 'productieproces' begrijp je niet? =p
M
MrHenryLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik ken iemand die weleens in een speed lab gewerkt heeft en die zei dat pep in een van de laatste stadia knalrood is.... Waarom heb ik geen idee van... Weet niet hoe het gemaakt wordt...
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#3
TeKNoZem zei:
Welk deel van 'productieproces' begrijp je niet? =p
Klik om te vergroten...

Dat was een reactie op de post van Leppeh: "Het lijkt me eerder een dealer die dacht dat zijn klanten rode speed toch iets aantrekkelijker zouden vinden..."
p
peppieLid
01-01-2024, 00:00
#4
Pep hoort gewoon altijd goed te zijn, of het nu rood/groen/blauw of van mijn part zwart is :angry:
Feit is dat er de laatste tijd alleen maar rommel is, en dealers er dan bv maar zgn appeltjes speed of rode/roze/groene van maken omdat er nog altijd figuren zijn die er intrappen :)
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#5
peppie zei:
Pep hoort gewoon altijd goed te zijn, of het nu rood/groen/blauw of van mijn part zwart is :angry:
Feit is dat er de laatste tijd alleen maar rommel is, en dealers er dan bv maar zgn appeltjes speed of rode/roze/groene van maken omdat er nog altijd figuren zijn die er intrappen :)
Klik om te vergroten...

Laatste tijd alleen maar rommel is onzin.
Ik kocht laatst speed, nog goedkoop ook, verkoper teste nooit, maar hij dacht dat het ongeveer 35% zou zijn. Ik testen, bleek het 67% te zijn :grin:
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#6
peppie zei:
Pep hoort gewoon altijd goed te zijn, of het nu rood/groen/blauw of van mijn part zwart is :angry:
Feit is dat er de laatste tijd alleen maar rommel is, en dealers er dan bv maar zgn appeltjes speed of rode/roze/groene van maken omdat er nog altijd figuren zijn die er intrappen :)
Klik om te vergroten...

Zoals Wacky ben ik het hier absoluut niet mee eens. Dat jij alleen crap kan regelen zegt niks over de gemiddelde 'puurheid' van speed over het hele land gezien.
p
peppieLid
01-01-2024, 00:00
#7
TeKNoZem zei:
Zoals Wacky ben ik het hier absoluut niet mee eens. Dat jij alleen crap kan regelen zegt niks over de gemiddelde 'puurheid' van speed over het hele land gezien.
Klik om te vergroten...

Oke er zijn een aantal zaken die het moeilijker maken : 1) de regio waar je woont, in de regio overijssel is niet veel te vinden, ten zij je elk weekeinde in het uitgaans leven zit.
Daar komen we op punt 2 : als je wat ouder bent zit je niet meer el weekeinde in het uitgaans leven, dus tussen de dealertjes.
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#8
peppie zei:
TeKNoZem zei:
Zoals Wacky ben ik het hier absoluut niet mee eens. Dat jij alleen crap kan regelen zegt niks over de gemiddelde 'puurheid' van speed over het hele land gezien.
Klik om te vergroten...

Oke er zijn een aantal zaken die het moeilijker maken : 1) de regio waar je woont, in de regio overijssel is niet veel te vinden, ten zij je elk weekeinde in het uitgaans leven zit.
Daar komen we op punt 2 : als je wat ouder bent zit je niet meer el weekeinde in het uitgaans leven, dus tussen de dealertjes.
Klik om te vergroten...

Dan is er nog steeds geen reden om te zeggen dat er alleen maar troep te vinden is, want dat is niet zo. Bovendien heb ik nooit in het 'uitgaanscircuit' gezeten, en ik kan nog steeds redelijk tot goeie troep kopen. Het enige wat ik als een bepalende factor zie is wat je ook al zegt, de regio waar je in woont.
p
peppieLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ligt er ook nog aan wat voor kwaliteit je gewent bent, iig is er tegenwoordig niet zoveel echt zuiver spul te krijgen.
Vergeleken met zo'n 10 jaar terug.
Vindt ik dan he, misschien zit ik er wel naast :wink:
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mja hier zit ik toch meestal net boven de 60%, en dan heb ik het vaak over een redelijk slechte dag. 65-72/73% sta ik niet meer van te kijken. 74% heb ik nog nooit gehad overigens.
p
peppieLid
01-01-2024, 00:00
#11
Damm doe mij die dealer :grin:

Is zeker in het zuiden v/h land, heb het idee dat daar de beste pep zit.
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#12
Kan enigszins kloppen, ik woon net op de grens tussen Brabant en Limburg.
p
peppieLid
01-01-2024, 00:00
#13
Tja 't is niet dat ik daar wil wonen,maar verder als is ikzo om me heen kijk hebben ze daar wel mazzel wat pep betreft.
Iedere keer als er een labje wordt gevonden/opgerold is het telkens Braband of Limburg.

Zullen wel behoorlijk wat labjes zitten daar :grin:
Nu maar een beetje verspreiden die zooi :hearteyes:
J
JunkXLLid
01-01-2024, 00:00
#14
peppie zei:
Tja 't is niet dat ik daar wil wonen,maar verder als is ikzo om me heen kijk hebben ze daar wel mazzel wat pep betreft.
Iedere keer als er een labje wordt gevonden/opgerold is het telkens Braband of Limburg.

Zullen wel behoorlijk wat labjes zitten daar :grin:
Nu maar een beetje verspreiden die zooi :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Het leven is goed in het Brabantse land.

En dan denk ik aan Brabant want daar brandt nog licht. (hoe zou dat nou komen:wink:)

:wave:
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#15
JunkXL zei:
peppie zei:
Tja 't is niet dat ik daar wil wonen,maar verder als is ikzo om me heen kijk hebben ze daar wel mazzel wat pep betreft.
Iedere keer als er een labje wordt gevonden/opgerold is het telkens Braband of Limburg.

Zullen wel behoorlijk wat labjes zitten daar :grin:
Nu maar een beetje verspreiden die zooi :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Het leven is goed in het Brabantse land.

En dan denk ik aan Brabant want daar brandt nog licht. (hoe zou dat nou komen:wink:)

:wave:
Klik om te vergroten...

Eindhoven lichtstad? ;o

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."