#1
Woensdag begonnen en even geleden gestopt met bijsnuiven, niet geslapen. Een uurtje geleden een jointje gerookt. Een diepe zucht, hmmm voel me heerlijk
Mijn pep heeft kwaliteit, onderschat mij nietOom Klaas zei:Lekker met z'n tweetjes caffeine snuiven![]()
Winehouse zei:Achja, een overdosis cafeïne heeft wel een speedo-achtig effect.
Volgin zei:Works for me, maar aan de pep-brakheid ontkom je nooit. Helaas..
pbwebmaster zei:Ik vind het zo ernstig eigenlijk
dat je van jezelf weet dat je zooo hard slaap nodig hebt, maar zelfs na 2 nachten lijkt het onmogelijk.
Ik heb dit echt heel sterk.
Daarom echt niet te vaak![]()
Is nergens niet een beetje overdreven? Ook niet de dagen erna wat minder energie om dingen te ondernemen?Chris Pontius zei:Volgin zei:Works for me, maar aan de pep-brakheid ontkom je nooit. Helaas..
Jawel...
Als ik maar 1 nacht door ga heb ik nergens last van.
Petrovic zei:Is nergens niet een beetje overdreven? Ook niet de dagen erna wat minder energie om dingen te ondernemen?Chris Pontius zei:Volgin zei:Works for me, maar aan de pep-brakheid ontkom je nooit. Helaas..
Jawel...
Als ik maar 1 nacht door ga heb ik nergens last van.
Petrovic zei:Ik ben de dagen erna echt een zombie, en zoveel gebruik ik niet eens. Als ik die positieve nasleep van jou had zou mijn ferquentie wel wat hoger liggen. :P Zie je niet bij veel mensen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."