#1
Achja, een overdosis cafeïne heeft wel een speedo-achtig effect.
DonJon zei:plus ik heb nooit honger ik kan gerust een hele dag of 2 dagen niks eten als ik flink heb gebruikt, die behoefte is er dan gewoon niet
Ja na 2 gram cafeïne hoef ik meestal ook geen eten meer.DonJon zei:hmm oke
ja ik had laatst dan verdeeld over de dag 2 gram weg gewerkt en toen had k smorgens alleen ontbeten ik had savonds toen we naar de mac gingen helemaal geen honger, had alleen ene grote cola op:P
jupknolselderij zei:je vettig voelen telt dat ook als rare symptomen?
DonJon zei:hmm oke
ja ik had laatst dan verdeeld over de dag 2 gram weg gewerkt en toen had k smorgens alleen ontbeten ik had savonds toen we naar de mac gingen helemaal geen honger, had alleen ene grote cola op:P
Winehouse zei:DonJon zei:hmm oke
ja ik had laatst dan verdeeld over de dag 2 gram weg gewerkt en toen had k smorgens alleen ontbeten ik had savonds toen we naar de mac gingen helemaal geen honger, had alleen ene grote cola op:P
Schat hoe oud ben jij ?

Mijn pep heeft kwaliteit, onderschat mij nietOom Klaas zei:Lekker met z'n tweetjes caffeine snuiven![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."