Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRode pep?

Rode pep?

54 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#1
'k Ga gewoon zo'n kleurstof kopen (zwart) en dat door de pep doen,
zou er wel evil uit moeten gaan zien :grin:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#2
LSDmathXtc zei:
roze pep bestaat,
maar soms als je geen sealtje hebt en je pakt een stukje papier met daarop bv een blauwe afbeelding, je stopt je snelle in het sealtje en als je hem dan na een tijdje trug opendoet heeft je witte speed nu een blauwe kleur.
aan de ene kant wel vet maar natuurlijk een stukje slechter (wat papier,inkt) dan gewoon witte speed
Klik om te vergroten...
Ik snap dat je neit staat te springen om die inkt maar het feit dat die speed inderdaad bepaalde dingen los maakt (heb ik ook meegemaakt) laat volgens mij al zien dat je jezelf meer zorgen moet maken om de speed zelf dan dat beetje inkt :P.
S
ShizzahLid
01-01-2024, 00:00
#3
Rode pep? kan dit niet komen dat er een teveel aan zwavelzuur is gebruikt in het maken van de pep?
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#4
roze pep ...

je neemt 1 kg drijfnatte pep
je neemt 1 kg manitol
je neemt 1 verfmenger kleur rood
je neemt een schroefboor machine.

hee .... was dat nou ?
de verfmenger haar kleur lost op in de witte pep ...

ok dan heb ik nu roze pep !!!

superpep !!!
D
DebrisLid
01-01-2024, 00:00
#5
Lysergine +1

Kleurtjes kun je makkelijk toevoegen.
Op korte termijn voegt het een soort merk toe aan de speed. Zoals de appeltjes speed, de meesten zullen nog wel weten hoe lekker die was. Maar als dat lang genoeg blijft rondgaan dan zullen er ook mensen zijn die denken "hé, als ik mijn kutpep nu eens groen maak..."
Dus uiteindelijk zegt het ook niet veel.

En als je het toch wilt weten: Ik heb laatst nog heerlijke roze pep uit Duitsland gehad.
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#6
Shizzah zei:
Rode pep? kan dit niet komen dat er een teveel aan zwavelzuur is gebruikt in het maken van de pep?
Klik om te vergroten...

volgens mij is het inderdaad als je pep een licht roze tint heeft, dat er dan bij het proces: van amfetamine amfetamine-sulfaat maken iets te veel zwavelzuur is gebruikt,.. elke laborant maakt het op zn eigen maniet vandaar de vele verschillen maar ik heb ook een X roze Pep gehad nou daar moest je 1 volle gram van snuiven wil je daar normaal op gaan, veels te veel caffeine rusteloos en na een joint gewoon kunnen slapen, dat was gewoon troep meestal is de goede pep witte pasta met soms een gele tint (zie je alleen als je een grotere hoeveelheid hebt) (zoals 10 gram) meestal gewoon super nat maar wel snel droog
G
GrayMatterLid
01-01-2024, 00:00
#7
bleh wat een onwetenheid weer alemaal zeg, ik dacht dat sommige van jullie wel beter wisten. Als er een roze/rode kleur in je speed zit is het over het algemeen ijzeroxide (roest) wat er in het productieproces in terecht is gekomen, kan weinig kwaad en geeft dus echt geen extra effect. Heeft je pep een groene kleur dan heeft dat er meestal mee te maken dat er koperoxide in terrecht is gekomen bij het maken... geoxideerde kopere leidingen bijvoorbeeld. En zo zijn er nog wel meer factoren die bij het produceren een afwijkende kleur veroorzaken, het heeft opzich helemaal geen reet met de kwaliteit/ sterkte te maken, stuur dat maar meteen naar het land der drugsfabels....
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#8
GrayMatter zei:
bleh wat een onwetenheid weer alemaal zeg, ik dacht dat sommige van jullie wel beter wisten. Als er een roze/rode kleur in je speed zit is het over het algemeen ijzeroxide (roest) wat er in het productieproces in terecht is gekomen, kan weinig kwaad en geeft dus echt geen extra effect. Heeft je pep een groene kleur dan heeft dat er meestal mee te maken dat er koperoxide in terrecht is gekomen bij het maken... geoxideerde kopere leidingen bijvoorbeeld. En zo zijn er nog wel meer factoren die bij het produceren een afwijkende kleur veroorzaken, het heeft opzich helemaal geen reet met de kwaliteit/ sterkte te maken, stuur dat maar meteen naar het land der drugsfabels....
Klik om te vergroten...

