#1
'k Ga gewoon zo'n kleurstof kopen (zwart) en dat door de pep doen,
zou er wel evil uit moeten gaan zien![:grin:]()
zou er wel evil uit moeten gaan zien
Ik snap dat je neit staat te springen om die inkt maar het feit dat die speed inderdaad bepaalde dingen los maakt (heb ik ook meegemaakt) laat volgens mij al zien dat je jezelf meer zorgen moet maken om de speed zelf dan dat beetje inkt :P.LSDmathXtc zei:roze pep bestaat,
maar soms als je geen sealtje hebt en je pakt een stukje papier met daarop bv een blauwe afbeelding, je stopt je snelle in het sealtje en als je hem dan na een tijdje trug opendoet heeft je witte speed nu een blauwe kleur.
aan de ene kant wel vet maar natuurlijk een stukje slechter (wat papier,inkt) dan gewoon witte speed
Shizzah zei:Rode pep? kan dit niet komen dat er een teveel aan zwavelzuur is gebruikt in het maken van de pep?
GrayMatter zei:bleh wat een onwetenheid weer alemaal zeg, ik dacht dat sommige van jullie wel beter wisten. Als er een roze/rode kleur in je speed zit is het over het algemeen ijzeroxide (roest) wat er in het productieproces in terecht is gekomen, kan weinig kwaad en geeft dus echt geen extra effect. Heeft je pep een groene kleur dan heeft dat er meestal mee te maken dat er koperoxide in terrecht is gekomen bij het maken... geoxideerde kopere leidingen bijvoorbeeld. En zo zijn er nog wel meer factoren die bij het produceren een afwijkende kleur veroorzaken, het heeft opzich helemaal geen reet met de kwaliteit/ sterkte te maken, stuur dat maar meteen naar het land der drugsfabels....
GrayMatter zei:bleh wat een onwetenheid weer alemaal zeg, ik dacht dat sommige van jullie wel beter wisten. Als er een roze/rode kleur in je speed zit is het over het algemeen ijzeroxide (roest) wat er in het productieproces in terecht is gekomen, kan weinig kwaad en geeft dus echt geen extra effect. Heeft je pep een groene kleur dan heeft dat er meestal mee te maken dat er koperoxide in terrecht is gekomen bij het maken... geoxideerde kopere leidingen bijvoorbeeld. En zo zijn er nog wel meer factoren die bij het produceren een afwijkende kleur veroorzaken, het heeft opzich helemaal geen reet met de kwaliteit/ sterkte te maken, stuur dat maar meteen naar het land der drugsfabels....
W.F.L. zei:'k zal het volgende week eens testen, ik draag een koperen armband dus dan zien we wel of hij groen wordt.![]()
En het lijkt me sterk dat een dealer een klein deel van de pep rood zou kleuren en de rest niet, dat lijkt me nou niet bepaald aanlokkelijk. Zal wel een reden voor zijn.
TeKNoZem zei:Welk deel van 'productieproces' begrijp je niet? =p
peppie zei:Pep hoort gewoon altijd goed te zijn, of het nu rood/groen/blauw of van mijn part zwart is![]()
Feit is dat er de laatste tijd alleen maar rommel is, en dealers er dan bv maar zgn appeltjes speed of rode/roze/groene van maken omdat er nog altijd figuren zijn die er intrappen![]()
peppie zei:Pep hoort gewoon altijd goed te zijn, of het nu rood/groen/blauw of van mijn part zwart is![]()
Feit is dat er de laatste tijd alleen maar rommel is, en dealers er dan bv maar zgn appeltjes speed of rode/roze/groene van maken omdat er nog altijd figuren zijn die er intrappen![]()
TeKNoZem zei:Zoals Wacky ben ik het hier absoluut niet mee eens. Dat jij alleen crap kan regelen zegt niks over de gemiddelde 'puurheid' van speed over het hele land gezien.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."