Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsde volgende dag..

de volgende dag..

37 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#1
Achja, een overdosis cafeïne heeft wel een speedo-achtig effect.
c
clockcableLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mijn enige ervaring was deze vrijdag, dat begon met eerst wat alcohol, toen een halve xtc en daarna ongeveer een halve gram pep.
Ik heb de hele dag doorgehaald en ben om10 uur 's avond gaan slapen na een douche en een Goedemorgen! (fruitdrink). En ik heb me al die tijd gewoon lekker gevoeld, geen kater oid.
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#3
Oom Klaas zei:
Lekker met z'n tweetjes caffeine snuiven :rock:
Klik om te vergroten...
Mijn pep heeft kwaliteit, onderschat mij niet :openmouth:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dan zit 't wel goed.

Ik had een kan koffie in een pakje, met wat pep erbij.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Winehouse zei:
Achja, een overdosis cafeïne heeft wel een speedo-achtig effect.
Klik om te vergroten...

Dan snuif je wel troep, caffeine is zenuwachtig/opgefokt/tweaken, speed is euforisch, strakheid en gedachtenstromen maar op een aangename manier. :hearteyes:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#6
Volgin zei:
Works for me, maar aan de pep-brakheid ontkom je nooit. Helaas..
Klik om te vergroten...

Jawel...

Als ik maar 1 nacht door ga heb ik nergens last van.
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#7
Deze man spreekt de waarheid.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik gebruik er dan meestal alcohol bij .... het resultaat laat zich raden!
De dag erna voel ik me een groot wrak
V
VolginLid
01-01-2024, 00:00
#9
pbwebmaster zei:
Ik vind het zo ernstig eigenlijk:tongueout:

dat je van jezelf weet dat je zooo hard slaap nodig hebt, maar zelfs na 2 nachten lijkt het onmogelijk.
Ik heb dit echt heel sterk.

Daarom echt niet te vaak :openmouth:
Klik om te vergroten...

Same here, pep sloopt mij écht hard, gebruik het daarom ook alleen als het écht "nodig" is.
Maar om eerlijk te zijn is het denk ik niet eens zo zeer de pep zelf, meer het feit dat je keihard bezig bent met van alles en nog wat, en ondertussen niets eet en niet slaapt. Dat zijn 2 dingen die je lichaam toch best hard nodig hebben, die je dan alletwee (voor vrij lange tijd) niet krijgt.
Wat ik doe om de brakheid zoveel mogelijk in te perken:
1. Als de feestnacht voorbij is, is het snuiven/slikken voor mij ook voorbij (ik heb vrienden die nog de hele dag doorsnuiven, mij niet gezien!)
2. ETEN! maakt niet uit wat, alles is goed. Met een slok drinken erbij krijg je zo'n beetje alles wel door je strot. (Natuurlijk hebben gezonde dingen de voorkeur, maar ik ben meestal blij als ik überhaupt iets kan eten)
3. Blowen. Helpt voor de honger, en bij het indutten 's avonds.

Works for me, maar aan de pep-brakheid ontkom je nooit. Helaas..
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#10
je bent zo brak als je je zelf laat voelen,
als jij probeert te slapen maar het lukt niet dan voel je je kut
als je de hele tijd denkt dat je je kut voelt dan voel je je kut
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#11
Chris Pontius zei:
Volgin zei:
Works for me, maar aan de pep-brakheid ontkom je nooit. Helaas..
Klik om te vergroten...

Jawel...

Als ik maar 1 nacht door ga heb ik nergens last van.
Klik om te vergroten...
Is nergens niet een beetje overdreven? Ook niet de dagen erna wat minder energie om dingen te ondernemen?
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#12
Petrovic zei:
Chris Pontius zei:
Volgin zei:
Works for me, maar aan de pep-brakheid ontkom je nooit. Helaas..
Klik om te vergroten...

Jawel...

