Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsde volgende dag..

de volgende dag..

37 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#1
Achja, een overdosis cafeïne heeft wel een speedo-achtig effect.
D
DonJonLid
01-01-2024, 00:00
#2
hoe voelen jullie je de volgende dag na een goed avondje peppen of sos?
ik heb meestal dat ik me kaken en tong nog steeds niet stil kan houden en voel me echt kapot. het voelt gewoon alsof je de avond van te voren veel meer engerie hebt verbruikt dan dat je lichaam eigelijk kan, daar komt het ook op neer

plus ik heb nooit honger ik kan gerust een hele dag of 2 dagen niks eten als ik flink heb gebruikt, die behoefte is er dan gewoon niet
iemand nog andere rare symptonen de volgende dag:P
L
LiesetteLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik niet ....
na een nachtje niks doen voel ik mij ook kut.
en eten doe ik ook gewoon voor de pep

:hearteyes:
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#4
Als je "normaal" gegeten en geslapen heb, voel ik mij redelijk OK
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#5
DonJon zei:
plus ik heb nooit honger ik kan gerust een hele dag of 2 dagen niks eten als ik flink heb gebruikt, die behoefte is er dan gewoon niet
Klik om te vergroten...

Als je 1/2 dagen niets eet is het inderdaad een aanslag op je lichaam, probeer hoe dan ook wat naar binnen te proppen.
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#6
Genoeg spul wat redelijk weg te krijgen is inderdaad.
Niet absurd gebruiken helpt ook,dat je kaken en tong tekeer gaan klinkt echt als veel nemen.
Ik heb dat bijna nooit,laat staan de volgende dag.. (behalve mdma heb ik dat)
D
DonJonLid
01-01-2024, 00:00
#7
hmm oke

ja ik had laatst dan verdeeld over de dag 2 gram weg gewerkt en toen had k smorgens alleen ontbeten ik had savonds toen we naar de mac gingen helemaal geen honger, had alleen ene grote cola op:P
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
DonJon zei:
hmm oke

ja ik had laatst dan verdeeld over de dag 2 gram weg gewerkt en toen had k smorgens alleen ontbeten ik had savonds toen we naar de mac gingen helemaal geen honger, had alleen ene grote cola op:P
Klik om te vergroten...
Ja na 2 gram cafeïne hoef ik meestal ook geen eten meer.
J
Junk DeluxeLid
01-01-2024, 00:00
#9
knolselderij zei:
je vettig voelen telt dat ook als rare symptomen?
Klik om te vergroten...
jup :tongueout:
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#10
DonJon zei:
hmm oke

ja ik had laatst dan verdeeld over de dag 2 gram weg gewerkt en toen had k smorgens alleen ontbeten ik had savonds toen we naar de mac gingen helemaal geen honger, had alleen ene grote cola op:P
Klik om te vergroten...

Schat hoe oud ben jij ?
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#11
je vettig voelen telt dat ook als rare symptomen?
D
DonJonLid
01-01-2024, 00:00
#12
Winehouse zei:
DonJon zei:
hmm oke

ja ik had laatst dan verdeeld over de dag 2 gram weg gewerkt en toen had k smorgens alleen ontbeten ik had savonds toen we naar de mac gingen helemaal geen honger, had alleen ene grote cola op:P
Klik om te vergroten...

Schat hoe oud ben jij ?
Klik om te vergroten...

17
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Dan zijn jullie even oud. Match made in fuckin' heaven!
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#14
Lekker met z'n tweetjes caffeine snuiven :rock:
F
FidgeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Helemaal nergens last van. Maar goed, ik heb dan ook pas een week ervaring.

Wel las ik iets over pijn in/op de borst, veroorzaakt door het aan of ontspannen van de tussenribspieren dan wel borstspieren, ik heb mijn ribben recentelijk gekneusd en en dat maakt het extra pijnlijk, dat zal niet zolang meer duren hoop ik:)
p
pbwebmasterLid
01-01-2024, 00:00
#16
Vandaag valt het wel mee bij mij gelukkig :grin:

maarja, wat wil je nog meer met dit weer?

Alleen soms als ik opsta beetje vaag gevoel :tongueout: maar nog niet echt kut,

zal ongetwijfeld morgen komen... :grin:
F
FidgeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Woensdag begonnen en even geleden gestopt met bijsnuiven, niet geslapen. Een uurtje geleden een jointje gerookt. Een diepe zucht, hmmm voel me heerlijk
p
pbwebmasterLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik vind het zo ernstig eigenlijk:tongueout:

dat je van jezelf weet dat je zooo hard slaap nodig hebt, maar zelfs na 2 nachten lijkt het onmogelijk.
Ik heb dit echt heel sterk.

Daarom echt niet te vaak :openmouth:

(bovendien, ik vind meer dan 2 nachten wakker ook eigenlijk niet te doen)
c
clockcableLid
01-01-2024, 00:00
#19
Mijn enige ervaring was deze vrijdag, dat begon met eerst wat alcohol, toen een halve xtc en daarna ongeveer een halve gram pep.
Ik heb de hele dag doorgehaald en ben om10 uur 's avond gaan slapen na een douche en een Goedemorgen! (fruitdrink). En ik heb me al die tijd gewoon lekker gevoeld, geen kater oid.
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#20
Oom Klaas zei:
Lekker met z'n tweetjes caffeine snuiven :rock:
Klik om te vergroten...
Mijn pep heeft kwaliteit, onderschat mij niet :openmouth:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."