Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hmm oke ja ik had laatst dan verdeeld over de dag 2 gram weg gewerkt en toen had k smorgens alleen ontbeten ik had savonds toen we naar de mac gingen helemaal geen honger, had alleen ene grote cola op:P"
"ik had laatst ook dat ik mijn pep echt goed had laten drogen en deed het toen in het zakje toen ik het wilde gaan gebruiken ik denk 3 uur later ofzo toen was hij weer helemaal nat maar zo'n zakje (zegmaar zelfde als waar je wiet in stopt) dat is toch gewoon luchtdicht of heeft dat er niets mee temaken het was iig weer helemaal papperig"
"Winehouse zei: DonJon zei: hmm oke ja ik had laatst dan verdeeld over de dag 2 gram weg gewerkt en toen had k smorgens alleen ontbeten ik had savonds toen we naar de mac gingen helemaal geen honger, had alleen ene grote cola op:P Klik om te vergroten... Schat hoe oud ben jij ? Klik om te vergroten... 17"
"hoe voelen jullie je de volgende dag na een goed avondje peppen of sos? ik heb meestal dat ik me kaken en tong nog steeds niet stil kan houden en voel me echt kapot. het voelt gewoon alsof je de avond van te voren veel meer engerie hebt verbruikt dan dat je lichaam eigelijk kan, daar komt het ook op neer plus ik heb nooit honger ik kan gerust een hele dag of 2 dagen niks eten als ik flink heb gebruikt, die behoefte is er dan gewoon niet iemand nog andere rare symptonen de volgende dag:P"
"een maat van mij is dus ook een keer opgepakt hij stond buiten en deed alsof hij aan het pissen was en pakte dus zijn sleutels en zn ponypak toen stond de politie ineens naast hem. hij heeft een boete gehad van 180 euro en een taakstraf hij was toen wel 23 en hij had op dat moment 2 gram sos bij zich."
"nieneinao zei: Hmmm btw Als jullie niet zien wanneer iemand speed of coke heeft gebruikt zijn jullie wel erg slecht al mogen jullie concluderen dat jullie zo wijs zijn of whatever maar speed is te zien aan de strakke oogjes en coke aan de mooie glanzende oogjes en afentoe een beetje strak ligt er een beetje aan.. en als jullie me nou proberen te overtuigen dat het niet zo is zijn jullie de niet kenners en ik niet fijne use days nog Klik om te vergroten... precies als ik sos op heb dan heb ik juist ook de volgende dag nog zo'n glazige glans over mn ogen hangen:P en bij pep heb ik volgende dag dat ik nog steeds met mn kaken zit te bewegen en met mn tong constant over mn lippen wrijf:P maar zoals word gezegd gebruikers zien het meteen wanneer iemand iets op heeft, sommige vrienden van mij zien het niet als ik iets op heb en laatst bij een feesje werd k al raar aangekeken van 20 meter afstand:P"
"coke verschilt zeer zeker van speed sos vind ik dan ook veel beter om te nemen je slaapt beter je voelt je beter alleen duurt het iets minder lang maarja als het langer zou duren zou je waarschijnlijk ook minder goed slapen denk ik"
"W.F.L. zei: DonJon zei: je voelt je beter Klik om te vergroten... Dat is subjectief natuurlijk. Van sos voel ik me eigenlijk vooral onverschillig/gevoelloos en als ik erbij ga drinken word ik gewoon arrogant. Dat kan prettig zijn, maar ik voel me toch beter als ik speed op heb hoor. Klik om te vergroten... nou bij pep ben ik wel gewoon helemaal van de kaart maar sos geeft je dat gevoel dat je de hele wereld aan kan bij mij, dat heb k niet bij pep. daarom ben ik meer liefhebber van sos en volgensmij is sos ook veel minder een aanslag op je lichaam dan pep"
"zou het niet komen doordat na al die jaren gebruiken je lichaam er aan is gaan wennen dat je je daarom nu soms zo slecht voelt? ik weet niet of dit kan maar hier dacht ik het eerste aan dat je je nu gewoon kut voelt omdat je lichaam geen drugs meer krijgt, klinkt trouwens wel beetje als een verslaving"