Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGlas in m'n pep hoe zuiveren?

Glas in m'n pep hoe zuiveren?

43 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dat is eigenlijk écht ziek.

Ik snap mensen soms niet :angry:
c
counterstrikertLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb pep waar glas in zit, ik ben er achter gekomen omdat het zakje waar de 10 gram in zat gaatjes begon te krijgen.. Er zielige gast die dit gedaan heeft, daar ben ik ook zeker nog niet klaar mee.

2 vragen.

Wat gebeurt er in je lichaam met hele kleine flintertjes glas? Ik zou haast zeggen dat het onmogelijk grotere stukjes zijn geweest als suiker korrels maar dat weet ik niet zeker ook zijn het naald vormige flinters van misschien wel tl buis. Ik zie die mensen er ook toe instaat dat witte goedje wat ook een glas soort blijkt te zijn er bij te gooien. Ik heb voornamelijk gesnoven maar ik slik regelmatig wel wat slijm weg waar die shit dus ook tussen kan zitten. Ik heb last van veel zweten bij weinig inspanning en al een paar dagen last van mn maag of darmen gedurende 1 uur hetzelfde moment van de dag rond een uur of 18:00~19:00 dus ben benieuwd vandaag.

Wat ik gisteren gedaan had met een beetje pep is in een koffiefilter gesmeerd, daar nog filter onder en een zok om een glas heen en daar wat heet water door laten druppen. dat vocht vervolgens met wat melk naar binnen gewerkt.

Hoe moet ik mn pep volgens jullie zuiveren? Ik lees hier wat van een aceton extractie, maar de cafeïne zal me nu even een ruk wezen ik heb 10gram pep die erg goed is maar wel met glas er in. Moet ik naar een dokter toe ofzo want ik weet niet wat er gebeurd met dat glas maar het lijkt me dat dat heel heel heel langzaam van wondje naar wondje naar buiten gewerkt wordt dus je lichaam heeft dus extra veel zorg nodig om te herstellen hiervan..? Iemand ervaring?

Ik heb geen idee hoeveel ik binnen heb gekregen ik denk een kleine 2 gram ofzo van de pep maar hoeveel glas daar bij zat..??
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#3
Anonieme tip bij de politie binnendoen en die dealer laten klissen.
Die dealer helemaal verrot slaan.
Hem drugs aanbieden met schadelijke stoffen in.

Andere speed gaan kopen en hetgene je nu hebt weggooien.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wat een klote dealer is dat ! :angry:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Beanhead zei:
Dat is eigenlijk écht ziek.

Ik snap mensen soms niet :angry:
Klik om te vergroten...

Ja, je moet er serieus gek voor zijn in je hoofd. Glas bij de pep doen...
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#6
Speed met glas HAHAHA
A
ArizonaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb 10gram pep die erg goed is maar wel met glas er in.
Klik om te vergroten...
Hmm dan heb je toch waardeloze pep, of vergis ik me nu :wink:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Breng het naar een testservice (is gratis) en laat het testen. Als er werkelijk glas in zit zal daar een landelijke melding van gemaakt worden.

En als het zo is en je hebt nu glas binnen dan denk ik niet dat er iets ernstigs aan de hand is. Glas ter grootte van een suiker korrel zal je ingewanden niet beschadigen. In je maag en darmen zit een beschermend laagje wat ervoor zorgt dat kleine beschadigingen van bijvoorbeeld stukjes van je eten gewoon weer keurig genezen. En in je lichaam genees alles 10 x zo snel als buiten je lichaam.

[youtube]-BweenvCfC4[/youtube]
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#9
Andrew zei:
Speed met glas HAHAHA
Klik om te vergroten...

Ik zie er de humor niet van in.. :confused:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Pep lost op in water, glas niet. Simpele test of er glas in zit.
A
ArizonaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Sublimo zei:
Ja, je moet er serieus gek voor zijn in je hoofd. Glas bij de pep doen...
Klik om te vergroten...
Idd je bent echt ziek als je dt doet, waarom zou je anders pep met glassplinters mengen :confused:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
En je bent een waardeloze stamper. Glas kun je tot poeder vermalen.

Maar ik denk niet dat het glas is, misschien is het zout of suiker om het meer gewicht te geven. Zout is ook een hard en scherp kristal dat gaatjes maakt in plastic. Los het op en kijk of er splinters in zitten.

Zo moeilijk is dat toch niet?
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#13
denk eerder dat het door de chemicalien komt dat er gaatjes in je zakje zitten...
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#14
Drientje zei:
En je bent een waardeloze stamper. Glas kun je tot poeder vermalen.

Maar ik denk niet dat het glas is, misschien is het zout of suiker om het meer gewicht te geven. Zout is ook een hard en scherp kristal dat gaatjes maakt in plastic. Los het op en kijk of er splinters in zitten.

Zo moeilijk is dat toch niet?
Klik om te vergroten...

Wat ik gisteren gedaan had met een beetje pep is in een koffiefilter gesmeerd, daar nog filter onder en een zok om een glas heen en daar wat heet water door laten druppen. dat vocht vervolgens met wat melk naar binnen gewerkt.
Klik om te vergroten...

Hij heeft het al door een koffiefilter gedaan, dus in feite zou hij het toch al moeten gezien hebben ?
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#15
Weg ermee glas mot je nie hebbe
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#16
Marla Singer zei:
denk eerder dat het door de chemicalien komt dat er gaatjes in je zakje zitten...
Klik om te vergroten...

Welke specifiek dan ? Want amfetamine is toch niet zo agressief ?
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Sublimo zei:
Marla Singer zei:
denk eerder dat het door de chemicalien komt dat er gaatjes in je zakje zitten...
Klik om te vergroten...

Welke specifiek dan ? Want amfetamine is toch niet zo agressief ?
Klik om te vergroten...
Als het gewassen is met Aceton en niet goed verdampt dan kan de Aceton je zakje opeten.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#18
Drientje zei:
Sublimo zei:
Marla Singer zei:
denk eerder dat het door de chemicalien komt dat er gaatjes in je zakje zitten...
Klik om te vergroten...

Welke specifiek dan ? Want amfetamine is toch niet zo agressief ?
Klik om te vergroten...
Als het gewassen is met Aceton en niet goed verdampt dan kan de Aceton je zakje opeten.
Klik om te vergroten...

Dankje :grin:

Dus dat zal het dan wel zijn. Want anders had hij al glas moeten zien liggen in zijn koffiefilter.
L
LiesetteLid
01-01-2024, 00:00
#19
bel misdaad anoniem en geef hem aan .... vertel dat hij een vuurwapen had en een kg glaspep.
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik kan me niet voorstellen dat er iemand glas in zou doen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."