Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsspeed en hallucinaties

speed en hallucinaties

142 antwoorden
21 weergaven
18-5-2026
I
ILoveRCsLid
01-01-2024, 00:00
#1
als ik speed op heb en ik ben 40+ uur wakker zie ik ook overal vliegjes als ik lang naar een stuk kijk
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ga die zwans lappen! :openmouth:
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik let er eerlijk gezegd eigenlijk niet eens meer op. Heb nog wel vaak LSD flashbacks, maar stoor me er eigenlijk niet echt aan.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
broodplank zei:
als ik speed op heb en ik ben 40+ uur wakker zie ik ook overal vliegjes als ik lang naar een stuk kijk
Klik om te vergroten...

Oh ja dan ga je naar de wc en heb je in ineens bewegende tegels die krioelen van zwarte beestjes. Ik heb ook wel eens op een feestje een uur naar de muur zitten kijken omdat ik dacht dat ik de energie stromen zag, dat waren ook van die zwarte dingen... Jammer dat ik dat nu niet meer heb... vond het wel amusant...

X
D
Dr. TommyLid
01-01-2024, 00:00
#5
heb het gisteren weer eens gehad
zag echt schimmen door de kamer lopen en had het idee dat ik in een vreemd huis zat
komt echt door slaapgebrek
h
henkie84Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Wow, één nachtje doorgesnoven, afgelopen nacht. Alles beweegt, wordt zachtjes groter en kleiner als er naar kijk, er sjeezen witte dunne wolken door m'n kamer, vliegjes en puntjes knipperen overal.. poeh :beer:
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#7
die witte puntjes en vliegjes en die wolken zijn me zeer bekend.
echt leuk na zo'n nacht pep snuiven.
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Je kan ook gaan hallucineren omdat je gewoon te lang wakker bent, en je rust nodig hebt.
h
henkie84Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Hm zat vorige week aan drie dagen zonder ook maar iets geks, en nu ineens bam! :) Maar goed, het is allemaal welkom.
K
KNIFTIGEKARELTJELid
01-01-2024, 00:00
#10
Het is waarschijnlijk het lange wakker zijn , Tis algemeen bekend dat je na lange tijd wakker zijn kan gaan hallucineren. Zelf ervaren dat ik rare dingen zag en gesprekken kon volgen tussen mensen die niet eens bij me in de buurt waren en zelfs niet eens in de buurt konden zijn. Je hersens trekken het gewoon niet om zo lang wakker te zijn en gaan dan met je fucken lijkt me.
k
kwezelLid
01-01-2024, 00:00
#11
fotsirk zei:
Ik gebruik al een heel tijdje speed, en had hier nog nooit slechte ervaringen bij. Heb zelfs geen last van een slechte dag of niet kunnen eten.
Dit weekend heb'k ik eens speed van een andere dealer gebruikt (het zou dex geweest zijn).
De geur was wel veel sterker en de pijn een heel pak heviger.
De eerste nacht ging alles nog goed, maar de 2de nacht begon ik samen met m'n vriendin te hallucineren. Het begon vrij onschuldig met het vervormen van de kamer enzo, maar hoe later het werd hoe intenser de trip werd. Na deze nacht hebben we niks meer gebruikt, maar slapen ging nog niet.
Na een 60-tal uren wakker te zijn begonnen we weer te trippen. Dit vond ik raar omdat we al een 15 uur niks meer gesnoven hadden. De trip was zeer intens, en achteraf wist ik niet meer wat er gebeurd was. Ik had zelfs last van geheugenverlies, ik wist niet meer wie ik was, waar ik was en wie m'n vriendin was. Na ongeveer 5u begon m'n geheugen terug te komen.
Heeft er iemand toevallig nog iemand hier ervaringen mee?
We hebben ongeveer 5gr gebruikt, 3gr voor mij en 2gr voor haar.
Klik om te vergroten...
geef mij die troep maar.
K
KetaboyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Vanaf de 3e dag doorhalen krijg ik meestal last van redelijk sterke hallucinaties. Vooral het in het donker fietsen en echt constant struiken en dergelijke voor mensen en potentieel verkeer aanzien is erg frustrerend. Ook wil ik dan nog wel eens op de meest bizarre momenten muziek horen wat dan eigenlijk gewoon de wasmachine of een andere random omgeving geluid.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ketaboy zei:
Ook wil ik dan nog wel eens op de meest bizarre momenten muziek horen wat dan eigenlijk gewoon de wasmachine of een andere random omgeving geluid.
Klik om te vergroten...

Soooo irritant. Zit je in de auto, denkt continu dat er iemand achterin aan het praten is terwijl de achterbank leeg is, en als je telefoon ooit 1x gepiept heeft, dan zal ie niet meer stoppen...in je hoofd dan, continu je ringtone, en echt levensecht. Gekmakend en zooo lekker...

X
n
nummer4Lid
01-01-2024, 00:00
#14
kheb altijd dat t lijkt alsof ik inde verte of om t hoeke van een paaltje hekje schuurtje etc mense zie :rolleyes:
L
Lucy In The SkyLid
01-01-2024, 00:00
#15
ooooh speed lieve speed :hearteyes: waarom kan ik jou al 3 weken lang niet kopen?!
o
o-malleLid
01-01-2024, 00:00
#16
nutsss zei:
hallucinaties die je beschrijft ja die passen wel bij de dingen die je gaat ervaren als je te lang wakker bent. Misschien dat die speed inderdaad veel sterker was waardoor je jezelf veel meer uitput.

Bij mij begon het met gehoorshallucinaties (overal muziek) en een fase verder zag ik schimmen van mensen vanuit mn ooghoeken.

