#1
Achja, een overdosis cafeïne heeft wel een speedo-achtig effect.
Mijn pep heeft kwaliteit, onderschat mij nietOom Klaas zei:Lekker met z'n tweetjes caffeine snuiven![]()
Winehouse zei:Achja, een overdosis cafeïne heeft wel een speedo-achtig effect.
Volgin zei:Works for me, maar aan de pep-brakheid ontkom je nooit. Helaas..
pbwebmaster zei:Ik vind het zo ernstig eigenlijk
dat je van jezelf weet dat je zooo hard slaap nodig hebt, maar zelfs na 2 nachten lijkt het onmogelijk.
Ik heb dit echt heel sterk.
Daarom echt niet te vaak![]()
Is nergens niet een beetje overdreven? Ook niet de dagen erna wat minder energie om dingen te ondernemen?Chris Pontius zei:Volgin zei:Works for me, maar aan de pep-brakheid ontkom je nooit. Helaas..
Jawel...
Als ik maar 1 nacht door ga heb ik nergens last van.
Petrovic zei:Is nergens niet een beetje overdreven? Ook niet de dagen erna wat minder energie om dingen te ondernemen?Chris Pontius zei:Volgin zei:Works for me, maar aan de pep-brakheid ontkom je nooit. Helaas..
Jawel...
Als ik maar 1 nacht door ga heb ik nergens last van.
Petrovic zei:Ik ben de dagen erna echt een zombie, en zoveel gebruik ik niet eens. Als ik die positieve nasleep van jou had zou mijn ferquentie wel wat hoger liggen. :P Zie je niet bij veel mensen.
knolselderij zei:je vettig voelen telt dat ook als rare symptomen?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."