#1
als ik speed op heb en ik ben 40+ uur wakker zie ik ook overal vliegjes als ik lang naar een stuk kijk
broodplank zei:als ik speed op heb en ik ben 40+ uur wakker zie ik ook overal vliegjes als ik lang naar een stuk kijk

geef mij die troep maar.fotsirk zei:Ik gebruik al een heel tijdje speed, en had hier nog nooit slechte ervaringen bij. Heb zelfs geen last van een slechte dag of niet kunnen eten.
Dit weekend heb'k ik eens speed van een andere dealer gebruikt (het zou dex geweest zijn).
De geur was wel veel sterker en de pijn een heel pak heviger.
De eerste nacht ging alles nog goed, maar de 2de nacht begon ik samen met m'n vriendin te hallucineren. Het begon vrij onschuldig met het vervormen van de kamer enzo, maar hoe later het werd hoe intenser de trip werd. Na deze nacht hebben we niks meer gebruikt, maar slapen ging nog niet.
Na een 60-tal uren wakker te zijn begonnen we weer te trippen. Dit vond ik raar omdat we al een 15 uur niks meer gesnoven hadden. De trip was zeer intens, en achteraf wist ik niet meer wat er gebeurd was. Ik had zelfs last van geheugenverlies, ik wist niet meer wie ik was, waar ik was en wie m'n vriendin was. Na ongeveer 5u begon m'n geheugen terug te komen.
Heeft er iemand toevallig nog iemand hier ervaringen mee?
We hebben ongeveer 5gr gebruikt, 3gr voor mij en 2gr voor haar.
Ketaboy zei:Ook wil ik dan nog wel eens op de meest bizarre momenten muziek horen wat dan eigenlijk gewoon de wasmachine of een andere random omgeving geluid.

nutsss zei:hallucinaties die je beschrijft ja die passen wel bij de dingen die je gaat ervaren als je te lang wakker bent. Misschien dat die speed inderdaad veel sterker was waardoor je jezelf veel meer uitput.
Bij mij begon het met gehoorshallucinaties (overal muziek) en een fase verder zag ik schimmen van mensen vanuit mn ooghoeken.
Dagelijks speedgebruik kan tot ernstigere vormen van hallucinaties leiden.
o-malle zei:nutsss zei:hallucinaties die je beschrijft ja die passen wel bij de dingen die je gaat ervaren als je te lang wakker bent. Misschien dat die speed inderdaad veel sterker was waardoor je jezelf veel meer uitput.
Bij mij begon het met gehoorshallucinaties (overal muziek) en een fase verder zag ik schimmen van mensen vanuit mn ooghoeken.
Dagelijks speedgebruik kan tot ernstigere vormen van hallucinaties leiden.
inderdaad, ik ondervind dit de laatste weken zelf. Na 2 jaar dagelijks speed te gebruiken ben ik ondertussen al gewend aan de kleine dingen. Ik zit op m'n kamer en hoor beneden m'n ouders praten over me, of ik wandel op straat en zie iedereen naar me kijken en over me roddelen. En dat terwijl niets van deze dingen echt gebeurd... Of in de dancing lijkt het of iedereen vormt een complot tegen me en wil me iets aandoen...
Aan deze kleine dingen ben ik al gewend. Maar wat ik erger vind is de paranoia die niet meer wil weggaan bij mij.
Ik zit bijvoorbeeld in de garage aan mijn brommer te sleutelen en constant naar de straat te kijken met het gevoel dat er iets of iemand gaat aankomen, of wandel over straat en kijk constant achterom of er niemand volgt. Ook heb ik vaak dat ik gewoon zonder reden stop met mijn brommer en soms tot 30 min. sta rond te kijken voor niets... Zelfs nu achter de pc heb ik sinds vorige week last van para, ik zit constant door de gordijntjes te kijken en loop de hele tijd door het huis om te voelen of de deuren nog goed vast zijn en om te zien of er nog geen auto stopt... En het ergste is dat ik dit gewoon niet kan laten, hoe hard ik het ook wil!
Dus wijze raad: bij beginnen paranoia, GA SLAPEN!
Jenthe
henkie84 zei:Wow, één nachtje doorgesnoven, afgelopen nacht. Alles beweegt, wordt zachtjes groter en kleiner als er naar kijk, er sjeezen witte dunne wolken door m'n kamer, vliegjes en puntjes knipperen overal.. poeh![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."