Dagelijks speedgebruik kan tot ernstigere vormen van hallucinaties leiden.
Klik om te vergroten...

inderdaad, ik ondervind dit de laatste weken zelf. Na 2 jaar dagelijks speed te gebruiken ben ik ondertussen al gewend aan de kleine dingen. Ik zit op m'n kamer en hoor beneden m'n ouders praten over me, of ik wandel op straat en zie iedereen naar me kijken en over me roddelen. En dat terwijl niets van deze dingen echt gebeurd... Of in de dancing lijkt het of iedereen vormt een complot tegen me en wil me iets aandoen...
Aan deze kleine dingen ben ik al gewend. Maar wat ik erger vind is de paranoia die niet meer wil weggaan bij mij.
Ik zit bijvoorbeeld in de garage aan mijn brommer te sleutelen en constant naar de straat te kijken met het gevoel dat er iets of iemand gaat aankomen, of wandel over straat en kijk constant achterom of er niemand volgt. Ook heb ik vaak dat ik gewoon zonder reden stop met mijn brommer en soms tot 30 min. sta rond te kijken voor niets... Zelfs nu achter de pc heb ik sinds vorige week last van para, ik zit constant door de gordijntjes te kijken en loop de hele tijd door het huis om te voelen of de deuren nog goed vast zijn en om te zien of er nog geen auto stopt... En het ergste is dat ik dit gewoon niet kan laten, hoe hard ik het ook wil!

Dus wijze raad: bij beginnen paranoia, GA SLAPEN!

Jenthe
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
o-malle zei:
nutsss zei:
hallucinaties die je beschrijft ja die passen wel bij de dingen die je gaat ervaren als je te lang wakker bent. Misschien dat die speed inderdaad veel sterker was waardoor je jezelf veel meer uitput.

Bij mij begon het met gehoorshallucinaties (overal muziek) en een fase verder zag ik schimmen van mensen vanuit mn ooghoeken.

Dagelijks speedgebruik kan tot ernstigere vormen van hallucinaties leiden.
Klik om te vergroten...

inderdaad, ik ondervind dit de laatste weken zelf. Na 2 jaar dagelijks speed te gebruiken ben ik ondertussen al gewend aan de kleine dingen. Ik zit op m'n kamer en hoor beneden m'n ouders praten over me, of ik wandel op straat en zie iedereen naar me kijken en over me roddelen. En dat terwijl niets van deze dingen echt gebeurd... Of in de dancing lijkt het of iedereen vormt een complot tegen me en wil me iets aandoen...
Aan deze kleine dingen ben ik al gewend. Maar wat ik erger vind is de paranoia die niet meer wil weggaan bij mij.
Ik zit bijvoorbeeld in de garage aan mijn brommer te sleutelen en constant naar de straat te kijken met het gevoel dat er iets of iemand gaat aankomen, of wandel over straat en kijk constant achterom of er niemand volgt. Ook heb ik vaak dat ik gewoon zonder reden stop met mijn brommer en soms tot 30 min. sta rond te kijken voor niets... Zelfs nu achter de pc heb ik sinds vorige week last van para, ik zit constant door de gordijntjes te kijken en loop de hele tijd door het huis om te voelen of de deuren nog goed vast zijn en om te zien of er nog geen auto stopt... En het ergste is dat ik dit gewoon niet kan laten, hoe hard ik het ook wil!

Dus wijze raad: bij beginnen paranoia, GA SLAPEN!

Jenthe
Klik om te vergroten...

Haha herkenbaar, kwam wel eens bij een vriend langs die de hele avond door de brievenbus aan het kijken was... Hij lag ook met een samoerai zwaard en camokleding in de bosjes... Jezus doe niet zo maf zei ik dan maar hij was er van overtuigd dat 'ze' hem kwamen halen....
X
A
AddickLid
01-01-2024, 00:00
#18
henkie84 zei:
Wow, één nachtje doorgesnoven, afgelopen nacht. Alles beweegt, wordt zachtjes groter en kleiner als er naar kijk, er sjeezen witte dunne wolken door m'n kamer, vliegjes en puntjes knipperen overal.. poeh :beer:
Klik om te vergroten...

Dat wil ik ook nog is doen.
Nacht(en) doorsnuiven (ok niks speciaals).

Maar dan redelijk dosis mdma naar binnen,ben benieuwd of je dan ergere hallucinaties krijgt dan wanneer je gewoon fit en nuchter mdma neemt.
L
Lucy In The SkyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ben nu wakker vanaf vrijdag ochtend. Heb sindsdien niet geslapen en amper gegeten. Wel veel gewerkt en de nachten mooi met kameraden op de bank gezeten chillen/muziek luisteren/drinken/wiet roken/lol maken :grin:

Bij ons op t werk is t altijd heel stressig en hectisch. Op de speed schrik ik me 1000x per dag helemaal de tering om niks. Vind ik zelf achteraf dan altijd wel weer om te lachen. Ook dacht ik steeds wanneer ik iemand hoorde praten (in de kantine of waar dan ook) dat ik mijn kameraad/collega/dealer hoorde praten.. Ook al concentreerde ik mij heel goed op de stem en het accent (hij heeft een opvallend accent), dan wist ik zeker dat hij t was. Maar als ik dan omkeek was hij t helemaal niet. :confused: Dat heb ik vandaag echt heel vaak gehad. Momenteel ben ik erg vergeetachtig en kan ik me heel slecht concentreren. Eigenlijk kost het hier tikken mij veel te veel moeite. (In mn hoofd dan) Verder krijg ik spierpijn, word k triest, zere keel, koortsig.. Tijd om speed bij te nemen ______// \\o/ Nee grapje ik ga zo slapen het is (echt heel) mooi geweest.
T
TaatLid
01-01-2024, 00:00
#20
dat word ontieglijke speedkater.nl :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...8
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."