Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGlas in m'n pep hoe zuiveren?

Glas in m'n pep hoe zuiveren?

43 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Oom Klaas zei:
of 't waren stukjes meth :openmouth:
Klik om te vergroten...

Dat had hij wel gemerkt :wink:
k
kunlanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik stel voor dat je even gaat minderen met gebruik, je verhaal klinkt behoorlijk paranoïde.

Het aantal keren dat goeie S door sealtjes is heengevreten bij mij kan ik al niet meer tellen, en de kans dat iemand de moeite zou doen glas er door te malen is vrij nihil gezien er wel duizenden betere trieste versnijdingsmiddelen verkrijgbaar zijn.

Breng het binnen in een testcentra en aanschouw hoe overmatig gebruik met je kan sollen.

Grzz :wink:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Immo zei:
Ik kan me niet voorstellen dat er iemand glas in zou doen.
Klik om te vergroten...

Nee, in feite natuurlijk niet. Want erg goed voor de klandizie is het natuurlijk niet.
I
IrezzLid
01-01-2024, 00:00
#4
Glas...? In pep...? *rent naar de vriezer*
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#5
Via mijn werk ken ik wel iemand die ooit drugs heeft versneden met glassplinters, mdma was dat toen als ik me niet vergis. Die man is aangeklacht en die heb ik toen ook een paar keer een bezoek gebracht in de gevangenis wegens drugsbezicht en mishandeling. Maar goed laat je drugs testen topic starter, voor je iemand de schuld geeft
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#6
Plus, je weet nooit zeker of je dealer het heeft versneden he, de dealer haalt het ook weer van een dealer..
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#7
Angramar Temenos zei:
Plus, je weet nooit zeker of je dealer het heeft versneden he, de dealer haalt het ook weer van een dealer..
Klik om te vergroten...

Daarom. Helaas is niet iedere dealer even fair, maar wees voorzichtig dat je iemand niet vals beschuldigd topicstarter. Op drugs zit geen garantie, risico van het kopen en gebruiken zou ik haast willen zeggen
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#8
Interpolispep..
i
it'smeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Gewoon weg smijten (zo duur is speed nou ook weer niet) en nieuwe dealer zoeken. Glas erin of mogelijk glas zou ik niet riskeren om door mijn neus te halen. Speed is al slecht genoeg :P
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Carlitos zei:
Interpolispep..
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy:
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Waar woon je ik kom het wel ophalen! Niet weggooien A.U.B. ik kom het wel ophalen dan!!
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#12
atbboy zei:
Waar woon je ik kom het wel ophalen! Niet weggooien A.U.B. ik kom het wel ophalen dan!!
Klik om te vergroten...

Wat moet deze noodkreet voorstellen?????
W
WackieLid
01-01-2024, 00:00
#13
Denk ook niet dat het glas is hoor. Gaatjes in een plastic zakje heb ik ook al eens gehad, was erg goede pep juist.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#14
Flameon zei:
atbboy zei:
Waar woon je ik kom het wel ophalen! Niet weggooien A.U.B. ik kom het wel ophalen dan!!
Klik om te vergroten...

Wat moet deze noodkreet voorstellen?????
Klik om te vergroten...

Poging tot grappig doen misschien ?
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Flameon zei:
atbboy zei:
Waar woon je ik kom het wel ophalen! Niet weggooien A.U.B. ik kom het wel ophalen dan!!
Klik om te vergroten...

Wat moet deze noodkreet voorstellen?????
Klik om te vergroten...

Junkie :rock:
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#16
Flameon zei:
atbboy zei:
Waar woon je ik kom het wel ophalen! Niet weggooien A.U.B. ik kom het wel ophalen dan!!
Klik om te vergroten...

Wat moet deze noodkreet voorstellen?????
Klik om te vergroten...

Glas in nood
M
MikeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Carlitos zei:
Flameon zei:
atbboy zei:
Waar woon je ik kom het wel ophalen! Niet weggooien A.U.B. ik kom het wel ophalen dan!!
Klik om te vergroten...

Wat moet deze noodkreet voorstellen?????
Klik om te vergroten...

Glas in nood
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy:
c
counterstrikertLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik heb het gezuiverd door te filteren met heet water en katoenen lappen en 2 koffie filters. Daarna laten drogen op de schaal van mijn magnetron, die schaal heb ik weer op een pannetje gezet waar water in zat wat ik onder een laag pitje heb gezet zodat het wat sneller droogde. Het was na een paar uur al droog en het resultaat was pep die naar wasmiddel rook. Geweldig systeem als de geur van pep zo vies vind..

