#1
Immo zei:Ik kan me niet voorstellen dat er iemand glas in zou doen.
Angramar Temenos zei:Plus, je weet nooit zeker of je dealer het heeft versneden he, de dealer haalt het ook weer van een dealer..
Carlitos zei:Interpolispep..
atbboy zei:Waar woon je ik kom het wel ophalen! Niet weggooien A.U.B. ik kom het wel ophalen dan!!
Flameon zei:atbboy zei:Waar woon je ik kom het wel ophalen! Niet weggooien A.U.B. ik kom het wel ophalen dan!!
Wat moet deze noodkreet voorstellen?????
Flameon zei:atbboy zei:Waar woon je ik kom het wel ophalen! Niet weggooien A.U.B. ik kom het wel ophalen dan!!
Wat moet deze noodkreet voorstellen?????

Flameon zei:atbboy zei:Waar woon je ik kom het wel ophalen! Niet weggooien A.U.B. ik kom het wel ophalen dan!!
Wat moet deze noodkreet voorstellen?????
Carlitos zei:Flameon zei:atbboy zei:Waar woon je ik kom het wel ophalen! Niet weggooien A.U.B. ik kom het wel ophalen dan!!
Wat moet deze noodkreet voorstellen?????
Glas in nood
counterstrikert zei:Ik heb het gezuiverd door te filteren met heet water en katoenen lappen en 2 koffie filters. Daarna laten drogen op de schaal van mijn magnetron, die schaal heb ik weer op een pannetje gezet waar water in zat wat ik onder een laag pitje heb gezet zodat het wat sneller droogde. Het was na een paar uur al droog en het resultaat was pep die naar wasmiddel rook. Geweldig systeem als de geur van pep zo vies vind..
In elk geval ga ik bij die koekwouzen dus geen gram meer halen, de dealer die ik daarvoor altijd had die neemt zijn tel niet meer op waarschijnlijk is die dus opgepakt.
Ik kan nu niet aan pep komen, of ik moet als een junk achter het station gaan staan wachten en af en toe eens onder mijn neus vegen ofzo. Dit leek mij het beste moment om er voorlopig eens een punt achter te zetten. Ik heb het nu een half jaar gebruik dagelijks en het ging van kwader naar erger, ik kreeg de laatste week ook last van spierpijn in mijn schouders vooral daarom ga ik er ff mee kappen het zal moeilijk worden en veel slapen wat al echt kut is met dit warme weer maargoed ik zal er ooit aan moeten geloven en hoe eerder hoe makkelijker hoe langer ik er mee zou wachten des te moeilijker het zal worden.
Ik heb nu 24 uur niets gesnoven en mijn doppen zijn nog steeds zo groot als punaises. Vanmiddag heb ik wel heel wanhopig nog eens wat bier door die filter gegooid en wat er uit kwam opgedronken en daar zat nog wel pep in merkte ik.
Ik heb er eigenlijk wel zijn in om extreem te gaan dromen, misschien dat ik me nu beter kan trainen om lucide te gaan dromen. Ik heb al wel in het begin van mijn verslaving gemerkt toen ik het nog eens enkele dagen kom laten liggen dat ik heel extreem en bizar droom, na ff zoeken hier kwam ik er achter dat dit normaal is ook logisch eigenlijk want je slaap dieper als dopamine even niet aanwezig is tijdens de slaap.

atbboy zei:Waar woon je ik kom het wel ophalen! Niet weggooien A.U.B. ik kom het wel ophalen dan!!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."