De meeste reacties zeggen hier ook allemaal dat de kleur niks zegt over de sterkte, of lees ik dat nou verkeerd?
O
ObserverLid
01-01-2024, 00:00
#9
en wat is de prijs voor deze hoogqualitative speed in nl? in moffenkopcountry wij betalen 20-30€ ofzo. maar disco shit is roundabout 10€.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#10
Voor een goede kwaliteit betaal je gemiddeld 10,- per gram.
O
ObserverLid
01-01-2024, 00:00
#11
:openmouth: burner!
l
leppehLid
01-01-2024, 00:00
#12
GrayMatter zei:
bleh wat een onwetenheid weer alemaal zeg, ik dacht dat sommige van jullie wel beter wisten. Als er een roze/rode kleur in je speed zit is het over het algemeen ijzeroxide (roest) wat er in het productieproces in terecht is gekomen, kan weinig kwaad en geeft dus echt geen extra effect. Heeft je pep een groene kleur dan heeft dat er meestal mee te maken dat er koperoxide in terrecht is gekomen bij het maken... geoxideerde kopere leidingen bijvoorbeeld. En zo zijn er nog wel meer factoren die bij het produceren een afwijkende kleur veroorzaken, het heeft opzich helemaal geen reet met de kwaliteit/ sterkte te maken, stuur dat maar meteen naar het land der drugsfabels....
Klik om te vergroten...

Volgens mij mag er wel flink wat metaal in je pep zitten voordat je dat soort kleuren gaat zien. Het lijkt me eerder een dealer die dacht dat zijn klanten rode speed toch iets aantrekkelijker zouden vinden...

http://www.chansbv.nl/nl/producten/100.html :P
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#13
'k zal het volgende week eens testen, ik draag een koperen armband dus dan zien we wel of hij groen wordt. :grin:

En het lijkt me sterk dat een dealer een klein deel van de pep rood zou kleuren en de rest niet, dat lijkt me nou niet bepaald aanlokkelijk. Zal wel een reden voor zijn.
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#14
W.F.L. zei:
'k zal het volgende week eens testen, ik draag een koperen armband dus dan zien we wel of hij groen wordt. :grin:

En het lijkt me sterk dat een dealer een klein deel van de pep rood zou kleuren en de rest niet, dat lijkt me nou niet bepaald aanlokkelijk. Zal wel een reden voor zijn.
Klik om te vergroten...

Welk deel van 'productieproces' begrijp je niet? =p
M
MrHenryLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik ken iemand die weleens in een speed lab gewerkt heeft en die zei dat pep in een van de laatste stadia knalrood is.... Waarom heb ik geen idee van... Weet niet hoe het gemaakt wordt...
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#16
TeKNoZem zei:
Welk deel van 'productieproces' begrijp je niet? =p
Klik om te vergroten...

Dat was een reactie op de post van Leppeh: "Het lijkt me eerder een dealer die dacht dat zijn klanten rode speed toch iets aantrekkelijker zouden vinden..."
p
peppieLid
01-01-2024, 00:00
#17
Pep hoort gewoon altijd goed te zijn, of het nu rood/groen/blauw of van mijn part zwart is :angry:
Feit is dat er de laatste tijd alleen maar rommel is, en dealers er dan bv maar zgn appeltjes speed of rode/roze/groene van maken omdat er nog altijd figuren zijn die er intrappen :)
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#18
peppie zei:
Pep hoort gewoon altijd goed te zijn, of het nu rood/groen/blauw of van mijn part zwart is :angry:
Feit is dat er de laatste tijd alleen maar rommel is, en dealers er dan bv maar zgn appeltjes speed of rode/roze/groene van maken omdat er nog altijd figuren zijn die er intrappen :)
Klik om te vergroten...

Laatste tijd alleen maar rommel is onzin.
Ik kocht laatst speed, nog goedkoop ook, verkoper teste nooit, maar hij dacht dat het ongeveer 35% zou zijn. Ik testen, bleek het 67% te zijn :grin:
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#19
peppie zei:
Pep hoort gewoon altijd goed te zijn, of het nu rood/groen/blauw of van mijn part zwart is :angry:
Feit is dat er de laatste tijd alleen maar rommel is, en dealers er dan bv maar zgn appeltjes speed of rode/roze/groene van maken omdat er nog altijd figuren zijn die er intrappen :)
Klik om te vergroten...

Zoals Wacky ben ik het hier absoluut niet mee eens. Dat jij alleen crap kan regelen zegt niks over de gemiddelde 'puurheid' van speed over het hele land gezien.
p
peppieLid
01-01-2024, 00:00
#20
TeKNoZem zei:
Zoals Wacky ben ik het hier absoluut niet mee eens. Dat jij alleen crap kan regelen zegt niks over de gemiddelde 'puurheid' van speed over het hele land gezien.
Klik om te vergroten...

Oke er zijn een aantal zaken die het moeilijker maken : 1) de regio waar je woont, in de regio overijssel is niet veel te vinden, ten zij je elk weekeinde in het uitgaans leven zit.
Daar komen we op punt 2 : als je wat ouder bent zit je niet meer el weekeinde in het uitgaans leven, dus tussen de dealertjes.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."