Als ik maar 1 nacht door ga heb ik nergens last van.
Klik om te vergroten...
Is nergens niet een beetje overdreven? Ook niet de dagen erna wat minder energie om dingen te ondernemen?
Klik om te vergroten...

Bij 1 nacht door heb ik zelfs het idee de eerste paar dagen wat fitter te zijn dan normaal.
Ik zal het mezelf wel aanpraten maar ik kan in ieder geval niet zeggen dat ik ergens last van heb.
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik ben de dagen erna echt een zombie, en zoveel gebruik ik niet eens. Als ik die positieve nasleep van jou had zou mijn ferquentie wel wat hoger liggen. :P Zie je niet bij veel mensen.
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ja ik heb gelukkig geen last van niet kunnen eten.

Alleen vervelend van gehydrateerd blijven want je loopt echt heel de avond alles er uit te zeiken.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#15
Petrovic zei:
Ik ben de dagen erna echt een zombie, en zoveel gebruik ik niet eens. Als ik die positieve nasleep van jou had zou mijn ferquentie wel wat hoger liggen. :P Zie je niet bij veel mensen.
Klik om te vergroten...

Meestal heb ik een periode dat ik veel gebruik, maar dan komt de tolerantie weer om te hoek kijken en blijf ik er weer een periode van af, of doe wat rustiger aan. :)
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#16
*Quoteert Chris pontius* ik mag wel meer als 3 citaten in een ander citaat hebben, jullie gunnen het me gewoon niet :openmouth:

Dat hoeft geen placebo te zijn vind ik, ik voel me ook altijd wekenlang supergoed als ik nog eens een keertje MDMA heb genomen, echt de volgende dag gelukkig opstaan met een smile en dat terwijl die drug je serotonine opmaakt...

Maar anyway speed, ik ga altijd toch wel een uurtje tot een uurtje of twee slapen en gewoon blijven drinken en keertje goed eten... Et voila je hebt zoals chris geen kater

Het is gewoon een stofje waar je even bij moet stil staan ookal gaat alles zo snel :tearsofjoy:.

Ik vind het niet meer als logisch dat je een kater hebt als je bv meer dan twee dagen wakker bent.
m
mellowWwLid
01-01-2024, 00:00
#17
Hier hetzelfde als Chris :) .
Meestal als ik een nachtje doorhaal dan 'wacht' ik op de dinsdagdip omdat ik het voor mezelf haast onmogelijk houd dat ik er ECHT niets nadeligs van ondervind. Maar zelfs de dinsdag is dan een dag als alle andere...

Nu moet ik wel zeggen dat ik er ook niet als een gek bij ga zuipen en wat ik ook eet, dat dat ook gezond is. En dan bedoel ik geen hele borden vol, maar juist goed verspreid over de nacht / dag een beetje. Banaan in yoghurt bijv, zoete siroop er bij in, reken maar dat je dat wel weg krijgt, zelfs met goeie pep op.

Grtz Mellow
V
VolginLid
01-01-2024, 00:00
#18
Tuurlijk zal het per persoon verschillen, maar zelfs al haal ik een nachtje door op niks (als ik bijvoorbeeld 's nachts werk o.i.d.) merk ik daar de volgende dag écht wel wat van, laat staan met pep op.
Moet zeggen dat ik het moeilijk te geloven vind dat iemand hier niets van voelt, toch ga ik er ook niet van uit dat je hierover gaat zitten liegen op een forum, dus zou ik zeggen prijs jezelf gelukkig! :P
n
nieneinaoLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik voel me de dag na pep gewoon normaal, alleen als ik net wakker wordt zie ik van alles een beetje bewegen, maar dat zal wel kloppen.
O
OnderDeEikLid
01-01-2024, 00:00
#20
knolselderij zei:
je vettig voelen telt dat ook als rare symptomen?
Klik om te vergroten...

Bwuh, das inderdaad wel gaar dan... Maargoed, een frisse douche is dan wel weer lekker.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."