In elk geval ga ik bij die koekwouzen dus geen gram meer halen, de dealer die ik daarvoor altijd had die neemt zijn tel niet meer op waarschijnlijk is die dus opgepakt.

Ik kan nu niet aan pep komen, of ik moet als een junk achter het station gaan staan wachten en af en toe eens onder mijn neus vegen ofzo. Dit leek mij het beste moment om er voorlopig eens een punt achter te zetten. Ik heb het nu een half jaar gebruik dagelijks en het ging van kwader naar erger, ik kreeg de laatste week ook last van spierpijn in mijn schouders vooral daarom ga ik er ff mee kappen het zal moeilijk worden en veel slapen wat al echt kut is met dit warme weer maargoed ik zal er ooit aan moeten geloven en hoe eerder hoe makkelijker hoe langer ik er mee zou wachten des te moeilijker het zal worden.

Ik heb nu 24 uur niets gesnoven en mijn doppen zijn nog steeds zo groot als punaises. Vanmiddag heb ik wel heel wanhopig nog eens wat bier door die filter gegooid en wat er uit kwam opgedronken en daar zat nog wel pep in merkte ik.

Ik heb er eigenlijk wel zijn in om extreem te gaan dromen, misschien dat ik me nu beter kan trainen om lucide te gaan dromen. Ik heb al wel in het begin van mijn verslaving gemerkt toen ik het nog eens enkele dagen kom laten liggen dat ik heel extreem en bizar droom, na ff zoeken hier kwam ik er achter dat dit normaal is ook logisch eigenlijk want je slaap dieper als dopamine even niet aanwezig is tijdens de slaap.
k
k00kLid
01-01-2024, 00:00
#19
counterstrikert zei:
Ik heb het gezuiverd door te filteren met heet water en katoenen lappen en 2 koffie filters. Daarna laten drogen op de schaal van mijn magnetron, die schaal heb ik weer op een pannetje gezet waar water in zat wat ik onder een laag pitje heb gezet zodat het wat sneller droogde. Het was na een paar uur al droog en het resultaat was pep die naar wasmiddel rook. Geweldig systeem als de geur van pep zo vies vind..

In elk geval ga ik bij die koekwouzen dus geen gram meer halen, de dealer die ik daarvoor altijd had die neemt zijn tel niet meer op waarschijnlijk is die dus opgepakt.

Ik kan nu niet aan pep komen, of ik moet als een junk achter het station gaan staan wachten en af en toe eens onder mijn neus vegen ofzo. Dit leek mij het beste moment om er voorlopig eens een punt achter te zetten. Ik heb het nu een half jaar gebruik dagelijks en het ging van kwader naar erger, ik kreeg de laatste week ook last van spierpijn in mijn schouders vooral daarom ga ik er ff mee kappen het zal moeilijk worden en veel slapen wat al echt kut is met dit warme weer maargoed ik zal er ooit aan moeten geloven en hoe eerder hoe makkelijker hoe langer ik er mee zou wachten des te moeilijker het zal worden.

Ik heb nu 24 uur niets gesnoven en mijn doppen zijn nog steeds zo groot als punaises. Vanmiddag heb ik wel heel wanhopig nog eens wat bier door die filter gegooid en wat er uit kwam opgedronken en daar zat nog wel pep in merkte ik.

Ik heb er eigenlijk wel zijn in om extreem te gaan dromen, misschien dat ik me nu beter kan trainen om lucide te gaan dromen. Ik heb al wel in het begin van mijn verslaving gemerkt toen ik het nog eens enkele dagen kom laten liggen dat ik heel extreem en bizar droom, na ff zoeken hier kwam ik er achter dat dit normaal is ook logisch eigenlijk want je slaap dieper als dopamine even niet aanwezig is tijdens de slaap.
Klik om te vergroten...

Dit is inderdaad het perfecte moment om een punt achter je pepp verslaving te zetten :) Ik wens je in iedergeval heel veel succes! :grin: :wave:
i
it'smeLid
01-01-2024, 00:00
#20
atbboy zei:
Waar woon je ik kom het wel ophalen! Niet weggooien A.U.B. ik kom het wel ophalen dan!!
Klik om te vergroten...

Kansloos............de held van 16 met zijn gigantisch "ge-expirementeer" gedrag. Geld op aan de coke, dan maar gratis speed ophalen waar eventueel glas in kan zitten :tearsofjoy:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."